Andreas A.
Næstved
Seneste Anmeldelse
"Flink grundig og pålidelig"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Næstved
"Flink grundig og pålidelig"
Hvidovre
"Dejlig nemt!"
Roskilde
"Flink handyman"
Næstved
"Meget effektiv og god kommunikation .. godt anbefales."
Hedehusene
"I like that I got very quick replies from him. He was friendly and professional. The work was an excellent cost-benefit."
Kokkedal
"Behagelig og samvittighedsfuld."
København N
"Fantastisk service"
Nykøbing F
"Meget punktlig og effektiv 😀"
Tusind tak for hjælpen og tak for et super godt samarbejde.
Afhentning af affald og aflevering på genbrugsplads
1,500,-
Mange tak for hurtigt og effektivt arbejde :).
Bunke med grus/sten afhentes og køres på genbrugspladsen
500,-
Alt i orden
Afhentning og kørsel til genbrug
1,700,-
"Kan varmt anbefale Alexander kommer til tiden og får tingene gjort. 😊👍"
Samlet tv bord
400,-
Alexander løste opgaven som aftalt på de aftalte tider. Er meget tilfreds og kan bestemt anbefale ham.
Fjernet eternitplader med muligt asbest indhold
4,000,-
Mange tak for rigtig god hjælp, bestemt ikke sidste gang jeg bruger ham 😊😊
Smide ud fra kælderen
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kørsel af jord til genbrugsstation
3,000 kr
Næstved
Der er tale om ,at jord og planter skal køres på Genbrugsstationen
Fjernelse af fiberdug og sten
5,000 kr
Næstved
Jeg har et 9 meter langt og ca. 2:5 m bredt havebed, hvor der i ca 1 meters bredde ligger fiberdug og plast under jorden. Ovenpå jorden er der anlagt sten flere steder af variabel størrelse. Jeg ønsker både fiberdug,plast og sten fjernet.
Ryddet op og kørt væk fra skuret
500 kr
Næstved
Oprydning i skuret ,kørt væk
Smidt affald ud
500 kr
Næstved
En masse affald fra dødsbo skal væk
Fjernet en boxmadtas 140 bred 2m lang skal smides ud
600 kr
Næstved
Fjernet en boxmadres 140 bred 2m lang Skal smides ud
Bortskaffelse af storskrald
210 kr
Næstved
Jeg har ting på min altan der skal til storskraldcontainer der er i mit boligområde. Jeg er bare ikke gående pt. Det vil tage Max cirka 30 min
Afhentning og kørsel til genbrug
1,410 kr
Næstved
Gamle stole (ca 20 stk) og skriveborde (2-4 stk) samt skuffemodul (5 stk) afhentes på 1 sal og køres til genbrug - der er måske også en mindre reol
Fjernet pap,papir/plast i poser,
500 kr
Næstved
Fjernelse af pap,papir og plast I affaldsække
fjernet affald
500 kr
Næstved
fjernet affald fra skur,haveaffald,to parrasoler
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om den hyrede forventes at deltage i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
Andre muligheder, der er for at komme af med møblet eller møblerne, er f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få arbejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting for at lette forløbet:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og forbundet med en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i næstved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i næstved, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 540.00,- til 2,880.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!