Anne D.
Brønshøj
Seneste Anmeldelse
"Super godt arbejde!"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønshøj
"Super godt arbejde!"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
Super effektiv og selvkørende!
Serveringshjælp til fødselsdag
3,000,-
Lotte er sød, ved hvad hun laver, punktlig, øje for hvad der mangler og hun var bare med på og gøre dagen lettere. Tak til Lotte.
Hjælp til 30 års fødselsdag
1,000,-
Jeg kan klart anbefale Henrik! Han er både dygtig, grundig og rar!
Delvist opsætning af køkken
5,000,-
Super kommunikation, effektiv, punktlig og på alle måder en god oplevelse!
Hjælp med anretning/afrydning til konfirmation
1,250,-
Helt igennem fin oplevelse med Anne. God kommunikation, punktlig og effektiv.
Anretning/afrydning ved konfirmation
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opstilling af buffet afrydning af tallerkener efter middag
1,000 kr
Brønshøj
Vi skal holde reception i et lokale i Brønshøj. Vi mangler en til at hjælpe med at opsætte vores reception mad på fade og tage opvasken når maden er spist Vi skal være i kirken kl 13 så du skal kunne være ved lokalet kl 12:30 og gøre klar til vi kommer efter Vi tænker fra 12:30 til klokken 16:30
Fotograf til fest i Brønshøj
1,296 kr
Brønshøj
Fotograf til fest - der skal tages fotos parvis, når gæsterne ankommer, ialt 32 personer, og så skal der fotograferes rundt om bordet, når festen er startet. Det er på restaurant i dagslys, der er masser af lys ind i lokalet. Fotograf skal selv medbringe kamera. Efterfølgende skal disse sendes på mail eller andet iflg aftale. Det handler om lørdag d. 13.7 fra kl. 12.45 (fest starter kl. 13) til kl. 14.45 på ************ i Brønshøj.
Ansigtsmaling til børnefest
1,500 kr
Brønshøj
Ansigtsmaling til børnefødselsdag. Tidsrummet 10 30 til 12
Serveringshjælp til fødselsdag
1,400 kr
Brønshøj
2 x hjælper til 50 års fødselsdagsfest søges: 200 kr. i timen pr. person Mødetid kl. 17 Slut ca. 23-24 tiden (men vi håber på fleksibilitet i tilfælde af behov for længere tid alt efter aftenens forløb) 45 gæster deltager Festen består af: 18.00: Gæster ankommer og velkomstdrink serveres Forret serveres på tallerkener ved bordene Hovedret serveres som buffet Dessert/Kaffebord serveres som buffet Tag-selv bar klargøres Arbejdet indbefatter altså kl. 17 - ca. 23/24: - Servering af velkomstdrink - Klargøring af mad/serveringer/buffet (+ opfyldning) - Servere ved borde - Klargøring af kaffebord + drinksbord - Rydde af borde + opvask + pakke rester i køleskab efter hver ret - Sørge for vin (flasker), vand og sodavand på bordene - Slutoprydning: opvask og diverse rengøring i køkkenet
Delvist opsætning af køkken
5,000 kr
Brønshøj
Som ses på billederne er noget af køkkenet allerede oppe. Resten skal sættes op og det kræver også et par tilskæringer ift. placering af rør (!!!). Køkkenet er inkl. indbygningsovn, køleskab og opvaskemaskine. Skuffer skal samles og sættes på. Bordplade klarer vi selv. Vi er meget glade for vores nye hus og ønsker derfor søde og ordentlige folk med erfaring i opsætning af køkken og som rydder pænt op og tager skoene af 😀 Alt værktøj skal selv medbringes. Kan det gøres i påsken er det klart at foretrække ☺️ Vi skal nok sørge for der er drikkevarer til rådighed ☺️
Hjælp til 30 års fødselsdag
1,000 kr
Brønshøj
Jeg har brug for en der kan hjælpe til min lillebror 30 års surprise-fest. Vi bliver maks. 35 inkl. børn. Der skal sættes mad frem som en buffet (maden kommer udefra), sørger for at der er fyldt op, rydde af, sætte i opvaskeren, gøre klar til kaffe/kage og hvad der ellers måtte være. Det er i tidsrummet fra kl. 14-18. Festen bliver holdt i privat hjem med have i Brønshøj.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i brønshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i brønshøj, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 4,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!