Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Marslev

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Marslev

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Marslev

Opgaveejer for løst opgaver online

Lulu Maria T.

Odense C

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette E.

Odense C

4.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"God hjælp, kan anbefales"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Marie T.

Årslev

3.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"??"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(36)

Seneste Anmeldelse

"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1,500,-

comment.user?.profileImg

Fantastik udført arbejde! Vi slappede af, som om vi selv var gæster til festen! Kunne ikke forestille mig bedre hjælp!

Servering, oprydning, opvask til festen

2,000,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2,000,-

comment.user?.profileImg

"Super service"

Servering til fest

1,000,-

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1,480,-

comment.user?.profileImg

"Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet."

Hjælp i køkkenet, konfirmation

750,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 335 Anmeldelser

4.89
316
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Marslev

Tjener til Bryllup på Fyn

1,000 kr

Marslev

Vi mangler 1-2 tjener, dog med fokus på opfyldning af glas samt bemanding af bar. Der vil dig forkomme andre opgaver. Du ville få tøj udleveret, og mad serveret.

Kok til bryllup

25,000 kr

Marslev

Gerne have erfaring med mad, og kendskab til den gastronomiske verden. Skal have udført ligende opgaver/ eller have arbejdet i køkken med industri redskaber, da køkkenet udstyr er hovedsagligt industri. Der skal laves tre retters menu til ca. 90 mennesker, dette er tallerken anretning. Der kommer til at være tjener der hjælper til med anretningen, hvis det ønskes. For mere info kontakt mig.

Tjener/ bartender

1,120 kr

Marslev

Vi søger en tjener, som har hovedfokus på baren. Du skal fylde velkomst drink op, samt skal der fyldes glas op på bordene. Skal være over 18. Du vil få en timeløn på 140, og skal som minimum kunne være til festen i 8 timer

1 tjener

1,000 kr

Marslev

Servering og oprydning Opvask m.m

Ekstra hænder til bryllup

1,500 kr

Marslev

Opgaverne vil primært være at hjælpe med kufferter, give nøglekort til værelserne til gæsterne. Være i indgangen og byde folk velkommen. Hjælpe toastermaster i løbet af aftenen. Du vil får serveret mad og drikke.

Bemanding til Bryllup

1,000 kr

Marslev

Vi står og skal bruge 3-4 tjener til servering af mad, afrydning af service. Fylde glas op under retterne. Hjælpe til mad kaffe og snacks bord Der vil være en time løn på 140 kr pr time. Der vil være mad og drikke inkluderet.

Tjener personale

1,000 kr

Marslev

Opgaver på dagen er servering af mad og afrydning. Udover dette er der opvask (service skal i industriopvasker) Servering af drinks/ fylde glas op. Hjælpe med kaffe bar. Vi mangler 3-4 personer som vil hjælpe til på vores bryllups dag.

Tjener

1,500 kr

Marslev

Tjener til Bryllup. Tallerkener ind, tallerkener ud. Opvask (industri opvasker) , opfyldning af glas, lave kaffe.

konfirmation

3,000 kr

Marslev

Konfirmation for ca 60 personer der afholdes tidsrummet 12-18. Der skal inden da dækkes bord, og klargøres buffet af mad (der bestilles udesteds fra (diner transportable(kokken og jomfruen eller lignende) kommer kl. ca 11:30), der skal hjælpes med buffetopfyldning og gås til hånde ved bordet (vin etc.), og ryddes op derefter. Der er betalt for slutrengøring af forsamlingshuset hvori festen holdes. Der tiltænkes 2 personer. Hilsen Freddie

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i marslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i marslev, i post nr: 5000 til 5985.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!