Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Østjylland

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Østjylland

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Østjylland

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(20)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Katrine R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Udførteden ønskede opgave.

servering privat fest

2,800,-

comment.user?.profileImg

"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"

Servering Eller Anden Hjælp Til Fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.

Hjælp i køkkenet til fest

1,250,-

comment.user?.profileImg

Hanne var en fantastisk hjælp i forbindelse med min mands 60 års fødselsdag. Smilende, arbejdsom og med stort overblik. Kan kun give de bedste anbefalinger. Hvis vi får brug for hjælp en anden gang, så håber jeg hun har mulighed for at komme igen.

Hjælp til at holde styr på buffet og køkken til 60 års fødselsdag. Det er en frokost fest.

1,200,-

comment.user?.profileImg

"Hanne var uundværlig til vores barnedåb. Kun ros herfra. Vi kan klart anbefale hende."

Køkken hjælpe til dåbsfest

900,-

comment.user?.profileImg

"Meget professionel og selvkørende 👍🏻"

Hjælp til fest - anretning og afrydning

950,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Østjylland

Bartender til bryllup

2,000 kr

Rønde

Vi søger to bartender til vores bryllup den 26/4 fra kl 20.00 til 02.00. Vi bliver ca 70 gæster. Vi handler selv alt det nødvendige ind. Vi har ikke brug for hverken opsætning eller udstyr, da vores lokation har det hele. Det drejer sig om 5 cocktails.

Servering og opvask til barnedåb

700 kr

Tilst

Servering af mad til barnedåb. Maden vil bestå af buffet og din opgave vil være at lune, anrette på bord, holde øje med om der skal fylde op løbende, rydde af og vaske op samt stå for kaffe og kafe kommer ind. Det foregår i den lokale sognegården hvor der er industri køkken samt opvaskemaskine. Selskabet er omkring 35 stykker og maden leveres udefra. Tidspunktet vil være fra omkring kl. 9.30- forventes max at vare til kl. 16 tiden

Ballonkunstner til et krisecenter i Aarhus

1,900 kr

Aarhus C

Vi vil gerne hyre en person til at lave ballonfigurer til en lille fejring på et krisecenter for at fejre vores tredje fødselsdag. Der er mange børn, som ville sætte pris på nogle ballonfigurer. Arrangementet vil foregå om eftermiddagen og vare cirka to til fire timer. Vi ønsker omkring 20-30 ballonfigurer, så alle børnene (og måske kvinder/personale) kan få en figur. Enkle figurer er helt fine – fx dyr eller simple former, som børnene hurtigt kan genkende og lege med. Vi vil gerne have, at kunstneren selv medbringer balloner og evt. andet nødvendigt udstyr. Børnene er primært mellem 3 og 10 år, så figurerne bør være velegnede til denne aldersgruppe. Arrangementet vil foregå indendørs.

vaskemaskine

400 kr

Aarhus C

Hej jeg har en vaskemaskine, som er gået i stå, den tænder og maskinen virker, men den vil ikke dreje rundt derinde, den går i stå, kunne godt bruge hjælp hurtigst muligt.

Indpakning af firmajulegaver

1,500 kr

Aarhus C

Hjælp til indpakning af ca 250 julegaver Julegaverne variere i str. fra lille, mellem til mellemstor. Papir, bånd og tape vil være indkøbt på forhånd. Pakkerne skal indpakkes pænt og med sløjfe - du vil blive instrueret i hvilken metode og look de skal have

Hjælp i køkken til brunch

250 kr

Sabro

hjælp i køkken til brunch. fra kl 10-12

Reparation af sage kaffe maskine

1,800 kr

Aarhus C

Vores kaffe maskine sage barista Express som er lidt over 2 år er pludselig stopper med at virke vandet vil ikke komme ud og den bliver varm i toppen. Den er lige præcis uden for garanti og der har aldrig været problemer med den før.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Østjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Østjylland, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,730.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!