
Se profil
Asger H..
Hjørring
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super flink mand af lydhøret for kunden kan varmt anbefales"
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hjørring
verificeret
"Super flink mand af lydhøret for kunden kan varmt anbefales"
Info

Se profil
Hjørring
"Opgaven bliver udført, er sku lidt imponeret ."
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Hjørring
"Smilende og god hjælp til at komme af med noget storskrald. Hun kan klart anbefales."
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Hjørring
verificeret
"Min dynge af fliser/beton var pistvæk i løbet af en time... Kan kun anbefale Tobias"
Info

"Kan kun give mine varmeste anbefalinger til Nicolaj. Skulle pakke et helt hus sammen på 3 dage - i sne og slud. På 3. dagen var jeg så led og led af flytning, at jeg oprettede en opgave her for at få hjælp til det sidste. Og så kommer Nicolaj! Til tiden, venlig, serviceminded, bomstærk og udstrålende megagod energi! Han tager alt det skrald, jeg havde stillet frem - og mere til. Næste gang jeg skal flytte, håber jeg, at jeg kan hyre Nicolaj fra første dag - så går alt meget lettere!"
Afhentning af flytteaffald
700,-

Daniel er en super flink fyr og en god tømrer/håndværker. Han holder hvad han lover mht. aftaler og udfører arbejdet til punkt og prikke. Vil med glæde anbefale Daniel👍
Fjerne asbesttag på udhus og bortskaffes
9.999,-

Ordnede hurtigt opgaven og fik fjernet det der skulle fjernes.
Fjernelse af tunge betonstolper
700,-

Smilende og god hjælp til at komme af med noget storskrald. Hun kan klart anbefales.
Storskrald: 2+3 mands sofa, gyngestol, pap, løbebånd.
2.800,-

Professionel, effektivt, hurtigt, venlig 🙂
Gammel vaskemaskine
1.500,-

Super go. Kan kun anbefales herfra💪🏻😉
Afhentning af møbler
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bort kørsel af jord
1.500 kr
Jeg har 3 kubikmeter jord med brokker i som skal køre på lossepladsen som ligger 1,6km væk
remove and dispose of asbestos roof
70.000 kr
remove and dispose of asbestos roof sheets from (approximately 150m2) an old house in Lonstrup
Rydde brændenælder og diverse på sommerhusgrund
630 kr
Buskrydder til at fjerne ca 4x7 m brændenælder og
Tømning af skur
500 kr
Jeg har et lille skur som skal tømmes for pap og diverse storskrald og en lille kummefryser, som stadig fungerer. Skuret er 4-6 kvm vil jeg tro. Det vil tage ca 30 minutter at tømme det.
Frakoble min gamle vaskemaskine, tilslutte den nye og smide den gamle på lossepladsen
500 kr
Frakoble min gamle vaskemaskine, tilslutte den nye og smide den gamle på lossepladsen. Bor på 2. Sal uden elevator. Men skal nok hjælpe med at bære den ned til vejen. Er næsten lige flyttet hertil, så ved desværre ikke hvor langt der er til lossepladsen
havearbjde
1.500 kr
jeg skal have nogle kampesten fjernet ca 15 stk. de er for store til at vi selv kan løfte dem. De skal blot flyttes ca 10 m. de ligger i jord opad fliser
Møbler og andre store ting til storskrald
900 kr
1. Sal: Jeg har en stor gammel skænk af fyrretræ, som er skilt ad, en sengeramme 140*200, også skilt ad, dertilhørende lameller af træ og fire sengeskuffer. et computerbord med tyk glasplade, et sengestel 90*200 (højseng-købt i år) også skilt ad, et lille skoskab. Vaskehuset: en massagebriks, stål sofabord, halvdelen af en bordplade fra gammelt fyrretræsspisebord, Carporten: en gammel ødelagt lasermaskine, sorte spisebordsstole, nogle flamingokasser, flere poser flamingo isolering, en lille stak rogwool isolering, lidt pap, et lille ødelagt vitrinemøbel af fyrretræ i to dele (letvægts). Skuret: resten af spisebordet af fyrretræ, sorte spisebordstole, vasketøjskurv med lidt tøj fra tidligere lejer, 2-4 sække af ting fra hjemmet, lidt pap og så er der nogle små ting som gamle lamper og andre ting i ca samme størrelse, der også skal ud (grøn benzindunk og de to børnecykler MÅ IKKE TAGES MED) Bil og trailer kan komme rigtig tæt på opbevaringstederne.
Køre ting på genbrugsplads
400 kr
Køre en seng box madras 120x200, en madras 90x200 og en cykel på genbrugspladsen Vi skal nok selv bære tingene udenfor Kræver bil og trailer Der er 2,4 km til genbrugspladsen Kan evt hjælpe med at læsse af
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i hjørring til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i hjørring, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!