Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Ballon dekoratør
Fest dekoratør
Børne fødselsdage
Underholdning
Alle dekoratør behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"God og arbejdsom."
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servitrice / Servering
3,000 kr
Viborg
Serveringshjælp til vores bryllupsfest d. 6. juni 2026 Min forlovede og jeg skal giftes, og vi søger en eller to personer til at hjælpe med servering, mad anretning og oprydning på vores store dag. Det bliver en afslappet, alkohol-fri fest med vores nærmeste familie og venner, og vi har brug for hjælp til at sikre, at alt forløber glat, så vi kan fokusere på vores gæster og hinanden. 📅 Dato og tid Lørdag d. 6. juni 2026 Du/I skal være klar fra kl. 12.00 og til allersenest kl. 02.00. / alt efter hvor længe oprydningen tager. 📍 Lokation Et hyggeligt forsamlingshus kun 5 minutters kørsel fra kirken (adresse oplyses ved kontakt). I 8800 Viborg 🔑 Opgaver: Mad servering: Servering af forret og dessert samt opvarmning og pæn anretning af buffet (mad leveres fra Bilka). Drikkevarer: Sørge for, at gæsterne altid har adgang til vand, sodavand og andre drikkevarer. Løbende oprydning: Rydde af bordene, tage brugt service ud og sørge for, at festen holdes pæn og ryddelig. Afsluttende oprydning: Når festen slutter, skal borde/stole sættes på plads, affald fjernes, og service vaskes op. Om festen: Vi bliver knap 60 personer, og stemningen bliver afslappet og uformel. Fokus er på hygge og fællesskab frem for stiv elegance, så vi leder efter nogen, der kan passe ind i den atmosfære og tage ansvar for, at alt kører glat bag kulisserne. 💰 Løn Budgettet for hele opgaven er 3.000 kr. Hvis I er to, deles beløbet imellem jer. Arbejdstiden er ca. 12-14 timer, hvilket svarer til en timeløn på 214 kr., hvis du er alene. Hvem leder vi efter? Du/I må gerne have erfaring med servering eller lignende opgaver, men vigtigst af alt er, at du/I er pålidelig(e), venlig(e) og har øje for detaljer. 🌟 Hvad tilbyder vi?*/ En hyggelig og overskuelig arbejdsdag i en afslappet atmosfære, hvor vi sætter stor pris på din indsats. Hvis du/I er interesseret, så send os en besked med lidt om dig/jer, erfaring og hvorfor du/I er den rette til opgaven. Vi glæder os til at høre fra dig/jer og til at skabe en uforglemmelig dag sammen
Violinist til bryllup arrangement søges!
Aarhus C
Violinisten ville spille 2 numre til bryllup arrengement i Århus. Tidsrummen er cirka fra 18-18.30. Der er lydudstyr ledig til tilkobling af violin. Giv endelig et bud
Serveringspersonale bryllup
15,000 kr
Ry
personale til reception, middag og bar. tjener arbejde. hjælpe kok, rydde ud og op, drikkevare osv. 80 gæster. forventeligt fra formiddag til først på natten. lokation er forventeligt omkring ry.
Servering til fest
1,500 kr
Ans By
Servering til fest. Tagselvbord, fokus på at sætte maden frem, anrette, derefter rydde væk, opvask. 75 gæster, industriopvaskevaskine, god plads, 16-24 Vi har en hjælp i køkkenet i forvejen
Bartender
2,190 kr
Aarhus C
Hej. Vi er to piger som holder 30 års fødselsdagsfest for 24 piger i Aarhus og søger en bartender til at lave cocktails til os et par timer. Vi har selv det meste udstyr, alt alkohol og drikkevarer, og kan selvfølgelig købe, hvis andet mangler til cocktails. Antal cocktails: 3-4 forskellige cocktails Udstyr: Vi har shakere, alkohol, drikkevarer, glas og pynt Specifikke ønsker: Vi vil meget gerne have espressomartini og ellers er vi rimelig åbne, dog gerne noget med gin. Plads: Vi har køkken/køkken ø, hvor bartender kan stå med bordplads osv. Forbrug: umiddelbart har vi 10 flasker alkohol og drikkevarer der passer dertil til at lave cocktails, men vi er åbne for at købe mere, hvis dette passer ind i bartenderens tanker.
Bartender til bryllup
2,000 kr
Rønde
Vi søger to bartender til vores bryllup den 26/4 fra kl 20.00 til 02.00. Vi bliver ca 70 gæster. Vi handler selv alt det nødvendige ind. Vi har ikke brug for hverken opsætning eller udstyr, da vores lokation har det hele. Det drejer sig om 5 cocktails.
Servering og opvask til barnedåb
700 kr
Tilst
Servering af mad til barnedåb. Maden vil bestå af buffet og din opgave vil være at lune, anrette på bord, holde øje med om der skal fylde op løbende, rydde af og vaske op samt stå for kaffe og kafe kommer ind. Det foregår i den lokale sognegården hvor der er industri køkken samt opvaskemaskine. Selskabet er omkring 35 stykker og maden leveres udefra. Tidspunktet vil være fra omkring kl. 9.30- forventes max at vare til kl. 16 tiden
Ballonkunstner til et krisecenter i Aarhus
1,900 kr
Aarhus C
Vi vil gerne hyre en person til at lave ballonfigurer til en lille fejring på et krisecenter for at fejre vores tredje fødselsdag. Der er mange børn, som ville sætte pris på nogle ballonfigurer. Arrangementet vil foregå om eftermiddagen og vare cirka to til fire timer. Vi ønsker omkring 20-30 ballonfigurer, så alle børnene (og måske kvinder/personale) kan få en figur. Enkle figurer er helt fine – fx dyr eller simple former, som børnene hurtigt kan genkende og lege med. Vi vil gerne have, at kunstneren selv medbringer balloner og evt. andet nødvendigt udstyr. Børnene er primært mellem 3 og 10 år, så figurerne bør være velegnede til denne aldersgruppe. Arrangementet vil foregå indendørs.
vaskemaskine
400 kr
Aarhus C
Hej jeg har en vaskemaskine, som er gået i stå, den tænder og maskinen virker, men den vil ikke dreje rundt derinde, den går i stå, kunne godt bruge hjælp hurtigst muligt.
Indpakning af firmajulegaver
1,500 kr
Aarhus C
Hjælp til indpakning af ca 250 julegaver Julegaverne variere i str. fra lille, mellem til mellemstor. Papir, bånd og tape vil være indkøbt på forhånd. Pakkerne skal indpakkes pænt og med sløjfe - du vil blive instrueret i hvilken metode og look de skal have
En ballon dekoratør kan hjælpe med at pynte til enhver lejlighed - store som små. De fleste ballon dekoratører har et bredt udvalg af produkter, så der er noget for enhver smag og budget. De fleste ballon dekoratører vil kunne give dig et overblik over deres produkter på deres hjemmeside eller ved at sende en brochure. Nogle af de mest populære produkter, som mange ballon dekoratører tilbyder er:.- Ballondekorationer til bryllupper.- Ballondekorationer til fester.- Ballondekorationer til messer og events.- Ballondekorationer til reklamekampagner.Det er dog ikke alle ballon dekoratører, der tilbyder alle disse services. Så det er vigtigt, at du tjekker op på hvilke services den enkelte ballon dekoratør kan tilbyde, inden du bestiller.
En fest dekoratør er en person, der sørger for at dekorere lokalerne til en fest. Fest dekorationer kan være alt fra pynt til borddækning og belysning. En fest dekoratør kan også hjælpe med at finde det rette tema til festen, så den bliver helt unik.
En af de ting, der er vigtig for mange børn, er at få lov til at holde en fødselsdag. Dette gælder især for børn i skolealderen, hvor det ofte er en stor ting at få lov til at invitere sine venner hjem og have sin egen fødselsdagsfest. Derfor kan det være en god idé at have nogle idéer klar, når man skal holde fødselsdag for sit barn. ..En af de ting, man kan overveje, er hvilket tema festen skal have. Dette kan være alt fra et pirat- eller prinsesse-tema til et mere almindeligt tema som for eksempel dyr eller farver. Når man har fundet ud af et tema, kan man begynde at planlægge resten af festen ud fra dette. Man kan for eksempel finde pynt og dekorationer der passer til temaet og lave mad og drikke der passer ind i temaet. Det er dog ikke altid nødvendigt at have et fast tema på sin fødselsdagsfest - dette afhænger meget af barnets alder og personlighed. ..Uanset om man vælger at have et fast tema eller ej, så er det vigtigt at have nogle aktiviteter på sin fødselsdagsfest - både fordi det holder børnene underholdt og fordi det giver dem mulighed for at socialisere sig med andre børn. Nogle idéer til aktiviteter kunne være legekonkurrencer, spil eller film. Hvis man holder festen udenfor, kan man desuden overveje at have hoppeborge eller andre former for udespil - her gælder det blot om
En af de ting, der er vigtig for mange mennesker, når det kommer til underholdning, er film. Film har i mange år været en af de mest populære former for underholdning, og det er ikke uden grund. En film kan fange ens opmærksomhed på en helt anden måde end f.eks. en bog eller et tv-program. Når man ser en film, så bliver man ofte mere opslugt af historien og dens personer, og man kan virkelig komme ind i filmens verden. Dette gør sig især gældende for dybere og mere alvorlige film, hvor man virkelig kan komme til at føle med personerne i filmen. Men selvfølgelig er der også masser af plads til hyggelige og lette komedier, som bare skal give et godt grin. Derudover er det også muligt at se film online på forskellige hjemmesider eller streaming-tjenester - herunder Netflix - hvilket gør det nemmere end nogensinde før at finde lige netop den type film, som man har lyst til at se.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke en ballon dekoratør, hvis man skal holde fest. En af de første og mest åbenlyse grunde er nok, at det kan være svært selv at finde ud af, hvordan man laver de flotte ballondekorationer. Det kræver ofte et vist talent og kreativitet for at lave dem, og det er ikke alle der har dette. Yderligere så tager det typisk lang tid at lave dem selv - især hvis man ikke har gjort det før. Derfor kan det være en stor fordel at booke en professionel ballon dekoratør, som hurtigt og effektivt kan sørge for at der bliver lavet flotte ballondekorationer til ens fest. På denne måde behøver man ikke bekymre sig om noget, men kan i stedet bare glæde sig til festen - og så er der jo heller ingen risiko for, at det hele ender med et kaos.
Handyhand gør det nemt at finde en ballon dekoratør i daugård til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ballon dekoratør.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ballon dekoratører i daugård, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ballondekoratør kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,880.00,- til 4,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!