Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Randers C
"Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!"
Randers NØ
"God hjælper til fest efter barnedåb med anretning, servering, osv."
Bjerringbro
"Arbejder kvikt og udfører opgaverne meget tilfredsstillende kan anbefales herfra "
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,350 kr
Randers NV
Let hjælp til konfirmation. Fra 11-ca 20
Anretning af mad samt løbende oprydning/opfyldning til konfirmation
500 kr
Randers NV
Vi søger køkkenhjælp til fest (15.00-21). Der er ingen servering. Modtagelse, anretning og opfyldning af mad og drikkevarer, kaffebrygning samt løbende afrydning og opvask. 40-50 gæster.
Hjælp til havefest
Randers NV
Vi er ca. 100 personer til fest i haven og telt. Der er sørget for mad men der skal ryddes væk (ikke vaskes op)stilles natmad frem og gerne et overblik over baren (hjælp fra forskellige gæster ) D. 11/6 fra kl 14 til kl 02.00 (eller evt en del af tiden)
Serveringshjælp til konfirmation
Randers NV
Vi skal bruge 2 friske hjælpere som kan hjælpe kokken med anretning af maden og opfyldning af buffet og drikkevarer. Festen bliver holdt på hjemme adresse i Randers i telt i haven. Køkkenet er på 1.sal så der skal påregnes en del gang på trapper. Service skal kun skylles af og ikke vaskes op. Vi bliver 44 pers. til festen 7.maj fra kl. 11.00-ca. 18.00
Hjælp til servering til fest
Randers NV
HejsaVi søger én person, som kan stå for nogle opgaver i forbindelse med vores kombinerede barnedåb og bryllup lørdag d. 06.11.2021 i forsamlingshuset Frilandsgaarden i Randers Regnskov. Vi forventer at gæsterne ankommer på et tidspunkt imellem klokken 12 og 13 og festen slutter klokken 20. Så det drejer sig om cirka 8 timer.Det vi har brug for hjælp til er hovedsageligt at tage imod maden, når den ankommer og sætte den frem (smørrebrød til frokost, buffet til aftensmad og bryllupsislagkage til dessert). Enkelte dele skal dog varmes op, som eksempelvis sovsen. Derudover, skal der ryddes af bordet efter måltiderne og opvasken skal tages (der er industri opvaskemaskine). Desuden skal der løbende i løbet af dagen sættes drikkevarer frem (sodavand, kaffe etc.) Der kommer lidt over 50 gæster. Vi håber, at der er nogen, der kan hjælpe.
Akut servering i aften
Randers
Vores serveringspige til i aften er blevet syg… Vi venter 24 gæster til buffet … Kan du hjælpe? Venligst Anne-Mette §§§§§§§§ Kl.18.00
Hjælp til servering til fest
Randers NV
Hejsa Vi søger én person som kan stå for nogle opgaver i forbindelse med vores kombinerede barnedåb og bryllup lørdag d. 06.11.2021 i forsamlingshuset Frilandsgaarden i Randers Regnskov. Vi forventer at gæsterne ankommer på et tidspunkt imellem klokken 12 og 13 og festen slutter klokken 20. Så det drejer sig om cirka 8 timer. Det vi har brug for hjælp til er hovedsageligt at tage imod maden når den ankommer og sætte den frem (smørrebrød til frokost buffet til aftensmad og bryllupsislagkage til dessert). Enkelte dele skal dog varmes op som eksempelvis sovsen. Derudover skal der ryddes af bordet efter måltiderne og opvasken skal tages (der er industri opvaskemaskine). Desuden skal der løbende i løbet af dagen sættes drikkevarer frem (sodavand kaffe etc.) Der kommer lidt over 50 gæster. Vi håber at der er nogen der kan hjælpe. 06.11.2021
Hjælp i køkkenet til barnedåb
Randers NV
Behov for hjælp til servering oprydning opvask samt diverse til en barnedåbsfest med 25 gæster (inkl. babyer + små børn). Der skal gøres klar til frokostbuffet herefter afrydning og opvask der skal laves kaffe/te og gøres klar til eftermiddagskagen. Rydde af og vaske op efter kaffen. D. 26. juni (kl. ca. 10 til ca. 16)
Når du booker handyhandere til servering eller anden hjælp til fest, bør du vide mere om jobbet, så du bedre kan beskrive opgaven. I dette afsnit går vi i dybden med, hvad du præcist kan forvente. Du kan læse nærmere om serveringspersonalets specifikke opgaver, de forskellige services inden for denne kategori, og vigtige overvejelser vedrørende udstyr og forberedelse.
Personalets arbejde i forbindelse med servering eller anden hjælp til fest omfatter en række opgaver, som sikrer, at din fest bliver et stort hit og forløber uden problemer. Nogle af de centrale opgaver inkluderer:
Typisk vil køkkenhjælp og tjenere til festen severe og gøre rent efter gæsterne.
Serveringspersonalet er rygraden til fester og fejringer. Og arbejdet er langt fra let! De skal måske hente maden, anrette maden, servere 3-retters menu hvor tallerkener skal bæres ind og ud i tide, fylde drikkevarer op og pakke det hele væk igen. Du kan enten få hjælp til hele festen fra start til slut, eller vælge kun at få hjælp til den travleste del, eller der, hvor du gerne selv vil slappe af med venner eller familie. Med ekstra hjælp er der mindre stress, så alle får det sjovt. Brug tid på at overveje, hvornår du kan have brug for hjælp ved din næste fest eller begivenhed, og søg ekstra hjælp ved at lægge en opgave op på Handyhand. Afhængigt af, hvilken slags servering og hjælp du søger, kan du finde læringsparate Handyhandere, som gerne vil tjene lidt ekstra penge i deres fritid. Der er også erfarne tjenere på Handyhand, med mange års erfaring fra eksklusive restauranter.
Et måltid er ikke fuldendt uden drikkevarer, hvad enten det er en flot cocktail om aftenen eller en udsøgt brygget kaffe om morgenen. Der er mange talentfulde bartendere og baristaer her på Handyhand, som du kan samarbejde med. Det kan være når du gerne vil gøre noget helt særligt for en, du holder af. Det kan også være, at du kun har brug for et ekstra sæt hænder ved særlige lejligheder som store arrangementer eller firmafester. En bartender eller barista kan give dine gæster en følelse af, at du har ydet en helt særlig indsats for at hæve festen til et højere niveau. Hvem synes ikke det sjovt med en professionel bartender eller barista, der kommer og åbner baren efterhånden som festen skrider frem?
Travlhed og store, hyggelige sammenkomster betyder flere tallerkener og bestik, der flyver ind og ud af køkkenet. Det er især et problem, hvis du skal servere mange retter for mange gæster, men kun har begrænset service. Du behøver ikke købe stakkevis af nye tallerkener og bestik bare for at følge med. Du har måske bare brug for flere hænder til at vaske op og sørge for, at alt er rent og klar til brug med det samme igen. Hvis du ansætter en Handyhander til hjælp i køkkenet, enten specifikt til opvask eller generelt, kan du også undgå, at dine gæster kommer til at få beskidt service. Kom forlegenheden i forkøbet og giv dig selv tid til at slappe af med gæsterne i stedet for at vaske op, ved at skaffe en Handyhander, der kan vaske op for dig.
Ja, "servering eller anden hjælp til fest" kan også betegnes som følgende i opgaver:
Personen eller firmaet, der udfører sådant arbejde, kan betegnes som:
Alternativet til at hyre professionel hjælp til servering eller fester er:
Når du leder efter festhjælp eller serveringsassistance på Handyhand, er der nogle vigtige aspekter, du bør overveje om du har brug for:
Når det kommer til servering eller anden hjælp til fest findes der flere specialiserede services, der kan hjælpe med at gøre dit arrangement til en succes:
På Handyhand kan du altid booke den hjælp du har brug for, alt fra tjenere, køkkenhjælp til andet personale til din private fest.
Typisk bruges disse produkter til en fest af personalet:
Om serveringspersonalet medbringer disse produkter, afhænger ofte af arrangementets type og sted. I langt de fleste tilfælde vil du selv skulle stå for disse ting, så tingene allerede er klar når serveringspersonalet ankommer.
Hjælpepersonalet bruger typisk en række forskellige værktøjer og udstyr, for at kunne yde den bedste service:
Serveringspersonalet har i nogle tilfælde selv deres forklæder og lignende med, men køkkenudstyr og andet til serveringen forventes at være på stedet. Aftal det med din handyhander, hvilke redskaber og andre ting, du har brug for at de medbringer.
Serveringspersonale kan noget helt særligt, når det kommer til:
Typisk begynder serveringspersonalets arbejde nogle timer før gæsterne ankommer, for at forberede alt fra opsætning til køkkenhjælpens opgaver til festen. Arbejdet slutter, når alle gæster er gået, og oprydningen er færdig.
Beskriv det tydeligt i din opgave, hvad du forventer. Hvis du står for klargørelse og oprydning selv, kan du spare penge. Men det er oftest meget nemmere og rarere at lade dygtige handyhandere klare den del - så kan du nyde din fest i fulde drag.
Prisen fastsættes ud fra den samlede opgave, som du beskriver, og ikke som en timepris.
Nej, man kan ikke få tilskud til hyret hjælp ved fester eller til servering.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Serveringspersonale kan assistere en række forskellige individer og begivenheder:
Serveringspersonale bør have bestemte kundskaber, så de kan yde en optimal service. De skal have:
Under festhjælp eller serveringsassistance kan der opstå behov for:
Nej, med Handyhand behøver du ikke lave en specifik kontrakt. Handyhand tager sig af alle formaliteter, fra betaling til forsikring. Dette fjerner besværet med at selv skulle håndtere kontrakter eller fakturaer med køkkenhjælpen til sin fest.
Servicen skal udføres på det angivne sted for festen eller arrangementet. Dette kan være private hjem, lejede lokaler, firmafaciliteter eller udendørsområder. Det er vigtigt at specificere den nøjagtige adresse og eventuelle instruktioner for adgang.
Det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, især når der serveres mad og drikke til gæsterne. Man bør overveje allergier hos gæsterne, men også selve personalet. Her er nogle trin, man kan følge, for at sikre en allergivenlig servering:
Festhjælp eller serveringsassistance kan typisk udføres på alle tider af døgnet, afhængigt af arrangementets behov og personalets og køkkenhjælpens tilgængelighed. Dog er der nogle punkter, man bør overveje, hvis man planlægger at bestille hjælp uden for normal arbejdstid:
For et vellykket arrangement og at arbejdet forløber gnidningsfrit, kan du forberede dette, inden dit serveringspersonale ankommer:
Når du har flere festhjælpere til din fest, er det vigtigt at koordinere dem, så festen foregår så problemfrit som muligt. Det skal også være nemmere for dem at arbejde sammen og hjælpe hinanden. Prøv:
Nej, generelt har serveringspersonale ikke brug for særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at arbejde ved en fest eller arrangementer. Deres primære opgave er at levere service under selve begivenheden.
Dog er der aldersbegrænsninger, når det kommer til servering af alkohol. Unge under 18 må ikke servere stærke alkoholiske drikker på 2,8% og derover.
Serveringspersonale kan have forskellige uddannelsesbaggrunde. Mange starter deres karriere som tjener uden formel uddannelse og tilegner sig færdighederne gennem praktisk erfaring til fester og andre arrangementer.
Dog findes der faglige uddannelser inden for hotel- og restaurationsbranchen, hvor man kan specialisere sig i servering. Her uddanner eleverne sig i blandt andet kundeservice, mad- og vinviden, samt serveringsteknikker.
Derudover kan serveringspersonale også deltage i kurser og workshops, for at forbedre deres færdigheder og opnå certifikater inden for specifikke områder som f.eks. vin- eller cocktailviden.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse at være serveringspersonale. Dog kan erfaring og kurser inden for servering være en fordel, for at sikre en høj servicekvalitet.
Sikkerhedskrav er ikke højt, når man hyrer hjælp til fest, da der generelt ikke er farlige arbejdsopgaver. Der skal være rimelige arbejdsforhold og god hygiejne, når man hyrer serveringspersonale.
At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:
Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.
Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.
Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.
Opgaverne på Handyhand er dækket af vores forsikring, så både du og dine handyhandere er beskyttet.
Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.
Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.
Handyhand gør det nemt at finde en festhjælper i randers nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien festhjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige festhjælpere i randers nv, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Servering eller anden hjælp til fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680.00,- til 1,880.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!