
Se profil
Steffen O..
Hjørring
Seneste Anmeldelse
"Opgaven bliver udført, er sku lidt imponeret ."
Verifikationer
Info

Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hjørring
"Opgaven bliver udført, er sku lidt imponeret ."
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Hjørring
verificeret
"Min dynge af fliser/beton var pistvæk i løbet af en time... Kan kun anbefale Tobias"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Hjørring
"Jeg kan varmt anbefale Chris"
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Aalborg
"Dukkede aldrig op."
Info

Forvent professionel behandling og godt samarbejde. Flytningen af tunge møbler udført til perfektion. Tak!
Flytte møbler fra stue etage i Hjørring og ud i flyttebil, som vi skaffer
1.500,-

Flink og venlig mand. Problemet løst hurtigt og dygtigt. Kan varmt anbefales.
Reparation af sofa
2.000,-

Pålidelig og nem at kommunikere med.
Transport af sofa
1.000,-

Flinke mennesker og alt var perfekt
Lille Flytning
1.500,-

Flot arbejde
Flytning
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning 3 senge, hjørnesofa spisebord skænk sofabord lille klædeskab, de tre senge skal ovenpå. Flytter fra Kastanievej 8 til Bispensgade 113d
2.000 kr
3 senge som skal ovenpå i lejligheden sofa spisebord skænk sofabord klædeskab
Flytning
450 kr
14 flyttekasse 1 spisebord Tv og madrasser
Flytte mellem størrelse køleskab
250 kr
Jeg har brug for to folk til at flytte et køleskab i dag fra kælder til 1 sal.
Sofa fra altan 1.sal til altan 2.sal
1.000 kr
Sofaen skal på højkant flyttes fra 1.sal altan til 2.sal altan. Sofa 222 cm. Altså hejses. Har ikke egnet reb. Sofaen flytter vi til 1.sal. Sofa kan ikke komme op via opgang.
Transport af dækmaskine fra Hjørring til Sjælland
500 kr
Lille dækmaskine fylder cirka en palle og vejer 25 kg fra Hørning ved Århus til Sjælland
Sofa gennem altandør 2. Sal
1.000 kr
Sofa fra jordhøjde til 2. Sal via lift - eller reb fra altan 1. Sal. Sofa 222 cm lang
Fragt
500 kr
Har en kommode som skal hentes i Hjørring og transporteres til 8220 Brabrand. Kommoden skal transporteres forsvarligt.
Flyttet et tøjskab
400 kr
Vi vil, gerne have flyttet et tungt tøjskab fra vores stue til vores soveværelse.
Løfte sofa op på 3. sal
800 kr
Vi søger en, der kan hjælpe med at bære en tre-personers sofa op på 3. sal. Det er nybyg, så der er god plads i opgangen. Gerne i dag søndag, men næste uge kan også bruges.
Hjælp til opbæring af sofa til tredje sal
400 kr
Hjælp til opbæring af trepersonerssofa til tredje sal. Ok bredde på trappen.
Hjælp til at bære sofa op på 3. sal
250 kr
vi søger én person, der kan hjælpe med at bære en sofa op på 3. sal. sofaen er 221 lang og vejen 73 kg. der er god plads i opgangen, men den kan ikke være i elevatoren. tidspunkt skal gerne være ca. ved 11-12-tiden om formiddagen søndag den 5/10.
Hjælp til at bære sofa op på 3. sal
250 kr
Vi søger en, der kan hjælpe med at bære en sofa op på 3. sal. Sofaen vejen 73 kg. Tidspunkt skal gerne være ca. ved 11-12-tiden om formiddagen søndag den 5/10.
Biltransport, veteranbiler
8.243 kr
Jeg har 2 veteranbiler (Rolls Royce Limousine L: ca 4½ m samt Ford A Limousine L: ca 4,35 m) som skal hentes i Hjørring samt 1 veteranbil (Jaguar mk2) der skal hentes i Frederikshavn. 2 af bilerne har ikke været startet op i 2 år (museumsbiler i virkelig flot stand, forsigtighed bør udvises) vil helst ikke de startes op og jaguaren kan ikke starte, så dette skal der tages højde for. De skal alle 3 fragtes til Fangel, 5260 Odense S
Fragt
800 kr
Karlekammerskab afhentes på: Rævebakkevej 122 9800 Hjørring Og fragtes til 2300 København S
Fragt
700 kr
Kommode skal fragtes fra Hjørring til 2700 Brønshøj
Hjælp til flytning af store ting
400 kr
Vi er 2 sygemeldte på kontanthjælp, som søger hjælp med et par ekstra hænder til de tunge ting, som en del af vores flytning. Tingene det drejer sig om er: Køleskab, vaskemaskine, skænk og kommode skal flyttes op af trapper og hjælpes med at transportere det til anden lokation, ikke så langt væk.
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i hjørring til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i hjørring, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.350,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!