Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"Mike mødte ikke op til opgave som han havde sagt han ville udføre. Og besvarede ikke nogen henvendelser."
Gentofte
"Klasse fyr"
Det var bare herligt at møde to unge drenge, med gå på mod. De var fantastiske at kommunikere med, og de kom med møblet på slaget, af den tid vi havde aftalt. De var yderst forsigtige med ikke at beskadige møblet. Bravo siger jeg bare. Jeg er yderst tilfreds. 💪👍🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Flytning af reolsystem 150 cm x150 cm. Afhentes i Måløv og køres til Frederiksberg.
875,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af gammeldags/tyk billedrørsmonitor(CRT), 24 kg.
250 kr
Måløv
En ældre men tung(ca. 24 kg) CRT monitor skal fragtes(kan nemt sættes på bagsædet). Afhentning skal ske mellem 15-20 i morgen fredag d. 20/9. Jeg bærer selv monitoren fra din bil op til min lejlighed på afleveringsstedet.
Flyttebil med 1-2 mand
1,800 kr
Måløv
Måløv (elevator): 2 madrasser i 90x200 1 hæve/sænkebord (skal muligvis afmontere ben først) 1 tv bord ca 50x160 1 lille skabsfryser 1 stop på vejen - Shurgard Ishøj (elevator): Sengeramme til elevationsseng (2x90x200 cm), Sofa med chaiselong Højde: 88cm, Bredde: 228cm, Dybde: 154cm (delt i 2) Sengegavl 180x108 Skal bruge bil og 1-2 mænd til levering på 2. sal med trapper. Flytningen skal gøres i uge 39, alternativt uge 40
Skal have hjælp til at flytte 4 tunge møbler vitrineskab med glaslåger og en sofa.Det
995 kr
Måløv
Vi skal have flyttet Et plankebord, et vitrineskab med glaslåger, en sofa. Afstanden er 300m fra A-B
Billardbord transport, 3. sal
1,000 kr
Måløv
Jeg skal have transporteret et billardbord med målene 195cm x 108cm. Fra gadeplan til København (3sal) Bordet er fra 1918 og derfor ikke lige så tungt, som et moderne bord, men stadig ret tung.
Flytning af reolsystem 150 cm x150 cm. Afhentes i Måløv og køres til Frederiksberg.
900 kr
Måløv
Jeg skal have afhentet en reol fra mit gamle kontor Kl 15:30 i eftermiddag i Måløv. Faktisk nærmere på Kildedal. Der står på stueplan og har tre trin ned til udgangen. Opgaven tager max en time for to flyttemænd. reolsystemet er kvardratisk 150 cm x 150 cm. det skal flyttes op på 1.ste sals lejlighed på Frederiksberg. Jeg tilbyder kr 900 for opgaven.
Hjælp til flytning. ca 2 timer. Fra Kl 17:30 -19:30. Flyttemand søger makker.
800 kr
Måløv
Der skal flyttes en reol. sofa og et to delt chatol. Den anden chauffør har en stor flyttebil og kender til ruten. Først med start i Måløv, dernæst Vangede, Charlottenlund og til sidst til Frederiksberg 1.ste Sals lejlighed.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Det kan ofte godt lade sig godt, ja. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasse.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i måløv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i måløv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!