Opsætning og oprydning af event i Højer

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Højer

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Højer

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

Seneste Anmeldelse

"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Super godt"

Konfirmation

2,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 213 Anmeldelser

4.88
200
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Højer

Konfirmation

2,500 kr

Højer

Serverings hjælp til konfirmation - 60 gæster . Mad sættes frem til buffet - tages væk igen. Rydde borde. Lave kaffe , vaske op, fylde op med øl og sodavand mc

Servering og opvask til fest

Holbæk

Vi bliver 35 personerDu anretter forretten og sætter den på buffetDu sætter vin og vand på bordeneDu rydder op efter forrettenDu anretter tilbehør til hovedretten og sætter på buffetten (hovedretten grilles af en anden)Du henter tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på kølDu samler tallerkner og bestik ind fra hver ret og sætter i opvaskemaskine Du sørger for at der bliver brygget kaffe og lavet teDu gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætter desserten indDu vasker op. Du pakker maden væk, så den kan komme med hjem i poser og skåle.

Servering og oprydning til fest

Holbæk

Vi bliver ml. 40 - 50 gæster ca. ved begge fester og der skal bruges hjælp til at anrette en buffet og afrydning/opvask til 18 års - og til kobberbrylluppet drejer det sig om servering af 3 retters menu samt afrydning og opvask - vi kunne godt tænke os at slippe for at skulle bekymre os om andet end at nyde vores fester.Mvh Majken

Servering til konfirmation i 6280 Højer - emmerlev klev

Højer

Servere velkomst drinks - Servere mad(kommer fra catere) anrette buffet. Sikre gæster har vand. (Øvrige drikkevarer tager gæsterne selv ) Tag af borde og vaske op. Anrette kager til dessert buffet . Lave kage mv 22/8/2021 kl 11.30-18.00

Serveringshjælp

Højer

Jeg mangler en til at anrette forret tage tallerkener af bordet vaske op og lave kaffe og småting 120 kr i timen 23/8-2020 kl 9.30- 14.00

Servering til 2 x 40 års fødselsdag

Højer

Vi skal ha ryddet væk og vasket op efter eftermiddagskaffe serveret velkomstdrink kl. 18 stillet frem fyldt op og trimmet fade på middags-buffeten samlet tallerkner og ryddet buffet for hovedret og stillet dessert frem ryddet væk og vasket op efter middagen samt rigge natmad til. Vi bliver omkring 40 personer. Det kræver een frem person eller et godt makkerpar der kan tage det lidt mere afslappet.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i højer til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i højer, i post nr: 6000 til 7080.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 780.00,- til 1,930.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!