Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Storkøbenhavn

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Storkøbenhavn

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Storkøbenhavn

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Caroline L.

Frederiksberg

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"super oplevelse! hyr Caroline"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Danny J.

København K

5.0
(4)

Seneste Anmeldelse

"Super flink og forstående."

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie H.

København SV

4.8
(21)

Seneste Anmeldelse

"God udført rengøring"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"

Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.

900,-

comment.user?.profileImg

Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩

Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest

1,000,-

comment.user?.profileImg

"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"

Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service

3,400,-

comment.user?.profileImg

Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰

Oprydning og servering til fødselsdagsfest

900,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

comment.user?.profileImg

"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."

Serveringshjælp, oprydning og opvask

1,890,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 326 Anmeldelser

4.88
307
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Storkøbenhavn

Julemand

500 kr

Valby

Jeg søger en julemand i Valby den 24/12. Tidspunktet er fleksibelt men gerne eftermiddag. Jeg er dog desperat, så alle muligheder er åbne. Jeg har tøj, pose og gaver. Mangler bare “julemanden”. Vh. Line

Serveringshjælp til fødselsdag

1,290 kr

København S

OPsætning af stole og borddækning. EFterfølgende hjælpe med at opfylde fade. Der kommer 15 gæster og det er tapasmenu. To borde og 16 stole skl stilles op. Bordene er to meter

Kort til privat mindre selskab

8,000 kr

Vanløse

Kok der kommer og laver lækker mad, gerne flere små retter til 13 personer, og også står for afrydning. Ikke suppe, steg, is. Gerne 5-8 retter eller forskellige delevenlige ting. Moderne køkken. Alle køkkenfaciliteter tilgængelige (privat hjem). Kokken skal også gerne afrydde. Og ja medbringe ingredienser, dog har vi selvfølgelig alle basisvarer i god kvalitet. Ingen allergier.

Julemand

500 kr

Hvidovre

Vi ønsker besøg af en julemand med julemandskostume som skal hilse på 5 børn og ønske dem glædelig jul.

Tatovør til 30 års fødselsdag.

3,500 kr

København K

tatover små ting i en eller to timer, det er i et stort lejet lokale inde på en bar i hjertet af byen, min 30års fødselsdag.

Klovn Til fødselsdagsfest

1,000 kr

København Ø

en udklædt sjov klovn, til fødselsdagsfest i københavn *, indendørs 4 børn. og klovnen må gerne lave et lille show. på cirka 30-45 min.

Sækkepiber spiller Amager d 18 december 2024 kl 7.00

1,500 kr

Dragør

Jeg har i sidste øjeblik tænkte det kunne være fedt og overraske mine forældre på deres sølvbryllupsdag med vi kom gående med en sækkepibe spiller. Det er et lille arrangement med de nærmeste venner og familie ca 15 mennesker da de først blev gift året efter i kirke mener de selv de først skal fejres til næste år. Så det er blot 10 minutters arbejde.

Mad til nytår

4,500 kr

København K

Vi mangler en til at stå i køkkenet og lave mad til nytår til ca 14 gæster. Dette inkluderer apatizers til nytårstalen, forret og hovedret. Hvad menuen skal bestå af kan vi planlægge sammen. Prisen er uden maden. Vi har almindelige køkken redskaber til rådighed

Bære møbler og opdækning af borde

800 kr

København S

Hej! Mangler en til at hjælpe med at dække borde op til en julefrokost i morgen. Du behøver bare at komme :) Forvent fire timers arbejde fra du kommer til du går. Ikke mere end det.

Tjener/bartender

1,350 kr

København S

Hej! Jeg søger fem tjenere til en julefrokost. Du skal kunne skænke fadøl, gå med tallerkener og gå med fade. Intet andet. Du skal have sorte eller blå jeans på og sort/hvid/blå t shirt eller skjorte.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 2,500.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!