Ken M.
Ishøj
Seneste Anmeldelse
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Personlig kok
Privatkok
Hjemmekok
Assisterende kok
Freelance kok
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Tak
I've broken my ankle and need help with cooking/cleaning miscellaneous help. (150 kr/hr 2or 3 hours
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Privatkok
4,000 kr
Greve
Kok til arrangement hjemme i min have. Der skal lave en menu og der vil skulle serveres. Kokken står for at handle de forskellige elementer ind. Menuen skal godkendes på forhånd, så der er en fælles forståelse for hvad det vil koste at lave. Antal gæster: 80-90 personer Faciliteter: Køkkenet der er til rådighed består at to ovne, induktionkogeplade med 6 kogeblus. Service er på stedet.
Kok til bryllup
Hillerød
Vi har brug for en kok til vores bryllup der bliver holdt i et forsamlingshus lidt udenfor Hillerød. Vi får maden leveret udefra (men stedet havde alle deres kokke udlejet). Det er portionsanretning af forretten og resten er buffet. Så maden skal blot varmes kødet skæres og hovedretten og desserten anrettes på fade. Der vil være 3 personer der hjælper til i køkkenet servering opfyldning og lignende. Det drejer sig om tidsrummet fra cirka kl.15.30 og til desserten er serveret. Vi bliver omkring 65-70 gæster. 14. august 2021 omkring Hillerød
kok til privat dining 7 personer 2-3 retters menu
3,000 kr
Silkeborg
Vi skal bruge en kok eller en der kan komme ud og lave med til os og vores gæster på torsdag d. 6/4. Vi bliver 7 personer og vil gerne spise omkring kl. 18. 2-3 retter. Vi har køkken hvor maden kan laves.
Kok/kokke
10,000 kr
Greve
Søger en eller flere kokke der kan hjælpe med at lave mad til et arrangement jeg og min kærester ønsker at afholde d. 31. august 2024. Spisende gæster: 75 personer Forslag til menu: Forret: Portionsanrette antipasta som deles to og to mellem gæsterne Hovedret: Et udvalg af forskellige pizzaer, som derved på en buffet, så folk selv kan hente. Der fyldes så løbende op. Min kæreste har laktose allergi og enkelte er gæsterne glutenallergi. Dette er noget der skal med i overvejelserne. Dessert: portionsanrette tiramisu. En til hver gæst.
Kok til bryllup
25,000 kr
Marslev
Gerne have erfaring med mad, og kendskab til den gastronomiske verden. Skal have udført ligende opgaver/ eller have arbejdet i køkken med industri redskaber, da køkkenet udstyr er hovedsagligt industri. Der skal laves tre retters menu til ca. 90 mennesker, dette er tallerken anretning. Der kommer til at være tjener der hjælper til med anretningen, hvis det ønskes. For mere info kontakt mig.
Vi skal afholde en havefest for ca 40 Pers, hvor vi ønsker en kok til at grille og servere buffet.
15,000 kr
Køge
Vi har inviteret familie og venner til en stor havefest med telt i haven. Vi ønsker at der skal grilles diverse udskæringer til både børn, unge og gamle. Derudover en lækker tilbehørsbuffet med salater, dressinger, brød og andet tilbehør. Dine ideer vil blive vel modtaget. Gæster kommer kl 14, men vi skal først spise grillmad ca. kl 18. Der er et overdækket udendørs køkken med stor Morsø gasgrill. Derudover stort køkken. Der vil komme personale til at rydde af borde mm. Vi regner med ca. 40 personer,
1 person som serveringspersonale til bryllupsfest i haven. 35 kuverter.
800 kr
Birkerød
Vi skal bruge 1 person som serveringspersonale til bryllupsfest i haven. Vi får mad udefra med kok og mangler kun personale til servering og afrydning af borde. Der vil være 35 gæster. Middagen starter kl 17.30 og forventes slut omkring 21.00.
Køkkenhjælp
1,420 kr
København S
Privat Dinner arrangement med 15-20 gæster ønskes køkkenhjælp til Servering, opvask, afrydning, kaffebrygning og lignende i tidsrummet §§§§§§§§§.
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
3,000 kr
Holstebro
Servering og køkken hjælp til konfirmation. Festen holdes hjemme i privaten og maden leveres udefra, men skal muligvis varmes og anrettes. Derudover rengøring og opvask i køkkenet. Ca 40 gæster
Køkken og servering til konfirmation
Odense SØ
Konfirmation 8/5-22 I nærheden af Odense. Maden kommer udefra men der er ting der skal varmes og anrettes. Ca. 60-70 gæster. Vi regner med at have nogle piger som også skal hjælpe til. Din opgaver er at kunne styre køkkenet sørge for at maden kommer ind og bliver taget ud samt at rydde op i køkkenet efterfølgende. 8/5-22 - ca. 12 - 18
Privat kok til mindre bryllupsarrangement
12,000 kr
Odense N
Vi skal giftes og holder et intimt bryllup med den tætteste familie (13 kuverter) den 14. oktober 2023 i Odense. Min forlovede er fra Schweiz, så hendes familie flyver ind. Vi vil gerne have en oplevelse, vi vil kunne huske. Vi forestiller os 5 retter, hvor der er én dansk ret og en schweizisk ret, som er nytænkt og anderledes. Maden skal serveres omkring kl. 13-14. Vi kan hjælpe med at levere råvarer fra Schweiz (fx ost), hvis nødvendigt. Det er mennesker, som er vant til gastronomiske oplevelser, så det må gerne være en rigtig god oplevelse. Vi sørger selv for vin. Lad os gerne høre om I har tid og lyst til dette, og meget gerne komme med et prisoverslag, så kan vi drøfte nærmere om menuen også.
Mad til bryllup
12,345 kr
Greve
Min kæreste og jeg skal giftes. I denne forbindelse søger vi en eller flere til at lave mad til dagen. Vi har allerede en ide om menuen, men vil selvfølgelig gerne høre, jeres bud. Vores ide: Forret: Antipasti anrettet på en tallerken som kan deles mellem to personer. Buffet: 5 forskellige pizzaer og en eller to salater. Dessert: Tiramisu anrettet til den enkelte gæst. Øvrigt: Vi ser gerne der er mulighed for at I serverer maden, så vi skal tænke mindst muligt på den slags. Dato: 24.08.2024 Antal gæster: 70 spisende gæster Tidsramme: Vi sætter os til bord kl. 18 og forventer at være færdig med at spise kl 22:00. Faciliteter: Fest foregår i haven. Køknet man har til rådighed har en 6,5 m lang bordplade. Kogeplus og to ovne. Der er mulighed for yderligere bordplads til at anrette på, i form at et bord på 1x3 m.
Kok til bryllup
Hillerød
Vi har brug for en kok til vores bryllup der bliver holdt i et forsamlingshus lidt udenfor Hillerød. Vi får maden leveret udefra (men stedet havde alle deres kokke udlejet). Det er portionsanretning af forretten og resten er buffet. Så maden skal blot varmes kødet skæres og hovedretten og desserten anrettes på fade. Der vil være 3 personer der hjælper til i køkkenet servering opfyldning og lignende. Det drejer sig om tidsrummet fra cirka kl.15.30 og til desserten er serveret. Vi bliver omkring 65-70 gæster. 14. august 2021 omkring Hillerød
Praktisk hjælp med mad og drikke ved jordnært hjemme-bryllup
Glostrup
Vi blev viet i februar og holder officiel bryllupsfest d. 13 august og skal bruge et par hænder til det praktiske vedr. mad og drikke. Opsætning opfyldning og afrydning af buffet Lave kaffe og sætte drikkevarer frem løbende Samle brugt service og kør opvaskemaskinen Varm aftensmaden op og sætte den frem. Der er inviteret til reception alá åbent hus fra kl 13. Vi regner med at der kommer 50 mennesker men kunne potentielt blive 70 (inklusiv børn). Vi håber på godt vejr og holder det meste af selskabet udenfor. Vi forestiller os 2 personer til denne opgave. Maden er lavet i forvejen. Lørdag d. 13. August fra kl. 12 til kl 19.
Bryllup
Frederiksberg
Vi bliver gift d. 20. juni 2020. Vi har inviteret 16 til at spise men søger en til at varme anrette og servere maden og vaske op efter. Maden skal hentes tæt på bopælen. Alt efter hvornår vi skal hente maden er jobbet fra kl. 16.00-21.00 men lad os vende dette. Kunne være rart hvis du kunne komme evt et par dage før så vi kan tale om opgaven. Dbh os 20. Juni 2020
Hjælp til servering til havebryllup (timepris)
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv. under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra kl. 14 til middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - Kl. 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :) Timeprisen per person er 200 kr. Dato: Skal udføres den: 26. aug. 2023
Hjælp til servering til havebryllup
5,000 kr
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra 14 - middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - kl 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :)
Serveringspersonale til bryllup
Silkeborg
Min forlovede og jeg søger noget personale til vores bryllup der kan hjælpe til med at anrette og servere mad til ca 65 gæster samt sørge for at der ikke løber tør for drikkelse i glassene til gæsterne. Efterfølgende når middagen er færdig vil i skulle fjerne tallerkener fra bordene og lettere rengøre dem ikke mere end at fjerne madrester. Opvask er ikke nødvendigt. Maden vil blive serveret ca kl 18 så vi vil gerne have personale fra 17.00 til 21.00 Brylluppet vil foregå i et telt i parkområdet Lunden i Silkeborg Derudover vil vi også gerne have et par folk til at holde øje med teltet og området i timerne op til brylluppet. Fra ca 15-17 foregår ceremonien i kirken og derfor vil der ikke være nogen til at holde øje med tingene. Derfor ønsker vi et par stykker der kan passe på teltet og det hele imens så ingen uvedkommende kommer forbi og ødelægger/stjæler noget. Venlig hilsen Alexander 17. juli 2021
Opstilling af buffet samt opdækning afrydning og opvask
Ryomgård
Vi holder et lille bryllup derhjemme hvor der kommer 23 gæster. Vi får bragt en buffet anretning med forret hovedret og dessert. Det skal stilles an i løbet af dagen. Festen starter kl. 15 og slutter kl. 23. Der vil løbende være opvask som kommer til at foregå i vores køkken (m. opvaskemaskine) samt løbende opdækning og afrydning ved bordene. 18 juli
Køkken/serveringshjælp til bryllup
Ringsted
Vi søger hjælp til de praktiske ting til vores bryllup. - klargøring af bord til kaffe/kage ca kl. 14.30. - tage imod mad(Kokken&Jomfruen) varme/klargøre mad og Buffetbord (15.30-17.30). - dessert på buffetbord ca. 19.30-20. Måske senere men så tager vi det selv :) - afrydning opvask opfyldning af drikkevarer i køleskab. Vi tænker at tidspunktet er ca. fra 13-13.30 til 20-21. Der vil selvfølgelig være fuld forplejning. :) Vores bryllup er småt (32 personer heraf 9 børn) utraditionelt og uformelt :) Holdes i Landsbyhuset i gyrstinge Gyrstinge bygade 36 4100 Ringsted (Ikke god transport så kræver at man har bil eller kørsel til rådighed) Lørdag d. 10/7-2021
Hjælp med at passe grill til fest
Skovlunde
Vi har brug for en køk med erfaring til at passe grill til en fest med 50-60 gæster. 14.8.2021
grillet kød til 38 personer
1,500 kr
Hellerup
Vi mangler en kok eller en dygtig grill mester til konfirmation d. 6. maj. Opgaven består i at kunne grill oksesteg og lammekølle samt fisk. Opgavens varighed er ca. 3 timer.
Vi skal afholde en havefest for ca 40 Pers, hvor vi ønsker en kok til at grille og servere buffet.
15,000 kr
Køge
Vi har inviteret familie og venner til en stor havefest med telt i haven. Vi ønsker at der skal grilles diverse udskæringer til både børn, unge og gamle. Derudover en lækker tilbehørsbuffet med salater, dressinger, brød og andet tilbehør. Dine ideer vil blive vel modtaget. Gæster kommer kl 14, men vi skal først spise grillmad ca. kl 18. Der er et overdækket udendørs køkken med stor Morsø gasgrill. Derudover stort køkken. Der vil komme personale til at rydde af borde mm. Vi regner med ca. 40 personer,
1 person som serveringspersonale til bryllupsfest i haven. 35 kuverter.
800 kr
Birkerød
Vi skal bruge 1 person som serveringspersonale til bryllupsfest i haven. Vi får mad udefra med kok og mangler kun personale til servering og afrydning af borde. Der vil være 35 gæster. Middagen starter kl 17.30 og forventes slut omkring 21.00.
Stege kød til fest og evt. anrette
1,200 kr
Store Heddinge
Vi skal holde et sommerbryllup, i uformelle i omgivelser. Vi har lejet en stor gård med flere køkkener og festlokale. Vi ønsker os en kok/gastronom/cater til at tilberede kød til vores buffet og anrette det hertil, samt varme diverse tilbehør osv. hvis kødet fx kan/skal tilberedes inden og medbringes i varmekasser - er dette også fint. Vi er ret fleksible - det vigtigste er at kvaliteten/tilberedningen er i orden 😊
Køkkenhjælp til fest.
Haslev
Vi skal holde en fest for ca. 20 personer hvor vi får leveret maden ude fra og skal bruge en hjælper til at anrette buffet oprydning m.m. Festen er den 4 juni og vi skal bruge hjælp fra ca.1600 til 2000.
Kok til bryllup
Hillerød
Vi har brug for en kok til vores bryllup der bliver holdt i et forsamlingshus lidt udenfor Hillerød. Vi får maden leveret udefra (men stedet havde alle deres kokke udlejet). Det er portionsanretning af forretten og resten er buffet. Så maden skal blot varmes kødet skæres og hovedretten og desserten anrettes på fade. Der vil være 3 personer der hjælper til i køkkenet servering opfyldning og lignende. Det drejer sig om tidsrummet fra cirka kl.15.30 og til desserten er serveret. Vi bliver omkring 65-70 gæster. 14. august 2021 omkring Hillerød
Kok/grillmester
Solrød Strand
Jeg holder konfirmation 14/8-21 i Solrød og har brug for en der kan forkæle os. Menu kan aftales Det forudsættes at du har en kokkemæssig baggrund 14/8-21
Servering til konfirmation fra 15-22
800 kr
Bagsværd
Vi skal holde fest for vores søn og skal bruge hjælp til at få det hele til at glide. Konceptet er kok og grillbuffet, så vi har brug for en serviceminded og selvstændig person til at hjælpe med at rydde service, rydde op, fylde op og i det hele taget sørge for at det hele kører og er en god oplevelse for gæsterne. Vi har lejet service med opvask, så service skal bare pakkes i bakker der sendes tilbage til udlejer. Der skal også stilles kaffe osv. frem. Opgaven forventes at foregå fra kl. 12.30 til 16.30 og vi tilbyder 200 kr. i timen.
Tjener til praktiske opgaver ved vores bryllup
4,000 kr
Årslev
Vi søger en sevice/tjener funktion til vores bryllup (1-2 personer efter behov). Der vil være 35 gæster. Maden er anrettet som tag-selv buffet med grillmester på stedet. Forventet tid: 13-24. Opgaver: - Fylde op med drikkevarer på bordene. - Samle tomme dåser sammen. - Udskifte isterninger ved tag-selv bord. - Indsamle tallerkener mellem retterne - Opvask i det omfang det er muligt (industriopvaskemaskine i køkkenet) - Servering af kaffe ved tag-selv bord. - Servering af snack-skåle til bordene - Sørge for at toiletterne er i orden
Når du booker en personlig kok, kan der være mange praktiske ting at tænke på. Hvad er rammerne for madlavningen, og kan de mon imødekommes af en kok? Hvilket køkkenudstyr skal der bruges, og hvem sørger for indkøb af råvarerne? Det og meget mere forsøger vi at give et overblik over i afsnittet her. Så læs med og bliv klædt på til at træffe en velovervejet beslutning om booking af hjælp til madlavning via Handyhand-platformen.
Når man hyrer en kok, så indebærer opgaven for kokken ofte følgende punkter:
Ja, det at hyre en kok kan også kaldes:
Der findes forskellige services inden for kategorien ‘kok’, blandt andet:
En kok har som regel brug for dette udstyr i et køkken:
Ofte kan en personlig kok tilbyde at medbringe nogle af tingene, hvis madlavningen foregår hos kunden. Andre gange er det mere oplagt, at kokken alene benytter sig af, hvad der er af redskaber i det konkrete køkken. Det er op til dig og kokken af aftale og koordinere indbyrdes, så der er styr på det og enighed mellem jer inden opgavestart.
En personlig kok anvender ofte disse og lignende produkter og fødevarer, når der skal kokkereres:
Ofte sørger kunden for at stille råvarer til rådighed, mens det i andre tilfælde kan være oplagt at lade kokken stå for eller rådgive om anskaffelse af råvarerne. Aftal det indbyrdes med hinanden, så der er klarhed over det praktiske, og så alle ingredienser er klar til tiden. Sørg for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor meget mad der skal laves, hvor krævende maden er at lave, og hvor erfaren kokken er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Interesserede handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har kokken udgifter til indkøbte materialer og varer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Som udgangspunkt kan man ikke få tilskud til eller fradrag for at hyre en kok. Dog kan kommunen som regel tilbyde støtte til mennesker med midlertidig eller varig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Er det relevant for dig, kan det være værd at undersøge nærmere.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Når du vil hyre en kok gennem Handyhand-platformen, følger du disse simple trin:
Betalingen af den kok, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, returneres beløbet til dig som ejer af opgaven. Det vil være en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud fra handyhanderne på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhanderen har tid. I opgaven har du nemlig angivet, hvornår du ønsker, at madlavningsopgaven skal finde sted.
Hvis du fortryder og ønsker at aflyse din Handyhand-opgave, er proceduren lidt forskellig, alt efter om du har nået at sige ja til et tilbud eller ej:
Før du har accepteret et bud fra en kok:
Efter du har accepteret et bud fra en kok:
Reagerer kokken, du har hyret, ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås den, bliver den gennemgået manuelt hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som en kredit på din Handyhand-profil. Herfra kan de overføres til dit kort, hvis du ønsker det. Du modtager også en mail med oplysninger.
Du er altid velkommen til at oprette din opgave på vores platformen igen på et senere tidspunkt.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står vi i Handyhand altid klar til at hjælpe.
Skulle der ske uforudsete skader undervejs i kokkens arbejde, er både du som kunde og kokken omfattet af Handyhands forsikring. Forsikringen er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring, og vi giver en nærmere beskrivelse af den på vores forsikringsside.
Dine muligheder for at vurdere, om kokken er pålidelig, ligger i at bruge anmeldelserne og bedømmelserne på platformen. De giver et godt indblik i tidligere kunders erfaringer med kokkene. ‘Udførelsesraten', man kan se, viser desuden, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Brug det til at lave en samlet vurdering.
Vil du i kontakt med os, er der flere måder, det kan komme i stand på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan gøre vores service bedre.
Du og kokken kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I løbende vil lave ændringer i aftalen eller får brug for support. Derfor anbefaler vi, at man holder sig til at bruge beskedsystemet til den fælles kommunikation.
Ja, det kan du, og det gør du inde på Handyhand-platformen. Når kokkens opgave er udført, kan du skrive din anmeldelse. Den er til stor hjælp for andre kunder på platformen, som kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de skal vælge en kok til lignende opgaver i fremtiden.
Som kunde er det dig, der lægger ud med at angive, hvad du er villig til at betale, når du opretter din opgave på platformen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene kommer i form af faste priser - ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge den handyhander - altså den kok - hvis tilbud taler mest til dig. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste personlige kok, bør du udnytte Handyhands smarte system, der giver adgang til anmeldelser og et overblik over handyhandernes kvalifikationer. Det vil
hjælpe dig med at træffe en velinformeret beslutning om, hvem der egner sig allerbedst til at tage din madlavningsopgave på sig.
En personlig kok kan typisk hjælpe mange forskellige mennesker og hjælpe i mange forskellige sammenhænge, når det drejer sig om at lave mad:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste kok, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med kokken. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du ikke behøver bruge tid på det og kan nøjes med at tænke på selve opgaven.
Ofte er det kundens ønske at få maden tilberedt i hjemmet eller der, hvor festlighederne skal foregå, hvis man for eksempel har booket et sted til en særlig lejlighed, og der følger køkkenfaciliteter med. Men alt det er i alle tilfælde op til dig og handyhanderen at planlægge og blive enige om forud for opgavestart. Sørg for en god dialog imellem jer.
Ja. Når du opretter din opgave, kan du med fordel gøre opmærksom på, hvis du har særlige ønsker til at få udført opgaven klima- og miljøvenligt. Faktorer, der kan spille ind på, hvor klima- og miljøvenlig madlavningen er, kunne være:
Det afhænger ofte af dem, der skal spise maden, om det er nødvendigt at tage højde for overfølsomhed og allergi. Det kan derfor være en god idé at forhøre sig hos sine gæster, om nogen lider af allergi eller andet, inden man planlægger madlavningen med sin kok. Det er desuden godt at:
Det vil ofte være i morgen-, dag- eller aftentimerne, at man har brug for hjælp til madlavning. Når det er sagt, er det op til dig og kokken indbyrdes at aftale tidspunktet - også om det ligger i weekenden eller på en hverdag.
Hvis du ønsker, at der bliver lavet mad, mens du ikke er hjemme, er det op til dig at afgøre, om du er tryg ved en sådan aftale. Her kan anmeldelser og bedømmelser måske være med til at give tryghed. Tænk gerne over følgende:
Det er helt afgørende, at I i fællesskab er blevet enige om rammen for madlavningen. Drøft derfor i god tid, hvordan I bedst planlægger, at der laves mad, uden at du er hjemme.
For at forberede ankomsten af din personlige kok kan du sørge for, at følgende er på plads inden:
Som regel har en kok taget erhvervsuddannelsen til kok eller gastronom og har dermed både færdigheder og erfaringer inden for madlavning til mange mennesker, råvarer og fødevarehygiejne. Men i nogle tilfælde ønsker kunden måske at hyre en handyhander, der har opbygget sine evner og erfaringer i et køkken på anden vis. Spørg gerne ind til det.
Det er normalt ikke et krav, men nogle kunder foretrækker en kok, der har et hygiejnebevis. Hør gerne din kok ad om dette.
Få et overblik her over alle fordelene ved at hyre hjælp fra en kok via Handyhand-platformen:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!