Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København K
"Super flink og forstående."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København SV
"God udført rengøring"
Heidi hjalp til i køkkenet til min søns konfirmation. Vi var 60 mennesker, og Heidi styrede slagets gang på super kompetent manér. Hun arbejdede effektivt og selvstændigt, og var super sød og nem at kommunikere med. Vi var meget tilfredse med hendes hjælp.
Servering/buffet
1,400,-
Venlig, høflig, punktlig og god til at svare på beskeder. Udførte opgaven godt
Meal prepping
500,-
Super! Perfekt hjælp til min fødselsdag!
Opvask/servering til fødselsdag
900,-
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
Alt fungerede rigtig godt. Sød og opmærksom.
Servering og afrydning til fest
1,000,-
"Sød, præcis, effektiv, tænker fremad. Med et minimum af instruktion klarede Solvej alle opgaver. Tak!"
Hjælp til servering og afrydning
2,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok til nytår
4,500 kr
København K
Lave aftensmad inkl. appetizers, forret, hovedret og dessert til 16 personer. Vi vil hjælpe med oprydning, og stå for indkøb af maden. Hvad retterne skal være aftales i samarbejde med kokken. Almindeligt køkkenredskaber til rådighed.
Servering, afrydning og opvask til fødselsdag
2,500 kr
København K
Festen holdes i lejet et lokale i Indre København. Vi sætter selv op og gør klar. Vi regner med 60-70 gæster der kommer og går ud over aftenen. De første gæster kommer fra 18.30 og lokalet skal forlades af gæster senest 02.00 hvorefter borde og stole skal sættes på plads. Der skal serveres tapas-buffet fra ca kl 20 der kommer udefra. Ingen varme retter. Det meste arbejde er altså at løbende sørge for der er nok på buffeten, at der er vin og drikkevarer til alle, og at rydde af/vaske op (der er industrimaskine) hen ad vejen. vi har nogen til at hjælpe med velkomstdrink og vi tager den sidste oprydning. Der er bestilt rengøring af lokalet. Jeg tror en person kan klare jobbet, men det er sikkert federe at være to.
Tjener til privat fødselsdag
800 kr
København K
tjener som kan hjælpe med at servere mad og drinks til 30-års fødselsdag fra ca kl 18- 23 d. 25.10 i københavn ***** **. antal gæster er ca 8-9 Servering er ved bordet, sharing style. Kræver ikke erfaring. Skal også hjælpe med oprydning i og opvask løbende. Påklædning må gerne vare klassisk tjenertøj.
Tjener til privat fødselsdag
800 kr
København K
tjener som kan hjælpe med at servere mad og drinks til 30-års fødselsdag fra ca kl 18- 23 d. 25.10 i københavn ***** **. antal gæster er ca 8-9 Servering er ved bordet, sharing style. Kræver ikke erfaring. Skal også hjælpe med oprydning i og opvask løbende. Påklædning må gerne vare klassisk tjenertøj.
2 timers oprydning/afrydning af tallerkner
400 kr
København K
Oprydning efter middagsselskab til barnedåb - brug for 1 person. Der er industrikøkken med industriopvaskemaskine. Vi bliver omkring 35-40 mennesker. Der er brug for at tage ud, opvask af tallerkner, bestik, glas mv. og generel oprydning i køkken inden vi selv sætter på til dessert og kaffe. Det drejer sig om 2 timer til afrydning og oprydning i køkken. Vi vil selv være delvist i køkken til at pakke overskydende mad sammen / gøre klar til kaffe og dessert.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!