Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
Hedehusene
"Erkan kom med et meget effektivt hold, der hurtigt løste opgaven 👍👍👍"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Slagelse
"God kommunikation og kontakt vedr. Opgaven. Kom som aftalt og opgaven blev udført tilfredsstillende. Vil bestemt anvende igen en anden gang"
Vemmelev
"Flytning blev klaret efter aftalt tidsramme"
København N
"Very punctual and efficient!"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Slagelse
"-.-"
Andreas og hans kammerat var enormt fleksible og gjorde et godt stykke arbejde med at rydde op i mit affald og køre det på genbrugspladsen
Affaldskørsel med asbesthåndtering
2,500,-
Hurtig og effektiv. Gerne igen
Hjælp til at køre tv-bord og seng 140×200cm er adskilt på genbrugspladsen
300,-
.
Bære vaskemaskine fra 3 sal til affaldsrum
250,-
Super effektive, søde og service minded. Får min største anbefaling og bruger ham gerne igen
Flyt af møbler samt bortskaffelse i slagelse
1,700,-
"Forrygende arbejde fra start til slut!"
Jeg skal have kørt gamle møbler og ting fra hus og garage væk.
5,000,-
Venlig, effektiv og grundig
Hjælp til at køre enkelte møbler og småting på genbrugspladsen
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortkørsel af affald
600 kr
Slagelse
Der skal bruges bil og trailer. Der er ca et læs gips og et skab. Ligger på terrassen og er nemt at læsse. Genbrugspladsen ligger ca. 800 meter fra adressen.
Afhentning af møbler og andet skrald
1,200 kr
Slagelse
Vi har så meget skrald på vores grund som skal køres på genbrug. Bl.a. et gammelt klædeskab, trampolin, forskellige haveredskaber og andet. Vi har ikke selv mulighed. Alt vil ligge lige ved vejen og klar til afhentning. Mit bud er at en stor trailer kan klare det hele på to læs
AfhentnIng af Bigbag med asbest ml. 600- 900 kg
1,900 kr
Slagelse
Afhentning af Bigbag med asbest sækken er påtrykt Asbestaffald. Står på palle 3 mtr. Fra vej. Kræver at du har kran på bilen. Skal deponeres på godkendt losseplads, f.eks. Forlev Losseplads, afstand 11 km.
Afskaffelse 3-personers sofa
300 kr
Slagelse
Har en 3-personers lædersofa der skal bæres ned fra 1. sal og tænker den skal køres på genbrugen. Ved ikke om den er for stor til storskrald som boligforeningen afhenter. B: 200 cm D: 86 cm. Jeg ved ikke hvor meget den vejer. Der er ingen til at hjælpe, så der skal bruges 2 personer
Rense tagrender 2 x 8 m -højde ca 2 1/2-3 m
1,000 kr
Slagelse
Rensning af tagrender på rækkehus - 2 sider a 8 m -højde ca 2 1/2 -3 meter over jorden Samt opsamling og bortførsel af nedfaldne blade fra kastanjetræ anslået 3-5 affaldssække Evt stige, kost og affaldssække forefindes
Rydning af skur + losseplads
1,500 kr
Slagelse
Har et skur på nok 15 m2 fyldt med pap, metal, og plastik. Skuret skal ryddes, 90% af alle tingene skal smides ud på lossepladsen. Ingen tunge genstande. Tingene i skuret skal sorteres inden bortskaffelse.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i slagelse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i slagelse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650.00,- til 1,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!