Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Randers NV
"Effektive gutter."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Aalborg
"Fantastisk!"
Perfekt!
Transport af malerier, stor bil
1,350,-
Super god service intet at komme efter, klart anbefales 😊
Sengetransport i Nørresundby
1,250,-
Utrolig høflig og behagelig person, der overholder aftaler :)
Du skal transportere en sofa fra Aalborg til Randers
1,100,-
Hurtig til at svare på opgaven og udført punktligt og perfekt
Transport af spinningcykel 3 km
400,-
Julius og hans ven udførte opgaven til perfektion, og de får den bedste anbefaling herfra.
Flytning af 2 spiseborde hvoraf det ene har en glasbordplade der måler 180 x 90 cm. og vejer en del.
1,000,-
Jens er en super rar og god at arbejde sammen med:)
Jeg mangler hjælp til at flytte nogen små ting, arbejde ca 2-2,5 timer
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning fra hjørring c til aalborg c
2,500 kr
Hjørring
Har ingen bil eller trailer selv. Flytning af en lejlighed i stueplan til en lejlighed på 2 sal. 1 dobbeltseng af 2 boksmadrasser + dobbelt-topmadras, et spisebord med 4 stole, en dragkiste, et vitrineskab, 2 store tv, 1 lille tv, bordopvaskemaskine, sofabord, sofa, deles i 3, lille kommode, 2 små natborde, ca 15-20 flyttekasser, ca 10 sække, 1 cykel, 2 el-løbehjul, 2 standerlamper, og lidt småting som ikke kan være i en papkasse(men lette) møblerne er hvis muligt adskilt. Samt lidt større billeder/malerier Vi vil selv være 2 til stede.
Tranport af skåle fra IKEA Aalborg til København
750 kr
Aalborg SV
Vi har forudbestilt og betalt 100 små skåle Ø19 fra IKEA Aalborg, som vi skal have hentet og leveret til København K
Flytte
3,758 kr
Terndrup
Flytning af invitation fra hus parcelhus 1 plan til hus 1 plan Foretager selv nedpakning i flyttekasser
Flytning af indbo fra Jylland til sjælland
5,000 kr
Hals
Flytning fra Hals, nordjylland til Birkerød sjælland Flytning af indbo fra rækkehus til plejehjem Ting der skal flytte, se desuden billeder. Der er 3 ting, som nok kræver 2 mand Stor opbevarings boks til hynder dragkiste 3prs sofa Se følgende inventar liste Du leverer bilen
Transport af malerier, stor bil
1,000 kr
Aalborg
7 malerier fragtes fra Aalborg d. 20.11. (afhentning ved middagstid) til Aarhus. Det største er 100x130cm. De kræver ikke specialtransport og overdreven forsigtighed, da det er lakerede akrylmalerier. De er ikke tunge, og der er kun en lille trappe. Det vil tage max 15 min af afhente + 5 min at aflevere, så prisen det koster bør afspejle benzinpris tur/retur + fx 500kr. De skal hentes hos galleri (parkering i gård) og afleveres i atelier med ok parkering.
Afhentning af B6 (Asbest) indpakket
2,471 kr
Frederikshavn
Mængde: 2 paller Størrelse : 1 stk. palle med fulde plader 80 cm høj 1 stk. palle med halve plader 60 cm høj Indhold:B6 (Asbest) indpakket Transport: Nej er indpakket Destination: Ravnshøj Miljø Sikkerhed:Nej er indpakket
Flytte møbler
1,500 kr
Brønderslev
Der er spisebord med 6 stole og sofa og tv bord og sofabord 3 papkasser
Flyt af marmorbord
300 kr
Aalborg
Bordet står på en flyttehund i lejligheden - bordpladen skal løftes af - vejer 160 kg og sættes på igen ved ny placering i lejligheden. max 10 de skal flyttes. Jeg bistår også som hjælp
Fragt af sofa
1,000 kr
Skørping
Sofa på 150 kg, 325 cm. Er skilt ad i 3 moduler Skal fragtes fra Odense til Skørping. Begge huse er i stueplan med få trappetrin. Begge steder er der en ekstra person til at hjælpe med at bære
transport af motorcykel
1,040 kr
Hadsund
jeg skal have hjælp til afhentning af motorcykel
Flyttehjælp
1,000 kr
Aalborg SØ
Vi skal have flyttet møbler fra en container ind i huset. Det tager nok et par timer for to personer
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i thyholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i thyholm, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,430.00,- til 4,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!