Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Effektive gutter."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Effektive gutter."
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Hobro
"Det lykkedes og var super godt arbejde."
Aalborg
"Fantastisk!"
Auning
"Opgaven er blevet udført til fuld tilfredsstillelse."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Det lykkedes og var super godt arbejde.
Hejsning af sofa
1,000,-
En lille let flytning blev rigtig slem. TAK for hjælp og tak fordi I er så gode til at passe på tingene!
Lille flytning (skænk, tv-møbel og to overskabe)
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Omdeling af A5 flyers til butikker i Hobro
225 kr
Hobro
Jeg har brug for at få omdelt A5 flyers til butikker, madsteder, ejendomsmæglere osv. IKKE til private husstande. Flyers skal uddeles i åbningstiden og jeg skal bruge dokumentation af indleveringssteder, så jeg efterfølgende kan kontakte butikkerne. Jeg tænker omkring 75 flyers.
Flytte sofa
3,333 kr
Hobro
dwdwddw kwdj klwnl nklwnq lkwnklndklw nlkq
Flytning af spisestue fra syvsten til Korslund Hallund
1,370 kr
Hobro
Spisestue bord 8 stole vitrineskab
Fragt af lænestol fra Hobro til Lisbjerg
500 kr
Hobro
Jeg skal have fragtet en polstret lænestol fra Hobro til Lisbjerg. Den kan være i en varevogn/et større bagagerum. Højde 100 cm, dybde 70 cm, bredde 70 cm.
Transport af jord til planering af have
3,000 kr
Hobro
Vi har to grunde, som skal slåes sammen. Den ene ligger lavere end den anden, og derfor har vi brug for at få leveret 3 læs jord kørt til matriklen. Vi har beregnet, at der skal bruges mellem 50-60 kubikmeter, for at det hele kan planes op. Dog står vi selv for at plane det ud. Grunden ligger parallelt med vejen, og der er adgang med lastbil fra begge sider af haven. Vi mangler både jord og transport.
Hejsning af sofa
1,000 kr
Hobro
Jeg skal have hejst en meget tung sofa op til en 2 sal, ingen afhentning, udelukkende hejsning og løft ind i lejligheden. Det er en stor altan, med meget plads til hejsning og god plads på jorden under altanen. Sofaen kan løftes af to mand og er 2 meter lang 1 meter bred. Hermed også god plads til døren ud til altanen og direkte ind i stuen. Problemet er opgangen, hvor døren er helt smal. Derfor skal den hejses op udefra og ind. Jeg er selv til stede, samt mindst en ekstra mand
Flytte tungt køle/fryseskab
1,250 kr
Hobro
Flytte 110 kg tungt side by side køle/frysskab fra en adresse til en anden adresse i samme by. Skal op på første sal på ny adresse. Ingen elevator. En bred trappe. Udendørs. Ingen sving på trappen. Dato er fleksibel mellem 1-5 august.
Flytte sofa
250 kr
Hobro
Jdksksnsndndbndlxnfd kekdksnd jdnsks
Montering af JVC radio
500 kr
Hobro
montering af JVC radio i transporter i Hobro
Transport af bil
1,200 kr
Hobro
Bil hvor køleren er gået. Skal fragtes hjem til min mekaniker i Esbjerg. Og jeg skal gerne med også
Flytte ældre campingvogn
1,300 kr
Hobro
Flytning af campingvogn fra vinterhiet til campingplads
Bæring af køleskabe og trappe
250 kr
Hobro
Et køleskab der skal bæres ud/ned og et andet køleskab op/ind. Det drejer sig om en enkelt trappe.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i hobro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i hobro, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 630.00,- til 1,920.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!