
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Ungt og dynamisk 🙃"
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Ungt og dynamisk 🙃"
Info

Se profil
København N
"Fik et tungt pengeskab op af kælder. Svær opgave men de gav ikke op og fik den løst"
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Hobro
"Anders var altid nem at få fat i. Han svarede med det samme. Opgaven var færdig til tiden. Vi har kun god grund til at være tilfreds."
Info

Se profil
Viborg
"Jeg kunne ikke selv have gjort det bedre og jeg er glad for at jeg ikke skulle gøre det selv. Det er 2 sympatiske unge fyre som havde gjort hvad de kunne. Arbejdet i sig selv var ikke 3000 kr. værd. Men det er bare dejligt at købe sig til rengøring når man skal flytte. Måske har de haft lidt for travlt. Der var ihvertfald stadig lidt snusket rundt omkring."
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Aarhus C
verificeret
"God kommunikation. Havde flytteopgave af møbler, som Stig sammen med sin dygtige hjælper løste på bedste vist."
Info

Super god oplevelse! Ronnie flyttede og afskaffede det hele som aftalt, uden problemer. Vil helt sikkert benytte Ronnie igen!
Flytning og Afskaffelse af møbler
3.000,-
En lille let flytning blev rigtig slem. TAK for hjælp og tak fordi I er så gode til at passe på tingene!
Lille flytning (skænk, tv-møbel og to overskabe)
1.200,-

Det lykkedes og var super godt arbejde.
Hejsning af sofa
1.000,-

Fantastisk hjælp fra Brian 😀 med at få hentet og leveret tunge og besværlige ting! Imødekommende, hensynsfuld og venlig 👍
Bord og stole fra Hobro til Odense
3.500,-

Opgaven blev løst perfekt af Mark.
Fragt af lænestol fra Hobro til Lisbjerg
600,-

Super!!!
Hjælp med møbler flytning i huset
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bord og stole fra Hobro til Odense
3.500 kr
Bord på 205x95 og 8 stole skal hentes på adresse i Hobro. Læsses i lukket vogn/trailer og afleveres ved ankomstadressen. Her er vi nogle stykker på plads, til at læsse af og bære ind. Det kan hentes lørdag inden 13 eller i løbet af søndag. Det er et træbord med to tillægsplader og 8 træstole. Bordet kan klappes sammen. Jeg ville rigtig gerne selv have kunnet hente det, men er for utryg med selv at køre med trailer :)
Fragt af spisebord
2.300 kr
Udtræksspisebord der skal fragtes fra 9500 Hobro til 3600 Frederiksund. Længde 200 cm, højde 73 cm, bredde 100 cm. Det kan ikke adskilles.
En til to flyttemænd søges
2.000 kr
vi har et lager rum der skal flyttes til et hus. Jeg har en lastbil til rådighed jeg køre, som alle tingene kan være i. Det er alm flyttegods som senge, reoler, osv.
Flytning og Afskaffelse af møbler
3.263 kr
Vi har følgende der skal flyttes ud af vores sommerhus i, og bortskaffes (Evt. køres til genbrug). - Hjørnesofa - Almindelig 2 personers Sofa (På hems) - Lænestol - Spisebord (2.5m, plankebord) - Sofabord (1x1m, glas) Efterfølgende skal vi have flyttet et spisebord (1x3m), fra vores hjem-adresse og ud i sommerhuset. Spisebordet er meget tungt (Planker), da det er 3m langt. Fødderne skal afmonteres først. Der er ca 1 times kørsel fra vores hjem, ud til sommerhuset.
Flytning fra Hobro til Hadsund
6.000 kr
Flytte vaskemaskine, tørretumbler, opvaskemaskine, TV, lænestol (håndterbar), sofa (2- eller 3-personers), sofabord, spisebord, spisebordsstole, mikrobølgeovn, lamper. Samt evt. flytte elevationsseng fra 1.sal ad smal trappe.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i hobro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i hobro, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.650,00,- til 5.590,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!