Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Opsætning af event
Nedtagning af event
Udskiftning af event
Rådgivning om event
Alle oprydningeventopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Frederiksberg
"super oplevelse! hyr Caroline"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København K
"Super flink og forstående."
København SV
"God udført rengøring"
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Heidi sørgede for, at vi kunne nyde vores søns dåb til fulde. Kommunikationen var god, og Heidi var meget selvkørende. Stor anbefaling herfra 🙌🏼🤩
Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest
1,000,-
"De var en super god hjælp 👍 de klarede opgaven perfekt. De tog sig af det hele, så jeg kunne nyde festen"
Firmajulefrokost - Omhandler opstilling og oprydning af buffet samt løbende oprydning af service
3,400,-
Joy was absolutely amazing, I will highly recommend her. She took care of everything by herself. Would for anytime always appreciate Joys work again 🥰
Oprydning og servering til fødselsdagsfest
900,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til ballonbue til 1 års fødselsdag
500 kr
København N
Jeg leder efter en der kan lave en ballonbue til en 1 års fødselsdag som bliver afholdt i et lokale. Ballonerne sørger jeg for.
Tjen penge på at holde en privatfest i din egen lejlighed
1,000 kr
København N
Har du et privat sted, hvor du kan holde en fest, og elsker du at samle mennesker? Så kan du blive vært på vores nye platform og samtidig tjene penge på at skabe unikke oplevelser for dig selv og dine gæster! Hvad kræver det at være vært? Du har et privat sted i eller nær København, hvor festen kan afholdes. Du skal have plads til Min. 30 gæster som skal inviteres igennem vores platform (du må selvfølgelig gerne tage dine egne venner med udover!). Mindst 15 gæster køber billet via vores platform – du bestemmer selv entréprisen og beholder 80% af indtægterne. F.eks. tjener du 2400 hvis 30 gæster betaler 100 pr. billet. Du laver 3 opslag på dine sociale medier: 1. To før festen for at promovere festen og platformen. 2. Ét efter festen med billeder og en tak til gæsterne. Hvad tilbyder vi? Mulighed for at holde en fantastisk fest og møde nye mennesker. En nem måde at tjene penge på – uden de store anstrengelser. Fuldt ejerskab over, hvordan festen skal være – med eller uden tema. Lyder det som noget for dig? Så skriv til mig, og lad os sammen skabe Københavns fedeste privatfester!
Hjælp til at lave et honning kagehus. Jeg har tegningerne, men mangler en som kan bage de enkelte dele så det passer.
2,000 kr
Charlottenlund
Jeg har målene/tegningerne på et lidt kompleks honing kagehus. Jeg har brug for hjælp med at bage de enkelte dele så huset passer sammen. Jeg ønsker selv at dekorere det, og ønsker derfor "kun" de enkelte dele separate. Jeg kan så sætte det sammen efterfølgende.
Servering /køkken
1,370 kr
Klampenborg
Hjælp til servering (buffet) / afrydning / opvask (maskine) ved middag for 35 - 40 personer. Det endelige antal gæster kan ikke angives. Der vil være sevbetjening ved buffet. Der regnes med ét langt bord, der skal ryddes efter treretters menu. Gæster anmodes om at facilitere afrydning så meget som muligt.
Vielse
1,000 kr
København V
Fotograf til vielse på Rådhuspladsen kl.*********** (1 time 40 min) og til fest om aftenen i Herlev kl.18-20:30 (2,5 timer)
Service af kaffe maskine, som ikke virker
1,090 kr
Valby
Jeg skal have repareret min Sage Barista Express kaffe maskine. Jeg har selv skilt den af og sørget for at rørene ikke var kalket til, men det ser ud til at den er kalket til i et rør som jeg ikke selv kan få adgang til. Kan ikke vurdere om en kaffe maskine specialist er nødvendigt. Maskinen er allerede adskilt
Klovn
1,000 kr
Kongens Lyngby
Ballonklovn en halv times ballondyr-lavning til barnedåb i Lyngby kl.14.00. Der kommer til at være ca.10 børn i alderen 1-7. (Men mest små børn) Derudover ca.35 voksne som kigger på. Klovnen Medbringer selv balloner til formålet.
Aften make up til fødselsdag
1,000 kr
Kastrup
En flot fest make up til min veninde og jeg til vores 50 års fødselsdag der kan holde hele festen
Kok til nytår
4,500 kr
København K
Lave aftensmad inkl. appetizers, forret, hovedret og dessert til 16 personer. Vi vil hjælpe med oprydning, og stå for indkøb af maden. Hvad retterne skal være aftales i samarbejde med kokken. Almindeligt køkkenredskaber til rådighed.
Servering, afrydning og opvask til fødselsdag
2,500 kr
København K
Festen holdes i lejet et lokale i Indre København. Vi sætter selv op og gør klar. Vi regner med 60-70 gæster der kommer og går ud over aftenen. De første gæster kommer fra 18.30 og lokalet skal forlades af gæster senest 02.00 hvorefter borde og stole skal sættes på plads. Der skal serveres tapas-buffet fra ca kl 20 der kommer udefra. Ingen varme retter. Det meste arbejde er altså at løbende sørge for der er nok på buffeten, at der er vin og drikkevarer til alle, og at rydde af/vaske op (der er industrimaskine) hen ad vejen. vi har nogen til at hjælpe med velkomstdrink og vi tager den sidste oprydning. Der er bestilt rengøring af lokalet. Jeg tror en person kan klare jobbet, men det er sikkert federe at være to.
Opsætning og oprydning af event er to vigtige aspekter, når man skal afholde et arrangement. Opsætningen inkluderer typisk at sætte borde og stole op, hænge plakater op, lave pynt og sørge for at der er rengjort inden gæsterne kommer. Oprydningen inkluderer at fjerne alt pynt, tage borde og stole ned igen, samle affald op osv. Det er typisk noget man laver efter gæsterne er gået hjem, men det kan også være noget man laver undervejs i arrangementet.
Når man har afholdt et event, er det ofte en stor opgave at skulle rydde alt op igen. Det kan være alt lige fra at tømme ud i køleskabet for madrester og drikkevarer, til at skulle vaske alle de tallerkener og glas der er blevet brugt under selve eventet. Ofte vil der også være pyntet op med blomster eller andet dekoration, som skal fjernes igen. Alt dette tager tid, og derfor kan det være en god idé at have nogle hjælpere med sig, så man ikke står alene med den store oprydning. Når først alt er ryddet op igen, kan man begynde at pakke alle de ting ned igen, som man havde sat op til eventet. Dette kan være alt lige fra borde og stole, til service og pyntegenstande. Ofte vil det være en god idé at have et system for hvordan man pakker tingene ned igen, så man nemmere kan finde dem frem igen næste gang man skal bruge dem. Når først alt er pakket ned igen, kan man begynde at gøre rent efter eventet. Dette kan være alt lige fra at vaske gulvet eller tage støvsugerne frem for at fjerne alle de små stykker papir der måske er blevet tabt under eventet. Alt i alt er der meget arbejde forbundet med afholdelse af et event - både før selve eventet starter, men især efterfølgende hvor alting skal ryddes op og gøres rent igen.
Det er ikke altid, at man har råd til at skifte sit spisebord ud hver gang der kommer et nyt event i ens liv. Det kan eksempelvis være, at man får et barn, og pludselig er det ikke længere muligt at have det samme spisebord, som man havde før. Derfor kan det være en god idé at overveje andre alternativer, såsom et plankebord. Plankeborde er typisk meget enkle borde, der består af to planker og fire ben. De fleste plankeborde har dog ikke fire ben, men to - hvilket gør dem mere stabile og nemmere at flytte rundt på. Plankeborde passer godt til folk, der ønsker et simpelt og stilrent udtryk i deres spisestue. Yderligere er plankeborde ofte billigere end almindelige spiseborde, da de typisk kun består af to planker og fire ben - hvilket gør dem meget enkle borde.
Når man skal afholde et event, er det vigtigt at have styr på en række ting. For det første skal man have styr på hvor mange gæster der kommer, og hvordan de skal sidde. Dernæst er det vigtigt at have styr på maden, og drikkevarerne. Det er ikke sikkert alle gæster drikker alkohol, og derfor kan det være en god idé at have noget til dem der ikke drikker alkohol. Endelig er det selvfølgelig også vigtigt at have styr på underholdningen, hvis man gerne vil have et sjovt event. Dette kan eksempelvis være i form af musik eller dans.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.
Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!