Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Great job! We had a language barrier but still managed to communicate fine! Thank you Erkan!"
Middelfart
"Helt ok udført"
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Randers NV
"Effektive gutter."
Jan var super flink, hjælpsom og meget fleksibel mht. tidspunktet for udførelsen af opgaven. Kan varmt anbefale
Flytning af kommode, seng, sofa, samt 15-20 flyttekasser fra 4.etage til stueetage(vi klarer resten)
1,000,-
Super behagelig og arbejdsom fyr.
Flytte lille klaver, reoler, flyttekasser
205,-
Super rar, og godt stykke arbejde 😊
Flytning af kasser til kælder
910,-
Stor anbefaling herfra
Afhentning og montering af vaskemaskine og tørretumbler
900,-
Super hurtig og dygtige
Flyttet et hævesænkebord fra kælder til anneks og båret et par kasser ned i kælder
1,100,-
Pisse flink, og dygtig
Afhentning af pakke (bord) i Føtex
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til afhentning af kommode
500 kr
Børkop
Jeg har brug for nogen der kan hente denne kommode for mig, og derefter levere den til min adresse i Odense SØ. Der skal ikke bruges værktøj eller lignende, men det er nødvendigt med en stor bil eller i så fald en bil med trailer. Obs: skal afhentes i Børkop (7080) og leveres til Odense SØ
Visevært samt ind- og udflytningssyn
1,000 kr
Tønder
Vi søger en mand til at hjælpe med viseværtopgaver og flyttesyn til 15 lejemål i Tinglev og Tønder. Fleksibelt arbejde som selv koordineres administrator og lejere.
Viseværtopgaver, flyttesyn mm.
1,000 kr
Tinglev
Vi søger en mand til at hjælpe med viseværtopgaver og flyttesyn til 15 lejemål i Tinglev og Tønder. Fleksibelt arbejde som selv koordineres administrator og lejere.
Flytning /ombytning af klaver og flytning af kølefryseskab
2,000 kr
Egtved
Jeg har et gammel klaver der skal flyttes ud på lager(afstand 50 meter) og et el klaver, der skal ind i stedet. Herudover har jeg en gammel fryser, der skal flyttes ud på lager og et nyt køle fryseskab som skal bæres ind i køkkenet. Vi har en trappe op til huset(se billeder)
Møbler
1,500 kr
Kolding
Chasingsofa Sofabord TV bord TV Seng Flyttekasser med tøj, køkkenting og andet. Bord + stole
Afhentning af møbel
500 kr
Børkop
Hej, Jeg har brug for en hjælpende hånd eller hænder, som kan hente denne kommode for mig på lørdag - og herefter køres til min adresse. Der skal ikke bruges værktøj eller lignende, men der skal være god plads i bilen eller evt. trailer. Skal afhentes i Børkop (7080) og laveres til Odense sø
Møblering af lejlighed
3,500 kr
Aabenraa
Jeg har brug for at få en 2 værelses lejlighed møbleret i Aabenraa i uge 51. Du skal forvente at bruge én dag på det. Jeg arbejder for et rekrutteringsbureau, Dedicare. Vi rekrutterer svenske læger, jordemødre og sygeplejersker til Danmark, og vi stiller en møbleret bolig til rådighed til dem i den periode, de er her. Jeg søger faste samarbejdspartnere, der vil hjælpe med at møblere og klargøre lejligheder inden vores konsulenter flytter ind. Så hvis det går godt med denne opgave, kan vi gentage successen. Opgaven går ud på, at du først og fremmest gennemgår lejligheden med udlejer til et indflyttersyn. Derefter kommer et flyttefirma med møbler og flyttekasser, som skal pakkes ud og stilles på plads. Du skal derfor ikke selv bære tunge møbler. Du vil skulle i Jysk og Føtex for at hente supplerende ting og "småmøbler". Det kan ske, at du må lave en udlæg, som vi refunderer. Der skal hænges gardiner og lamper op i lejligheden. Det kan være, at der skal samles et par møbler. Jeg har vedhæftet en mere detaljeret opgavebeskrivelse. Andet: - Du skal selv stille bil til rådighed. - Du skal selv medbringe værktøj. - Jeg sender en nøgleboks og en router til dig. - Du kan altid kontakte mig, hvis du er i tvivl om noget - det forventer jeg faktisk, at du gør 😊 Hvis du tænker, at opgaven kunne være noget for dig, er du velkommen til at tage kontakt - så kan vi afklare de sidste spørgsmål og detaljer. Det er vigtigt for mig, at vi har en god dialog omkring opgaven, og at du forstår vigtigheden af at lejligheden spiller, inden vores læge skal flytte ind.
Dygtig privat chauffør
Esbjerg
Jeg kører dig rundt hvor du vil og er sikker på du er 100% tilfreds.
Transport af spisebord fra 6600 Vejen til 1067 København K
1,000 kr
Vejen
Transport af spisebord i træ. 180 x 115x74cm + to indsatsplader (50x115x8cm) fra 6600 Vejen til 1067 København K
Afhentning af 15 træstole i Toftlund Sønderjylland og levering i Aalborg
1,234 kr
Toftlund
Afhentning af 15 træstole i Toftlund Sønderjylland - levering Aalborg
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Det kan ofte godt lade sig godt, ja. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasse.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i branderup j til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i branderup j, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 2,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!