
Christian T.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"Flink og punktlig. God kommunikation, forventningsafstemning og fik udført opgaven som ønsket"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"Flink og punktlig. God kommunikation, forventningsafstemning og fik udført opgaven som ønsket"
Nørresundby
"Hurtig venlig og effektiv - opgaven var meget veludført Jeg kan klart anbefale at bruge Tobias"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
Hedehusene
"Super venlige og udførte arbejdet godt. Vil klart bruge jer igen til næste opgave."
Viborg
"Nicolaj har udført en opgave for mig, der bestod i at gøre min 75 år gamle murmestervilla egnet til at kørestolsbrug. Opgaven bestod i at fjerne originale høje dørbundlister ved 3 døre og erstatte disse med materiale svarende til det eksisterende trægulv, med det formål at gøre gulvet i døråbningen helt plan. Det var en meget kompleks og håndværksmæssig krævende opgave. Nicolaj udførte den med stort øje for detaljen og meget stor omhu. Det har betydet at kvaliteten af arbejdet og det færdige resultat heraf er ud over det forventede og er yderst tilfredsstillende. Nicolaj møder en med nærvær, autenticitet, meget stor venlighed og interessante samtaler. Og så har han hundetække :-) Hilsen en meget glad og meget tilfreds kunde."
Kolind
"Lavede aftaler om havearbejde. Dukkede til sidst aldrig op og stoppede kommunikationen."
Aalborg SØ
"Super god service 😊"
Jeg måtte aflyse flytteopgaven da det blev uaktuelt. Men inden da var Qais professionel og præcis i samtalen om hvordan og hvornår.
Flytte stort vindue 6 km i Aalborg
1.250,-
Jeg er rigtig godt tilfreds med opgaven. Jeg kontakter jer igen en anden god gang. Hilsen Melina
Afhentning af møbler og tømning af mit kælderum.
2.000,-
God og venlig flytteservice. Kan varmt anbefales
Flyttehjælp
700,-
Utrolig omhyggelig og høflig .
Afhentning af 2 lags glasrude vægt ca 30 kg mål 125 cm 185 cm
500,-
Super flink fyr og hjælpsom
Afhentning af et bord
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Afhentning af et bord
300 kr
Aalborg SØ
Hjælp til afhentning af en kommode fra Vodskov til Grønlandstorve- der er cirka 30 km begge veje, kommoden måler 90 cm bred, 72 cm dyb og 90 cm høj.
Afhentning af 2 lags glasrude vægt ca 30 kg mål 125 cm 185 cm
400 kr
Aalborg SØ
Afhentning af 2 lags glasrude vægt ca 30 kg mål 125 cm 185 c
Flytning af møbler
500 kr
Aalborg SØ
massivt skrivebord i fyrretræ 200x 75x 75 cm flyttes fra *** til brønderslev
Flytte stort vindue 6 km i Aalborg
800 kr
Aalborg SØ
Jeg skal have flyttet et 2 lags fast karm vindue på 320 * knapt 200 cm fra en have i Visse til en kolonihave 6 km væk. Vinduet skal bæres ud fra haven, transporteres og ind i kolonihaven. Det er for stort til almindelig trailer, men måske har du bil, og hjælpere til at gøre det?
Flyttehjælp
1.000 kr
Aalborg SØ
Vi skal have flyttet møbler fra en container ind i huset. Det tager nok et par timer for to personer
Afhentning af møbler og tømning af mit kælderum.
2.000 kr
Aalborg SØ
Jeg har en sofa, 1 spise ovalbord + 2 stole ,1 havebord + 4 stole, 1 stigereol Sofan kan deles i flere dele det samme kan begge bordene. Så det fylder ikke meget. Det hele skal bare til genbrug . Jeg har også et kælderrum som skal tømmes. Der er et arbejdsbord som kan deles I 3 ,så er der 2 stole, nogle kasser,1 lille gulv tæppe , 2 sække . Jeg står og skal flytte derfor er vigtigt at jeg kan regne med jer. Der trapper til 2tv
Hente senge og kølefryseskab
300 kr
Aalborg SØ
Jeg vil købe noget 2 enskelte senge, dobbeltseng (140*200) og kølefryseskab
Hjælp til at flytte tungt sofabord
Aalborg SØ
Tungt sofabord skal løftes, så tæppe nedenunder kan fjernes fra lejligheden. Det er et lille værelse tæppet skal flyttes fra, men det anbefales alligevel at være mere end én.
Transportere bil fra Gug til hjøring på lad / autotrailer
1.000 kr
Aalborg SØ
Bil der skal transporteres fra Gug til Hjørring, bilens totalt vægt er 2400kg Personen skal selv have til og autotrailer samt stropper
Flyttemænd med bil til flytning
1.000 kr
Aalborg SØ
Hej. Kigger efter 2 flyttemænd med bil til flytning fra 2 sal uden elevator . Det er privat Flytning.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i aalborg sø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i aalborg sø, i post nr: 7981 til 9791.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 430,00,- til 1.130,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!