Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Opsætning af event
Nedtagning af event
Udskiftning af event
Rådgivning om event
Alle oprydningeventopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩
Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest
1,000,-
Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1,500,-
God oplevelse.
Servering og oprydning til fest
3,000,-
Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰
Oprydning og servering til fødselsdagsfest
900,-
"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"
Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service
3,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til privat fest / 50 års fødselsdag
3,500 kr
Aakirkeby
servering og oprydning til 50 års fødselsdag. antal gæster 54 mad og drikke: forret, sharing food og dessert varighed: fra kl 18.00 til 00.00 eget udstyr skal ikke medbringes lokation vester ***********, bornholm
Fingerkager til salonåbning
800 kr
Rønne
Nyåbnet frisørsalon. Tema: Sort (mat) og beige Jeg leder efter et sortiment af "fingerkager" såsom cakepops, muffins og evt chokoladeovertrækkede jordbær. Eventet bliver stående derfor skal det være nemt for gæsten, at kunne spise kagen uden service. Derudover kunne jeg godt tænke mig en stor kage med logo på.
Mobil-bar og bartender
4,000 kr
Allinge
Jeg har brug for en mobil-bar & bartender, som kan servere 100 cocktails til et arrangement på ********** den 14 juni mellem klokken 14.00 - 15.00 Det foregår ved **** ***** på havnen i Allinge
Studentfest underholdning søges
6,000 kr
Rønne
Min søster bliver student og jeg søger noget underholdning som kan komme og sparke lidt gang i festen, med gode grin og festlig stemning. Hun har haft det ret hårdt i gym og er endelig i mål Der vil vlre omkring 30 mennesker i telt udendørs
Limousine til begivenheder
1,200 kr
Rønne
Vi er 6 mennesker der godt kunne tænke os og ankomme i en limousine til vores galla på vores gymnasie campus Bornholm d 3 maj 2024. Vi skal ankomme kl 17:45 og ville derfor gerne leje en limousine fra omkring 17:15. Kan det lade sig gøre? Mvh Lykke
Live musik til familietræf
5,000 kr
Rønne
Familietræf i en weekend på Bornholm ca. 50 - 70 gæster på rønne vandrehjem i starten af september. Vi søger live musik lørdag aften d. 7 september i nogle timer.
Klovne
600 kr
Gudhjem
Vi skal have en fødselsdag til en dreng på 9 år. Festen er 12 februar fra 10.00 til12.00. Der skal være 14 børn. Lege lidt med børnene.
Bartender
3,500 kr
Aakirkeby
Bartender til bryllupsfest i omkring 3-4 timer ca fra kl. 23. 3-4 forskellige drinks. Vi handler selv ingredienser.
Make up
850 kr
Aakirkeby
Jeg skal konfirmeres og jeg gerne have en til og ligge det på mig
Lave mad og drinks til havefest
1,000 kr
Gudhjem
Der skal laves burgere og hotdogs i en pølsevogn, alternativt skal der laves sandwichs. Jeg tænker at pølsevognen har åbent små 2 timer, og derudover vil der også skulle laves drinks i 2 timer. Det er udelukkende gin / tonics der skal laves.
Udendørs repos/højt bord, tilpasset et hjørne i min gård, ca.1,5 kvm
1,500 kr
Rønne
Repos, nærmest som et højt tilpasset bord i hjørnet af min gård
At lave en lækker 3 retters menu i vores sommerhus ved dueodde. Vi er syv personer.
10,000 kr
Nexø
Vi har et firmaarrangement i et privat sommerhus, og vi ønsker os hjælp til planlægning og forberedelse af en lækker middag til 7 personer.
Servering Konfirmation
Svaneke
Servering og hjælpe med buffet til konfirmation på Bornholm Årsdale. Ca 70 personer. 23/7-22
Fødselsdagsfest
Aalborg
Jeg holder 30års fødselsdags fest, hvor jeg skal bruge 3 personer til servering af mad og vin. Senere på aften skal der laves drinks i baren. Festen bliver holdt hjemme hos mig selv, hvor vi bliver 45 personer.
Servering til fødselsdagsfrokost
Aalborg
Fylde buffet op, bestik ind/ ud, drikkevarer til 30 psn frokost
Bartender til en fest
Aalborg
Jeg søger en bartender der kan stå og laver nogle lækkert driks til ca.35 gæster jeg har til en fødselsdagsfest der bliver hold d.4.12. Vi vælger 5 slags cocktails der skal stå på menu, jeg køber ingredienser, og du kommer til at stå i en fuld udstyret bar vi har i vores hjem. Jeg har brug for dig fra kl 20 til 12 midnat. Hvis du er frisk til opgaven er du velkommen til at kontakte mig!
Hjælp i køkkenet til barnedåb
Roskilde
Vi får 35 gæster til en barnedåb, maden kommer udefra og leveres varmt.Vi har brug for hjælp til at skylle af og sætte i opvaskeren, opfylde sodavand og vin og den type opgaver.Familien er behjælpelig så du står på ingen måde med det hele selv - vi har bare brug for et ekstra sæt hænder for at det hele kører.
Hjælp til servering til Konfirmation - Roskilde - 18.9
Roskilde
Hjælp til konfirmation med 54 gæster den 18.9 i Roskilde . Der vil være en anretter i køkkenet, så der er kun serveringshjælp mm. Vi vil tro at opgave i hvert fald kræver 2 personer.Gæster er iniviteret til 13.30. Varigheden vil være 12.30 eller 13.00 til ca 18.00.
Opsætning og oprydning af event er to vigtige aspekter, når man skal afholde et arrangement. Opsætningen inkluderer typisk at sætte borde og stole op, hænge plakater op, lave pynt og sørge for at der er rengjort inden gæsterne kommer. Oprydningen inkluderer at fjerne alt pynt, tage borde og stole ned igen, samle affald op osv. Det er typisk noget man laver efter gæsterne er gået hjem, men det kan også være noget man laver undervejs i arrangementet.
Når man har afholdt et event, er det ofte en stor opgave at skulle rydde alt op igen. Det kan være alt lige fra at tømme ud i køleskabet for madrester og drikkevarer, til at skulle vaske alle de tallerkener og glas der er blevet brugt under selve eventet. Ofte vil der også være pyntet op med blomster eller andet dekoration, som skal fjernes igen. Alt dette tager tid, og derfor kan det være en god idé at have nogle hjælpere med sig, så man ikke står alene med den store oprydning. Når først alt er ryddet op igen, kan man begynde at pakke alle de ting ned igen, som man havde sat op til eventet. Dette kan være alt lige fra borde og stole, til service og pyntegenstande. Ofte vil det være en god idé at have et system for hvordan man pakker tingene ned igen, så man nemmere kan finde dem frem igen næste gang man skal bruge dem. Når først alt er pakket ned igen, kan man begynde at gøre rent efter eventet. Dette kan være alt lige fra at vaske gulvet eller tage støvsugerne frem for at fjerne alle de små stykker papir der måske er blevet tabt under eventet. Alt i alt er der meget arbejde forbundet med afholdelse af et event - både før selve eventet starter, men især efterfølgende hvor alting skal ryddes op og gøres rent igen.
Det er ikke altid, at man har råd til at skifte sit spisebord ud hver gang der kommer et nyt event i ens liv. Det kan eksempelvis være, at man får et barn, og pludselig er det ikke længere muligt at have det samme spisebord, som man havde før. Derfor kan det være en god idé at overveje andre alternativer, såsom et plankebord. Plankeborde er typisk meget enkle borde, der består af to planker og fire ben. De fleste plankeborde har dog ikke fire ben, men to - hvilket gør dem mere stabile og nemmere at flytte rundt på. Plankeborde passer godt til folk, der ønsker et simpelt og stilrent udtryk i deres spisestue. Yderligere er plankeborde ofte billigere end almindelige spiseborde, da de typisk kun består af to planker og fire ben - hvilket gør dem meget enkle borde.
Når man skal afholde et event, er det vigtigt at have styr på en række ting. For det første skal man have styr på hvor mange gæster der kommer, og hvordan de skal sidde. Dernæst er det vigtigt at have styr på maden, og drikkevarerne. Det er ikke sikkert alle gæster drikker alkohol, og derfor kan det være en god idé at have noget til dem der ikke drikker alkohol. Endelig er det selvfølgelig også vigtigt at have styr på underholdningen, hvis man gerne vil have et sjovt event. Dette kan eksempelvis være i form af musik eller dans.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.
Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Bornholm, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,470.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!