
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Tusind tak"
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Tusind tak"
Info

Se profil
Middelfart
"Arbejder hårdt og udfører altid opgaven"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Alt gik efter planen. Ingen kritikpunkter."
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"En fornøjelse at få hjælp af Joe!"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"
Info

Se profil
Haderslev
verificeret
"Opgaven løst 👍🏻"
Info

Jimmy hjalp mig med at få tømt et flyttelæs, og det var en rigtig god oplevelse. Han kunne tage initiativ uden at tage over, og var i det hele taget et behageligt bekendtskab, som jeg på det varmeste kan anbefale.
læsset et par store møbler af
250,-

Super i orden
Fragt maleri
940,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Afhentning og transport af bokse sandsække
1.200 kr.
4 stk. sandsække skal afhentes hos Mikenta, Roskildevej 2620 Albertslund og afleveres hos FIGHTERS, Idrætsbygningen, Brostræde 3-5 - ved siden af Føtex p-hus. Hver sandsæk er 200 cm lang, har en diameter på ca. 50 cm, og vejer ca. 45 kg pr. stk. Samlet under 200 kg. Der medfølger en mindre kasse indeholdende kæder til hver sandsæk. Kan modtages torsdag den 13 november efter nærmere aftale i tidsrummet 13.00 - 19.00. Alternativt mandag den 17. november efter nærmere aftale 13.00 - 19.30. Leje af varevogn, bro og brændstof ligger omkring kr. 2.200,-. Jeg har tiden, hvorfor at et tilbud inkl. eventuelle gebyrer skal ligge under 2200,-.
Fragt maleri
940 kr.
Jeg skal have hentet et maleri fra Christiansfeld til Odense. Det er 150 cm x 108 cm. Det kan ikke pakkes sammen eller gøres mindre. Et tæppe henover er fint. Der er ikke tale om et dyrt maleri. Men det er gammelt, så der skal ikke kastes med ******r er adgang med bil til hvor det står og til der hvor det skal afleveres. Begge adresser er i stueplan
Transport+ mindre flytning
700 kr.
Afhentning kl 11 på Kolding St. Kørsel til Christiansfeld. Hjælp med at samle nogle nips ting, der skal opmagasineres - ikke møbler. Medbring gerne værktøj til at skille et let lille skrivebord ad. Du skal ikke flytte med. Der kommer en flyttemand.
Afhentning af mindre skab
300 kr.
Skal ha afhentet et skab i christiansfeld idag kl 12.00 -13.00 og kørt til Haderslev så billigt som muligt. Jeg fylder bilen op med benzin efterfølgende. Hvad er billigste pris? Vh Anja Dreyer
Kørsel af 5 personer
1.000 kr.
skal køres hjem efter koncert i ********** århus
Transport af MC fra Kolding til Glostrup
1.800 kr.
Jeg skal ha transporteret min Honda fra Kolding til Glostrup. Vil helst gerne med under transporten, dette er muligt. Den 7 eller 8. maj er begge mulige afhentningsdatoer.
læsset et par store møbler af
500 kr.
Et par store møbler skal læsses af en trailer eller lastbil
Jeg skal flytte fra Frørup på Østfyn til Christiansfeld.
5.000 kr.
2 senge med hævefunktion, 1 skab (ca. 110x 53 x 159), højt køleskab, (60x60x175), hæve/sænke skrivebord (140x180), Hjørnesofa (230x230) (kan skilles i 2 dele), massive havemøbler (Bænk, bord og en anden tingest), 3 reoler H: 137, B: 70, D: 38, Fryser: - sovesofa (87x196) 2 kommoder (95x42x105) og (H: 112, B: 128, D: 62), Chartol (H: 125 (heraf ben ca 30), L:200, D: 44) evt spisebord (Benene kan skrues af) På 1. sal, hvor der skal flyttes fra: 1 skab, 2 læderstole, 2 kommoder (90x 50 x 91) og (94 x 48 x 95), en stor kiste 115x55x58, reol: (103 x 32 x 92). Der er trappe på 7-8 trin udenfor hus i Aller, hvor jeg flytter hen - eller nedgang til kælder på 3-4 trin Gerne hen mod slutningen af maj - skal være ude senest 1/6. Giver gerne selv en hånd med og kan evt også få en anden til at hjælpe til i begge ender af flytningen. Skuffer i kommoder kan tages ud - så de ikke er så tunge - alle skabe osv er tømte for indhold, som jeg satser på at nå at transportere på forhånd. Evt få andre ting, end de nævnte. Evt kan vi leje lastbil til under 3500kg, og har så brug for hjælp til at læsse på i Frørup og måske en anden eller 2 andre, der kan læsse af i Aller.
Flytning af bord
AT hjælpe mig med at hente et bord I Kolding. Det vejer 50-75 kg. Jeg bor i bjerndrup 6070. Det er 160x90 + højden. Inden fredag
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i christiansfeld til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i christiansfeld, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 330,00,- til 1.100,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!