Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
København N
"Det var en kæmpe hjælp fra team’et. Vi fik flyttet vores ting - ordentligt og effektivt. Anbefaling herfra."
Hedehusene
"Pålidelig, behagelig - og udførte opgaven til perfektion. Ville klart vælge Erkan igen."
Aalborg
"Brug ham aldrig!!!! Han skylder os penge, da vi forudbetalte de materialer, han skulle bruge til et projekt, vi havde bestilt ham til at lave ved vores hus. Nu har han så efterladt et stort og grimt stillads foran vores hus. Han startede på opgaven den 2.oktober (satte stilladset op og malede 1/2 time) og vi har ikke set ham siden!!!!!!!!! I dag er der den 13/12….. Og han svarer ikke på telefonen. Så et godt råd herfra…. Hold jer væk fra ham, selvom han virker som en rar mand!"
Aalborg
"Godt arbejde og god kommunikation undervejs. En rigtig god oplevelse 💪🏼"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Roskilde
"Fantastisk service"
Hvidovre
"Hurtig og effektic."
Steffen er pålidelig og god til opgaven. Fuld tilfredhed!
Transport/flytning af fryseskab 120x56 cm
320,-
Super god service intet at komme efter, klart anbefales 😊
Sengetransport i Nørresundby
1,250,-
Utrolig høflig og behagelig person, der overholder aftaler :)
Du skal transportere en sofa fra Aalborg til Randers
1,100,-
Hurtig til at svare på opgaven og udført punktligt og perfekt
Transport af spinningcykel 3 km
400,-
Perfekt!
Transport af malerier, stor bil
1,350,-
Julius og hans ven udførte opgaven til perfektion, og de får den bedste anbefaling herfra.
Flytning af 2 spiseborde hvoraf det ene har en glasbordplade der måler 180 x 90 cm. og vejer en del.
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytte fejemaskine fra Aalborg til lige nord for Vodskov - gerne i aften
Aalborg
Skal have flyttet en fejekost fra Aalborg til Uggerhalne i aften - nogen der kan være behjælpelige med en trailer og transport derop? Skal bruge en hånd til at løfte den på og af trailer også. :-)
Flytte tv, Ikea kommode og seng
800 kr
Aalborg
En person med bil og trailer til at hjælpe med at transportere, de få møbler. Min kæreste og jeg skal nok selv slæbe møblerne op og ned. Det skal transporteres 4 km inde i Aalborg.
Flytning
900 kr
Aalborg
Jeg har brug for 2 stærke personer til at løfte de tungeste møbler ned fra 4. Sal. 1 klapsammen spisebord, 1 kommode, 1 lille kommode, 2 enkeltmands senge. Maks 1 times arbejde.
Flytning
2,400 kr
Aalborg Øst
Flytning af 2 opbevaringsrum (måske 10kvm) til lejlighed. Opbevaringsrummet er på første sal men der er lift. Lejligheden er i stueplan men i 2 etager. Opbevaringsrumne indeholder alt fra seng,møbler tøj osv. Der er 3,9 km fra opbevaringsrum til lejlighed.
Transport af 1-2 marsvin fra Aalborg til Kongens Lyngby, Sjælland.
Aalborg
Jeg skal have transporteret 1-2 marsvin fra Aalborg til Nordsjælland indenfor den kommende måned. Køres de direkte behøver de ikke vand og mad undervejs, eller anden pleje/opmærksomhed. De transporteres i en papkasse med hø eller en Alm. lille dyretransportkasse man kender fra fx kat. De må ikke transporteres under 10 grader eller over 25. Transporteres de med bil skal de være i kabinen og ikke i fx baggagerum eller lastrum. De skal heller ikke udsættes for meget høj musik eller lignende undervejs, men Alm. Radio og snak er selvfølgelig ok. Marsvinene er allerede ‘pakket ’ I passende kasse bed afhentning. De skal helst køres direkte uden for mange forsinkelser eller stop, da transporten stresser dem.
Afhent af seng/flytte + sammensætning
800 kr
Aalborg
Jeg er en ung pige, som har nogle ting i mit boxitrum. Jeg søger gerne en, der har en trailer, og som kan hjælpe med at afhente tingene og sammensætte min seng.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i asaa til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i asaa, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 740.00,- til 2,100.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!