Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Flink handyman"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Flink handyman"
Hvidovre
"Dejlig nemt!"
Vemmelev
"Kom som aftalt to mænd. Udførte et fint stykke arbejde, men fik ikke lige fejet det sidste op."
Hedehusene
"Søde og venlige folk. Opgaven blev udført meget fint."
Kokkedal
"They helped out with moving last minute and were super quick and efficient 👍"
Slagelse
"Super rar og dygtig"
Tølløse
"Super arbejde!"
København N
"Fantastisk service"
Venlig, effektiv og grundig
Hjælp til at køre enkelte møbler og småting på genbrugspladsen
500,-
"Forrygende arbejde fra start til slut!"
Jeg skal have kørt gamle møbler og ting fra hus og garage væk.
5,000,-
.
Bære vaskemaskine fra 3 sal til affaldsrum
250,-
Hurtig og effektiv. Gerne igen
Hjælp til at køre tv-bord og seng 140×200cm er adskilt på genbrugspladsen
300,-
Højt humør - selv efter en LANG og hård arbejdsdag… fedt fedt. Tak for hjælpen - jeg skriver gerne igen :-)
Storskrald og andet til genbrugsstation
3,000,-
Alt var helt perfekt 👍😊
Jeg skal have kørt ca. 8 - 10 gamle rådne paller væk, plus en1000L regnvands beholder
1,750,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Asbestplader afhentning
2,000 kr
Slagelse
Afhentning af gamle eternit plader m asbest
Bortkørsel af brændeovn
800 kr
Slagelse
Brændeovn skal fragtes ud af sommerhus og til genbrugsstation 9-12 km (Korsør eller Slagelse). Jeg ved ikke hvad den vejer, men jeg kan godt “vippe” den/skubbe den. Skal ske uden at ødelægge omkringliggende trægulv. Kræver trailer og nok sækkevogn.. nok også en 2-mands opgave
Fjerne gamle eternit plader
1,000 kr
Slagelse
Gammelt skur er blevet pillet ned, det var lavet med eternit tag, formentlig af asbest. Nogle af pladerne er gået i stykker. Totalt 14 plader. Halvdelen af de ødelagte ligger pakket i 240l plastposer og skal bare til genbrug. Resten af de ødelagte skal også i plastik poser. De komplette plader skal også køres væk. Hvis i tager gammel brændeovn og metalrør fra gammel tørrestativ med, vil vi gerne betale 1000kr ekstra. Vi har også haveaffald i en anden opgave. Så bud kan gives ud fra alt på en gang
Fjerne haveaffald
1,500 kr
Slagelse
En bunke gamle hækplanter i forhave, man kan parkere trailer lige ved siden af. En bunke grene fra fældet træ i have, skal fragtes kort stykke.
Afhentning af 8tons uforurenet jord
7,500 kr
Slagelse
8 bigbags med jord = 8 tons. De står placeret helt ud til vejen på fortorvet. Hurtig afhentning er prioriteret.
Hjælp til at køre tv-bord og seng 140×200cm er adskilt på genbrugspladsen
Slagelse
Jeg vil gerne have hjælp til at få bortskaffet mit tv-bord og sengeramme 140x200cm til genbrugspladsen i forbindelse med flytning. Sengen er adskilt
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om den hyrede forventes at deltage i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
Andre muligheder, der er for at komme af med møblet eller møblerne, er f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få arbejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting for at lette forløbet:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og forbundet med en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i slagelse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i slagelse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,590.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!