Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Snorlige, lige til tiden, effektivt, lige efter aftalen."
Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Snorlige, lige til tiden, effektivt, lige efter aftalen."
Kokkedal
"Punktlig."
København N
"Opgaven blev løst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale Nazam til andre, der har brug for hjælp til flytning eller lignende opgaver. Tusind tak for den store indsats – det var en kæmpe hjælp!"
Roskilde
"Super fint stykke arbejde! Emil var hurtig, effektiv og super behagelig. Jeg kan anbefale Emil."
Hvidovre
"Kan kun give Muhammed de bedste anbefalinger. Vil helt sikkert benytte mig af ham igen, hvis jeg får brug for det."
Auning
"Alt fungerede perfekt"
Randers NV
"Professionel, effektivt, hurtigt, venlig 🙂"
Aarhus V
"To skønne gutter, kom til tiden, blev lynhurtigt færdige med at læsse på vognen, og tog sig tid til at gå fra værelse til værelse for at sikre, at intet blev glemt. Ankom planmæssigt på den nye adresse, og alt blev læsset af og båret op, lynhurtigt og med et smil på læben. Kæmpe anbefaling herfra!"
Der var rigtig god kommunikation før udførelse af opgaven og Martin stillede nogle gode spørgsmål inden for at være sikker på forberedelsen var i orden. Han mødte før aftalt tid og gik straks i gang. Martin var fleksible, dygtig og nem at arbejde sammen med og tjekkede op på, om alt var som vi ville have det. Jeg giver Martin de varmeste anbefalinger; han er bomstærk, venlig og til at stole på og opgaven blev løst til punkt og prikke!
Flytning af 4 klædeskabe 144x200x50 fra butik til fragtvogn med lift. Fragtmanden må ikke tage møbler, der ikke er på paller ;)
900,-
Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut
Baseret på 300k+ opgaver
Bruger AI til at udregne pris
Matcher med rigtige opgaver
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Transport af lænestol
2.000 kr
Grenaa
lænestol skal transporteres fra ********* til **** ringsted
Fragt af spisebord
2.500 kr
Grenaa
Jeg skal have fragtet et spisebord fra Grenaa til Sjælland i perioden 7-9 marts. Spisebordet er 3,1 m. langt og 1,1 m bredt. Der vil være hjælp til både på- og aflæsning.
Van for move some iteams small sofa 4 chairs small TV set etc I Will fully help Ground floor to Ground floor easy 4 minutes drive
600 kr
Grenaa
Small sofa, table not Big I Will fully help Ground floor to Ground floor 4 minuts drive Max
Flytte vaskemaskine til 1. sal
400 kr
Grenaa
Flytte vaskemaskine til 1. sal Bære en ny vaskemaskine op i badeværelse på 1 sal fra gaden, bære den gamle vaskemaskine ned og køre den på genbrugsstationen (medbring trailer). Udendørs ståltrappe og over et par dørtrin. Ny vaskemaskine er 58kg inkl emballage.
Flytte vaskemaskine til 1. sal
400 kr
Grenaa
Bære en ny vaskemaskine op i badeværelse på 1 sal fra gaden, bære den gamle vaskemaskine ned og køre den på genbrugsstationen (medbring trailer). Udendørs ståltrappe og over et par dørtrin. Ny vaskemaskine er 58kg inkl emballage.
Fragt af bil
2.100 kr
Grenaa
Bil skal fragtes fra til Frederikshavn. Bil vejer 900 kg. Bil kan starte og køre.
Flytning
1.722 kr
Grenaa
flytning af møbler fra 1*** . opgaven behøver 2mand . ting der skal flyttes: 1 sovesofa 1 skab 1 dobbelt seng 3 bordet 1 3personers sofa 1 reol
Flytning af 4 klædeskabe 144x200x50 fra butik til fragtvogn med lift. Fragtmanden må ikke tage møbler, der ikke er på paller ;)
900 kr
Grenaa
4 af disse skabe https://jysk.dk/opbevaring/garderobeskabe/garderobeskabe/garderobeskab-ellested-144x200-3-laager-2-skuffer-egefarve skal flyttes fra butik ** ******** ***, *****, ud til lastbil med lift, samt to borde https://jysk.dk/kontor/skriveborde/skrivebord-stauning-80x160-hvid - der forefindes palleløfter og to møbelhunde i butikken, men ingen hjælpere, der kan løfte, *** godt støtte. der er ***** 10 meter fra butik til lastbil. vognmanden tager alt, der er på paller, men det kan man ikke med skabene og bordene. har derfor brug for hjælp
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i grenaa til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i grenaa, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.450,00,- til 2.830,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!