Data indtastning

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Data-indtastere til alle dine behov

Data indtastning

System skifte

Excel sheets

Filtrering og sortering af data

Generel Data entry

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste data-indtastere

Opgaveejer for løst opgaver online

Rene V.

Hørning

5.0
(3)

Seneste Anmeldelse

"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super dygtig og hurtig til at svare.

Bogføring af kapitalandele

600,-

Gennemsnitslig anmeldelser af data-indtastere

Baseret på 3 Anmeldelser

5.00
3
0
0
0
0

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Ændring af forskudsskema

239 kr

Holstebro

Ændring af forskudsskema til Skat efter hussalg m.m.

Indflytningssyn i ny lejebolig

2,500 kr

Charlottenlund

Indflytningssyn i ny lejebolig. 89 m2, 3 vær, badevær, altan Lejligheden skal gennemgås og alle evt. mangler eller fejl skal dokumenteres.

Oprydning og organisering af skur

1,800 kr

Tikøb

har du organisationstalent ? oprydning i skur - da sommerhuset er under renovering har håndværkere smidt / kastet alt ind i skuret - det ligner noget der er lyv . det jeg har brug for er en der kan sætte orden på skuret og evt smide et par lægter/ brædder op i top hvor trævarer kan ligge - ( som du ville gøre hos dig selv . skuret er 10 m2 og de fleste ting er store . jeg tænker det kan gøres på et par timer . - det vigtige er frit gulvareal samt orden - hvis opgaven løses fint er der flere opgaver til dig

Indflytningssyn på 3 lejemål

6,000 kr

Hørsholm

Har behov for hjælp til at lave 3 indflytningssyn af 3 lejemål beliggende i København, Hellerup og Hørsholm.

Organisering af kontor og soveværelse

1,131 kr

København SV

Hi, I’d like my stuff to be more tidy and organized. Also I would like better organizing of my documents, books, shelves. I can prepare a in-depth assignment. 2 rooms: office & bedroom. Office includes organizing storage, documents, books. also cables, video game console

Bogføring af kapitalandele

600 kr

Online

Jeg har et moderselskab, som ejer 50% af et driftselskab. Jeg skal nu bogføre kapitalandele fra overskuddet i datterselskabet over i moderselskabet. Som indre værdi - altså 50% af overskuddet fra driftselskabet, som skal vises i moderselskabet. Hvordan får jeg bogført det korrekt? Det skal jo ikke gøre overskuddet større i moderselskabet, så vi skal betale skat af det to gange. Men hvordan klarer man det, så det bare gør egenkapitalen større? Tak :-)

AV-installatør til praktisk test

2,500 kr

Ballerup

GN Store Nord har brug for AV installatører til en praktisk test i forbindelse med vores produktudvikling. Opgaven består i: Opsætning af 5 AV systemer, i mindre mødelokaler, med henblik på at drage efaringer med selve opsætningen, hvilket gøres gennem efterfølgende spærgeskemaer. Testen vil blive optaget til internt brug, men vil kræve underskrift af GDPR policy form og NDA. Estimeret tid: 3 timer. Det kræves at du har erfaring med opsætning af audio/video udstyr. Selve udstyret, kabelføring, vægophæng osv. er til rådighed og klargjort. Medbring blot det værktøj du normalt ville medbringe ved en sådan opgave.

Opmåling af skel til nabo

10,000 kr

Hundested

Opmåling af skel til naboen i nummer 4 på adressen ******* ** **** *********

Hvad tilbyder data-indtastere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • Dataindtastning er simpelthen processen med at overføre information fra et sted til et andet. Almindelige eksempler inkluderer at indsætte information fra papir til et computersystem, tage data fra et regneark til at indsætte i et customer relationship management (CRM) system, samt sætte salgsdata ind i en rapport.

  • Dataindtastning kan teknisk set ske på enhver form for arbejde, men hvis du sender fortrolige oplysninger, er det en god idé at få din handyhander til at underskrive en aftale om fortrolighed (NDA) på forhånd.

  • Der er få kvalifikationer til rådighed for dataindtastningsarbejdere, selvom relaterede færdigheder såsom skrivefærdigheder kan indikere en god kandidat. En anden overvejelse er mængden af dataindtastning og kontorelateret arbejde, som vedkommende tidligere har udført.

  • Mens nogle mennesker foretrækker at få udført arbejde i deres egen by, er fordelen ved en online markedsplads som Handyhand, at du kan rekruttere arbejdere fra hele Danmark. Dette kan hjælpe i tider, hvor du har brug for flere medarbejdere, hvis du har en stram kursændring, eller hvis du er fra en lille by med få muligheder.

  • Prisen på dataindtastningsopgaver kan variere betydeligt, afhængigt af arbejdets omfang. I gennemsnit koster dataindtastningsjob på Handyhand mellem 200-750 kroner, hvor 450 kroner er det mest almindelige gebyr.

Hvorfor hyre en data-indtaster med Handyhand?

Handyhand kan matche dig med hurtige, præcise og pålidelige dataindtastningsmedarbejdere. Hvorfor besvære dig med den kedelige proces med at gennemgå dusinvis af regneark med data selv? Lad de bedste dataindtastningsspecialister online gøre det beskidte arbejde for dig, når du bruger Handyhand, så du kan fokusere på at drive din virksomhed.


Alt hvad du skal gøre er at lave et opslag på vores platform. Inkluder alle de vigtige detaljer som din placering, budget, behov og hvor hurtigt du ønsker jobbet udført. Kvalificerede Handyhands vil spørge om dit job og give dig et gratis tilbud. Du kan få flere tilbud inden for få minutter, så lad dig ikke overvælde! Husk at du ikke behøver at acceptere det første tilbud der kommer; tjek hver Handyhands anmeldelser og bedømmelser først for at træffe et informeret valg.


Ja, så hurtigt og enkelt kan det være at booke nogen til at udføre din dataindtastning med Handyhand. Så gå videre, brug den blå knap nu og få alle data sorteret og klar til analyse.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!