
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Hurtige og god service! :-)"
Verifikationer
Info

Ned- og udpakning
Transport af kontormøbler
Håndtering af tunge genstande
Flyt af stort og småt
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Hurtige og god service! :-)"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Super godt det hele. Alt gik perfekt."
Info

Se profil
Slagelse
verificeret
"Da vi skulle flytte fik vi en kæmpe hjælp af Mustafa og Houssam, som var meget smilende, venlige og hjælpsomme. De gjorde alt hvad de kunne for at pakke bilen så vi kunne få alle vores ting med på den bedste måde. De knoklede virkelig på - hentede ting på loftet som er på 4. sal og bar vores ting ned fra 1. sal uden at kny. Da vi tømte bilen udviste de den bedste service og bar de tingene ind i de rum hvor de skulle være - det var helt perfekt. Kan klart anbefale at bruge dem til at flytte."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Rigtig nem at aftale tidspunkt med og veludført aftale"
Info

Se profil
Ishøj
"All good"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Opgaven blev løst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale Nazam til andre, der har brug for hjælp til flytning eller lignende opgaver. Tusind tak for den store indsats – det var en kæmpe hjælp!
Hjælp til at transportere seng.
2.000,-

"Very friendly, patient, and efficient. Josef even had professional moving tools which I did not know or expect. Highly recommend him. Thank you, Joe! :)"
Relocation (3 kms)
350,-

Petronel var meget hjælpsom og kom i god tid! Jeg kan varmt anbefale ham!
Flytning vaskemaskine + tørretumbler
400,-

Fin kommunikation, opgaver udført som ønsket. Anbefaling herfra.
Flyt sofa fra Vesterbro til Herlev, 1 sal til 3 sal.
500,-

Det leverer hvad det har lovet. Flink og hjælpsomme menskener.
Flytning fra kbh v til Brønshøj I morgen ( idealt efter kl.11)
4.100,-

"Superfint. Jeg kan klart anbefale Sajjad!"
Jeg har købt to sofaer på DBA, som skal hentes og bringes
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bære møbler op på et kontor
Vi skal flytte i et nyt kontor, i den forbindelse får vi leveret møbler der skal bæres op på 3 sal
Restflytning kontor
1 kontorstol, 1 printer, 1 flyttekasse, 1 mindre køleskab, 1 lille kaffemaskine, 1 cafe bord, 1 lille lampe, nogle bøger og noget papir.
Flytning af kontor i Århus C
Skal have flyttet vores kontor fra et sted til et andet i Århus C. Det drejer sig om 5 større kontorborde kontorstole skærme og andet diverse. Kontorbordene skal skrues fra hinanden for at kunne flyttes. Og derefter sættes op igen på det nye kontor. Vi har bil og anhænger til flytningen. Det skal I selv kunne køre. Vi skal bruge 2 friske gutter til at klare alt. Kom gerne med en timepris eller en fast pris afhængigt af hvad du / I foretrækker. Fredag d. 13 juli eller lørdag d. 14 juli. Når som helst på dagen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Erhvervsflytning refererer til processen med at flytte et firma eller en virksomhed fra en placering til en anden. Det kan omfatte flytning af kontorudstyr, inventar, dokumenter og medarbejdere til den nye placering. Erhvervsflytninger udføres normalt af specialiserede flyttefirmaer for at sikre en effektiv og problemfri overgang.
For at planlægge en erhvervsflytning skal du først identificere behovene for den nye placering, herunder plads, faciliteter og logistik. Derefter skal du udarbejde en tidsplan, budget og ansætte et professionelt flyttefirma. Kommunikation med medarbejdere og interessenter er også vigtig. Husk at opdatere adresser, informere kunder og sikre, at IT-systemer og udstyr er klar til brug på den nye placering.
Der er flere fordele ved at benytte sig af professionelle erhvervsflyttere. De har ekspertise og erfaring i at håndtere flytninger effektivt og sikre, at alt udstyr og inventar transporteres sikkert. De kan også hjælpe med planlægning og organisering af flytningen, hvilket sparer tid og minimerer forstyrrelser for virksomheden. Desuden kan de tilbyde forsikring og erstatning i tilfælde af skader eller tab under flytningen.
For at sikre, at alle virksomhedens ejendele bliver flyttet sikkert, er det vigtigt at følge nogle nøgletrin. Start med at lave en detaljeret inventarliste og mærk alle ejendele tydeligt. Pak dem forsvarligt og brug passende emballage. Ansæt pålidelige og erfarne flyttefolk eller et professionelt flyttefirma. Sørg for, at der er tilstrækkelig forsikringsdækning for at beskytte mod eventuelle skader eller tab under flytningen. Overvåg og kontroller hele flytteprocessen nøje for at sikre, at alt går efter planen.
Typiske omkostninger ved en erhvervsflytning kan variere afhængigt af flere faktorer. Nogle af de mest almindelige omkostninger inkluderer leje af nye lokaler, flyttefirmaets gebyrer, transportomkostninger, eventuelle ombygnings- eller renoveringsomkostninger, opdatering af IT-udstyr og møbler samt omkostninger til kommunikation og annoncering af den nye adresse. Det anbefales at få tilbud fra forskellige leverandører for at få et mere præcist estimat.
Når man skal vælge det rette flyttefirma til en erhvervsflytning, er der flere faktorer at overveje. Start med at undersøge firmaets erfaring og omdømme inden for erhvervsflytninger. Tjek også deres forsikringsdækning og om de har specialiseret udstyr til at håndtere virksomhedens specifikke behov. Indhent tilbud fra forskellige firmaer og sammenlign priser og services. Læs anmeldelser og få anbefalinger fra andre virksomheder. Endelig, sørg for at kommunikere tydeligt med det valgte firma omkring jeres krav og forventninger for at sikre en problemfri flytning.