Opsætning og oprydning af event i Aalborg

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Aalborg

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Aalborg

Opgaveejer for løst opgaver online

Nikolaj B.

Aalborg

5.0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Fuldt ud tilfreds.😊😀"

Opgaveejer for løst opgaver online

Camilla S.

Aalborg SØ

4.9
(9)

Seneste Anmeldelse

"To seje kvinder der hoppede på fraflytning rengørring. De havde styr på det fra første øjeblik de trådte ind af døren."

Opgaveejer for løst opgaver online

Natascha H.

Aalborg

4.0
(1)

Seneste Anmeldelse

""Natascha gør et godt stykke arbejde. Fik hjælp til rengøring, herunder fraflytning af lejlighed. Skinnende resultat. 😀""

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)

Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst

3,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 213 Anmeldelser

4.88
200
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Aalborg

Henna-tatoveringer til firmafest

2,000 kr

Aalborg

SISSEL EDELBO afholder 20 års fødselsdag for alle vores ansatte (cirka 20 personer), hvor temaet er ******. Vi vil i den forbindelse gerne lave henna-tatoveringer - både få det lavet og lære, hvordan man gør. Færgen til Eg**** koster (20 kr. - betaler vi), og der er tale om 1-2 timer. Kan I give en pris gerne både med og uden materialer/værktøj? På forhånd tak! // Sarah, SISSEL EDELBO

Køkkenpersonale til konfirmation

1,500 kr

Aalborg

Køkkenpersonale til konfirmation. Modtagelse af mad fra cateringfirma. Opvarming af mad. Klargøring og afrydning af buffet. Lave kaffe efter buffet. Oprydning og opvask af service. Ca. 30 gæster

Servering og generel køkkenhjælp til 30 års fødselsdag

2,000 kr

Aalborg

En 30 års fødselsdagsfest med omtrent 55 gæster - estimeret 8 timers arbejde (omtrent 17:00 - 01:00) Opgaverne består I: Skænke op til velkomstdrinks og servere dette Anrette buffet og skænke vin og vand op Hente tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl (hovedsageligt vin og vand, da der vil være fadølsanlæg som gæsterne selv betjener) Sørge for at der bliver brygget kaffe og lavet te Gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætte desserten ind (fra leveret catering/buffet) Pakke maden væk (evt. så den kan komme med hjem i poser og skåle, hvis muligt) Hjælpe med at vaske op Hjælp med natmaden (formegentligt hot dogs), mellem opvask, kaffe og afrydning. Der er adgang til to køkkener i fælleshuset med ovn, opvaskemaskine og service (bestik, tallerkner etc.)

Bartender

10,000 kr

Aalborg

Jeg skal bruge en bartender der kan stille op med fri cocktail bar fra kl 23-02 til 69 gæster til et bryllup Brylluppet holdes på Utzon Center i Aalborg tænker at der bliver tale om ca 8 forskellige cocktails - der aftales på forhånd hvilke

Barnedåb

Aalborg

Da vores kære datter skal døbes, mangler vi 2-3 serverings personer. Det er søndag d.3 september fra kl.10-17. Der kommer en slagter og skære kød ud men ellers skal I anrette og sørge for at alle gæster har en fest.

Hjælp i køkkenet og stille ting frem til konfirmation

500 kr

Aalborg

Sørger en de kan hjælpe med at stille ting frem og hjælpe med maden når den ankommer til konfirmation ... Fylde drikkevarer op ved langbordet samt vand i kander på bordene.

Anretning

500 kr

Aalborg

Anretning af brød og pålæg til barnedåb. Varmning af småting i ovn - ikke tilberedning. Tungen skal blot lunes.

Event

5,000 kr

Aalborg

Vi vil holde et lancerings event af en kjole til kvinder, her skal vi bruge små mad ting, som udviser ekslusivitet. Vi regner med 2 apitizers pr. person og vi regner med der kommer 150

Køkkenhjælp til bryllup

500 kr

Aalborg

Køkkenhjælp søges til bryllup i Aalborg fredag d. 3/3 ca. fra kl. 11.30 - 15.30. Vi bliver ca. 50 personer, og der er buffet med kærlig selvbetjening. Opgaverne består blandt andet af: - afhentning af mad - klargøring inden gæsterne kommer (fx tænde stearinlys, stille kolde drikkevarer på bordet) - afrydning efter buffet og sætte i opvaskemaskinen - løbende sørge for kolde drikkevarer på bordene - lave kaffe Vh Rasmus og Sara

Hjælp til rengøring og madlavning

1,000 kr

Aalborg

Eftersom at jeg har en travl hverdag søger jeg en der kan hjælpe med at lave mad samt rengøring hver uge. Det tænkes at det er hver søndag, hvor der bruges en hel dag på det.

Servering

700 kr

Aalborg

Hjælp til at varme flutes, sætte buffet på bordet, tage af bordet og sætte i opvasker

Køkkenhjælp ved barnedåb

2,000 kr

Aalborg

Køkkenhjælp ved barnedåbsfest for ca. 40 personer: Der kommer brunch-buffet udefra, som skal anrettes på buffetbord. Opfyldning af drikkevarer, kaffe og te Afrydning og opvask (i prof. industriopvaskemaskine) Anretning af kagebord inkl. kaffe Hjælp til at varme hotdogs (pølser/brød) på gasgrill. Fest starter ca. 12.30 og forventes slut ca. 19.00. Mødetid aftales nærmere.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i aalborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i aalborg, i post nr: 7700 til 9990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650.00,- til 2,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!