![Opgaveejer for løst opgaver online](https://d10a6kin4dgxel.cloudfront.net/180x180/users/d1b72cd9-1996-4c2e-8fda-d990dac2ea0a.jpeg)
Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Opgaven blev løst rigtig fint - masser af energi, arbejdskraft, ordentlighed,og evne til at få tingene gjort på en rolig og rigtig fin måde. Så godt!"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Opgaven blev løst rigtig fint - masser af energi, arbejdskraft, ordentlighed,og evne til at få tingene gjort på en rolig og rigtig fin måde. Så godt!"
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Middelfart
"Meget omhyggelig med arbejdet"
Middelfart
""Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering.""
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Birkerød
"Lottes assistance ved min fødselsdagsfest var helt i top. Med sit imponerende overblik og fantastiske effektivitet kan jeg varmt anbefale Lotte til at hjælpe med alt det praktiske ved servering af en festmiddag. Claus"
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oprydning og servering til buffet
1,000 kr
Kolding
Vaske op efter mad. Der er Buffetbord.ca 100 personer. Gøre rent løbende.køkken, badeværelse. Servere te løbende. Der skal bare laves i tekander. Og stilles på bordene. Der er alle midler til rengøring og opvask.
Serveringshjælp søges 15-22:30
1,660 kr
Kolding
Let servering, afrydning Fra kl 15 til 22,30 Søges 1 servicemindet person
Servere mad til sølvbryllup
3,000 kr
Kolding
Vi skal har en køkkentante til vores sølvbryllup, som skal styre køkkenet og evt. køkkenhjælpere til vores sølvbryllup (maden er bestilt udefra, så den skal varmes op og serveres. Der en en professionel opvaskemaskine i køkkenet).
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Kolding
Søger hjælp til køkkenet til konfirmation. Maden kommer udefra, skal lunes og anrettes på buffet og løbende fyldes op. Herudover opvask.
Hjælp til julefrokost, anrette mad + opvask
1,500 kr
Kolding
Vi skal holde julefrokost, cirka 48 gæster. Tidsrum: Kl. 14-18 Mad leveres udefra og skal varmes og anrettes til buffet. Hjælp til afrydning og opvask. Der er almindelig opvaskemaskine.
Opvask, afrydning og sætte mad frem
1,000 kr
Kolding
Der skal sættes mad og drikkevarer frem og ryddes af og vaskes op. Det er buffet så der skal ikke serveres. Der skal 2 personer til. Ca 50 personer til fest.
Jeg skal have hjælp til anretning ad mad udefra( fra kokkekompagniet) samt til servering af en 6 ret
1,320 kr
Kolding
Tilretrning og servering af mad udefra(fra Kokkekompagniet). Jeg dækker selv bord
Vi er en flok unge studerende som skal fra en forfest i kolding til en større fest i Vejle
4,500 kr
Kolding
Vi er en flok unge studerende som holder forfest i Kolding og vil derfor gerne videre til en større fest i Vejle som starter kl 20:00 d. 22/9. Vi vil derfor gerne hentes af en party bus og køre lidt i bussen så vi bliver hentet kl 19:00 i Kolding og ankommer til adressen i Vejle kl 20:00. Adressen i Vejle er smedevej 18.
Hjælp til servering og oprydning ved mindre koncert
1,000 kr
Kolding
Udskækning af velkomstdrink (Papvin) Anretning af buffet samt løbende opfyldning Oprydning. Herunder nedpakning af reste-mad, aftøring af borde og tilsvarende
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,000 kr
Kolding
Vi har inviteret 38 personer inkl. 4 børn. Derfor ønsker vi to personer til at hjælpe med servicering. Festen starter kl. 17:30, og så skal der serveres forret, hovedret er buffet og dessert er buffet. Vi får maden leveret, men der kan være brug for at varme noget op og muligvis skære ud. Kom gerne kl. 17, så forestiller vi os, at vi har brug for hjælpen til kl. 21-22. Prisen er 200kr i timen pr. person. Så kan være mere/mindre afhængig af, hvor hurtigt det hele går. Der er opvaskemaskine.
Servicering af gæster til fest
3,000 kr
Kolding
Vi skal holde en 2x30 års fødselsdagsfest, hvor ca 35 mennesker og 2 mindre børn kommer. Derfor ønsker vi nok to personer til at komme at hjælpe med opvarmning af hovedretten og servering af forret, hovedret og dessert. Festen starter kl. 17:30, så de to må gerne komme ca. kl. 17. Og vi regner med at I kan gå igen omkring kl. 21
opvarmning og servering
600 kr
Kolding
Vi er en lille flok på 23 som skal holde julefrokost. Maden skal hentes (eventuelt kan vi hente maden) Maden skal lunes og serveres som buffet - over 3 gange .1.gang det kolde, 2. gang det lune, 3.gang dessert Når alle er færdige med at spise, skal tallerkner, bestik, servietter og maden ryddes og pakkes væk. Opvaskemaskinen startes. Det drejer sig nok om 3-4 timer
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i kolding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i kolding, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!