![Opgaveejer for løst opgaver online](https://d10a6kin4dgxel.cloudfront.net/180x180/users/d1b72cd9-1996-4c2e-8fda-d990dac2ea0a.jpeg)
Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Opgaven blev løst rigtig fint - masser af energi, arbejdskraft, ordentlighed,og evne til at få tingene gjort på en rolig og rigtig fin måde. Så godt!"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Opgaven blev løst rigtig fint - masser af energi, arbejdskraft, ordentlighed,og evne til at få tingene gjort på en rolig og rigtig fin måde. Så godt!"
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Rødding
"Meget imødekomme, venlige og fleksible"
Grindsted
"Tusind tak 🙏🏼🤩"
Birkerød
"Lottes assistance ved min fødselsdagsfest var helt i top. Med sit imponerende overblik og fantastiske effektivitet kan jeg varmt anbefale Lotte til at hjælpe med alt det praktiske ved servering af en festmiddag. Claus"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og afrydning/opvask til konfirmation, Holsted
3,000 kr
Holsted
Til konfirmation søges hjælp til opvarmning af færdiglavet mad til buffe, afrydning og opvask. Så kort og godt hjælp til at få festen til at glide og til at sørge for alt det praktiske under festen. Der er behov for 2 personer, da det bliver omkring 50 gæster, tidsrum cirka 10.30- 19.00
Lægge 6kvm gulvfliser på gæste toilet
6,000 kr
Holsted
Lægning af 30x30 fliser 6kvm på gæste toilet med våde rumsikring. Er købt.
Hjælp til Konfirmation
Holte
Hej, vi har brug for hjælp til min datters konfirmation d. 7.8.2021. Festen bliver holdt i Holte. Vi bliver ca. 60 gæster. Der er kok de første 2 timer. Der vil være buffet. Vi vil gerne have hjælp til: hjælp til kokken, opfyldning til buffet, lave kaffe, gøre klar til kaffe, rydde af, sætte i opvaskemaskine mv. Er det noget du kunne og har lyst til? Venlig hilsen Tine
Praktisk hjælp til afholdelse af konfirmation d. 4. sept.
Holte
Vi holder konfirmation i et telt på terrassen med ca. 50 gæster. Der kommer nogen og laver mad til en buffet.Vi har brug for 2 erfarne og selvkørende personer til at gå til hånde med de forskellige opgaver i løbet af dagen. Opgaverne omfatter:Hjælpe med at stille velkomstdrinks og snacks opHjælpe med at stille op til buffetSætte op til dessert (som er en isbar)Stille op og fylde op med kolde drikkevarer (der er fadølsanlæg)Lave kaffeRydde af bordeneSkylle service og sætte i kasser - men der skal ikke vaskes op.Stille op til drinks. Evt. andet der måtte være brug for.
Servering ved havebryllup (24 personer)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 anrette tapas (div. pålæg på fade) og sætte drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12:45 Tapas, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op og stille drinks klar.Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.
Servering ved Havebryllup 16. juli kl 11-17. (24 gæster)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 Drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12- 12:45 Stille tapas frem, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op mad og drikke..Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.Kl 16.30 Tage sushi fra plastik bakker og sætte over på fade.
konfirmation servering 14.8
Holte
Servering af velkomstdrikke, servering af drinks under måltidet, oprydning efter hovedretterne (maden er bbq buffet), tilberedning af kaffe og te og forberedelse af dessertbordet, oprydning efter kaffe/dessert. Der er omkring 40 mennesker at deltage. Derfor har vi brug for 2 servere.
Et par tjener til privat fest til servering og opvask
Holte
Vi skal holde surprice Kandidatfest for vores søn. Og har brug for hjælp til servering og opvask. Frokosten starter ca kl 13. 12-15 personer.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i holsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i holsted, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,200.00,- til 5,430.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!