Person pynter op til fødselsdagsfest med farverige balloner og bannere.

Fødselsdagsdekoratør i Køge

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Køge

Fødselsdagsdekoratører til alle dine behov

Fødselsdagsdekoratør

Festdekoratør

Børnefødselsdage

Underholdning

Alle dekoratør-behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste fødselsdagsdekoratører i Køge

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Heidi H..

Køge

5,0
9 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Helle J..

Køge

5,0
1 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"1"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kiran Kumar B..

Herlev

4,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kiran og hans forældre var meget arbejdsomme og søde."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Mikkel har været en stor hjælp i køkkenet hos mig til min fest. Vi var 20 personer

Køkken hjælp til privat fest 20 person fra 13.oo - kl 17 er

1.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af fødselsdagsdekoratører

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Køge

Julemand til vores firma arrangement

2.000 kr

julemand til firmaarrangement Vi søger en glad og tålmodig julemand, der kan være med til at skabe en magisk juleoplevelse for ca. 40 børn ved vores årlige julearrangement. Arrangementet finder sted på vores kontor, og vi ønsker, at julemanden deltager aktivt i fejringen. Krav og forventninger: Kostume: Du skal medbringe dit eget julemandskostume, der ligner den klassiske, velkendte julemand (rød dragt, hvidt skæg, briller og sorte støvler). Sprog: Du skal kunne tale dansk, da børnene ikke taler andre sprog. Tid og tålmodighed: Vi søger en julemand, der har tid og tålmodighed til at interagere med børnene, lytte til deres ønsker og dele gaver og slik ud på en sjov og venlig måde. Dans og sjov: Vi ønsker, at julemanden er aktiv og kan danse rundt om vores store juletræ sammen med børnene, for at skabe en festlig og livlig stemning. Der må gerne være plads til spontane lege og sjove indslag. Varighed: Vi regner med, at julemanden skal være til stede i cirka 1,5 - 2 timer i løbet af arrangementet. Praktisk information: Dato for arrangement: d. 30/11 kl.15:45- 16:15 Lokation: Lyngbyvej i vibenhuset Antal børn: Ca. 40 børn

Firmajulefrokost

Julefrokost for vores personale i Erria A/S, et lille shippingfirma, som lige har opkøbt et firma i Hellerup, og dette bliver muligheden for at møde de nye mennesker. Vi bliver ca. 16 mennesker

Køkken hjælp til privat fest 20 person fra 13.oo - kl 17 er

1.000 kr

Buffet til 20 pers. skal anrettes, oksefilet, svinekam, unghanebryst skal skæres, brød skæres, pebersauce og rødninsause, varmes, m.m. Opvask og oprydning i køkken, lave kaffe. Der skal ikke serveres ved bordet

Buffet til 65

8.000 kr

Buffet til svendegilde til 65 personer ca. Buffet skal være som hovedret

Fotograf til bryllup

6.000 kr

Fotograf til bryllup. Det starter med vielse i Køge, på Rådhuset kl. 11. Derefter reception i Køge fra kl. 12 til 14. Derefter fest på hotel i København fra kl. 17:30 til 01:30. Vi vil gerne have taget stemningsbilleder på dagen, både på rådhuset, ved receptionen og festen. Vi vil også gerne have taget billeder af brudeparret alene.

Hjælp til afrydning

2.500 kr

Forestiller mig 2 personer. 40 gæster i et lagerlokale. Servering af velkomstdrink (bobler) og ellers ingen anden servering. Det er buffet. Opgaven består primært af rydde af borde, og vaske op med opvaskemaskine i køkken og håndtere dette. Gæster kommer kl. 17.00 og middag forventes kl. 18-21. Kom kl. 16 og færdig efter afrydning. God betaling.

Landmand til intimkoncert i Køge

3.000 kr

Lydmand til et upcoming live band i ca 2 timer kl. 21-23 ish. Udstyr skal medbringes.

Serverings til bryllup

1.870 kr

Vi søger hjælp til servering og løbende oprydning til vores bryllupsfest lørdag den 30. august 2025 i tidsrummet ca. kl. 11 til 21. Vi har selv sørget for bordopdækning, pynt og øvrige forberedelser inden vielsen, som finder sted kl. 12.00. Tidsplan og opgaver for dagen: Kl. 11 (inden vielsen) • Klargøring af drikkevarer og snacks til receptionen • Klargøring af buffet fra catering Kl. 12.30 (reception) - 30 personer • Hjælp under receptionen (let oprydning og fyldning af drikkevarer/snacks) Kl. 13.30 (middag) - 30 personer • Buffeten skal være klar og sat op • Vin skal være placeret på bordene • Løbende oprydning ved buffet under måltidet • Efter maden: rydning af buffet, igangsætning af opvaskemaskine (tallerkener, glas, bestik m.m.) - alm opvaskemaskine Kl. 16.30 (bryllupskage og kaffe) • Forberedelse og servering af kaffe • Klargøring af service til kagen • Efterfølgende oprydning og opvask Kl. 18.00 (ankomst af flere gæster) - i alt 50 personer • Løbende oprydning og opvask Kl. 19.00 (pølsevogn ankommer) • Ingen forberedelse nødvendig • Fortsat oprydning og opvask Kl. 19 til 21 • Løbende oprydning • Sørge for rene glas til drinks, øl og vin • Vi vurderer løbende behovet for hjælp, og dagen kan muligvis afsluttes før kl. 21.00.

Barnedåb - klargøring og oprydning

700 kr

Vi holder barnedåb hjemme den 26/7 i telt i haven. Vi søger en der kan hjælpe med at sætte mad på buffet når vi kommer fra kirken. Derefter rydde af og tage opvasken samt sætte tallerkener og kopper på til dessert/kage. Ca fra kl 12-16

Hvad tilbyder fødselsdagsdekoratører

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke en dekoratør til fødselsdagsfesten på Handyhand følger du bare disse simple trin:

    1. Opret din opgave: Beskriv præcist, hvad du har brug for – jo flere detaljer, jo bedre. Angiv gerne dato og tidspunkt for, hvornår festen skal afholdes, eller om du er fleksibel med tidspunkter.
    2. Sæt dit budget: Giv festarrangøren en idé om, hvad du forventer, så de kan byde ud fra det budget, du har angivet. Det gør det nemt for dem at give dig realistiske og relevante tilbud.
    3. Modtag skræddersyede tilbud: Når din opgave er oprettet, vil du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, der er klar til at hjælpe dig. De vil give dig bud baseret på din opgave og dit budget.
    4. Vælg den bedste løsning: Gennemgå de forskellige tilbud og vælg den dekoratør, der passer bedst til dine behov – både hvad angår pris og kompetence.
    5. Bekræft og kom i gang: Når du har valgt din fødselsdagsdekoratør og bekræftet samarbejdet, kan arbejdet starte med det samme, enkelt og effektivt. 
  • Du betaler nemt og sikkert din handyhander via Handyhand, uanseet om du har booket dem til fødselsdagsdekoration eller ej. Sådan fungerer betalingsprocessen: 

    1. Reservation af beløb: Når du accepterer et bud på Handyhand, reserverer vi det aftalte beløb for dig. Skulle opgaven af en eller anden grund blive annulleret, får du selvfølgelig pengene retur – uden besvær.
    2. Betal kun ved fuldført opgave: Betalingen sendes først til handyhanderen, når arbejdet er afsluttet, og du er helt tilfreds. Når opgaven er markeret som fuldført, frigives det reserverede beløb. På den måde slipper du for at tænke på kontanter eller bankoverførsler – Handyhand tager sig af hele betalingsprocessen for dig, så det bliver så enkelt og trygt som muligt. 

    Husk at du altid skal betale din handyhander gennem Handyhand. På den måde sikrer du, at både du og din handyhander er beskyttet og kan få gavn af vores support, hvis der opstår udfordringer eller problemer under udførelsen af en opgave. 

  • En fødselsdagsdekoratør bruger typisk 1-2 timer på at opsætte pynt og dekorationer til festen. Du kan sagtens aftale en anden tidshorisont, hvis der er ekstra meget pynt, festlokalet er stort eller lignende.

  • Handyhand tjekker indirekte om en festdekoratør er pålidelig ved at bruge et ærligt og gennemsigtigt system med anmeldelser og udførselsrate. Det giver vores kunder mulighed for nemt at vurdere, hvor mødestabil og dygtig en billig dekoratør er. Handyhandernes anmeldelser er resultatet af tidligere kunders oplevelser, og udførselsraten viser deres historik over tidligere fuldførte opgaver. 

  • Når opgaven er udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme din oplevelse med den handyhander, du hyrede. Ved at gøre det, så kan andre kunder også få glæde af din erfaring, når de skal vælge og bestille en handyhander til fremtidige opgaver.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en fødselsdagsdekoratør med Handyhand?

Find og book den bedste håndværker via Handyhand til at løse din specifikke opgave. Du sparer tid og penge, imens handyhanderen klarer opgaven nemt og sikkert. Booking via Handyhand inkluderer blandt andet: 

  • Få et klart prisoverslag: Er du usikker på, hvad din opgave vil koste? Få hurtigt et estimat, så du kan træffe en informeret beslutning, uden overraskelser.
  • Tilbud på din opgave hurtigt og enkelt: Når du opretter din opgave, modtager du straks flere konkurrencedygtige bud. Vælg det tilbud, der passer bedst til dit budget og behov – hurtigt og enkelt!
  • Spar penge: Med Handyhand får du adgang til både private og professionelle, så du kan få arbejdet gjort til en brøkdel af prisen sammenlignet med store servicevirksomheder.
  • Lokal hjælp og støtte: Få tilbud fra både lokale håndværkere og erfarne fagfolk i dit område. Det sikrer, at du får den bedste kvalitet til den rette pris.
  • Tryg og nem betaling: Betal hurtigt og sikkert via vores platform. Du betaler først, når opgaven er fuldført til din tilfredshed og markeret som afsluttet.
  • Skadegodtgørelse: Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

Handyhand gør det nemt at finde en fødselsdagsdekoratør i køge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fødselsdagsdekoratør.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fødselsdagsdekoratører i køge, i post nr: 4054 til 4388.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Fødselsdagsdekoratør kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.690,00,- til 4.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!