
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Perfekt arbejde"
Verifikationer
Info

Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Aarhus C
verificeret
"Venlig, effektiv og godt arbejde. Super tilfreds"
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Jeg er utroligt glad for den hjælp, jeg fik til min flytning af Omar og hans flyttepartner! De var yderst behagelige, hurtige, behandlede mine ting pænt og hjalp tålmodigt med at få sat tingene der, hvor jeg gerne ville have dem. En kæmpe anbefaling herfra!"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Gentofte
verificeret
"Super gode til hurtig og effektiv flytning"
Info

Jeg havde booket hard mand til en flytteopgave. Men da han ankommer til mit rækkehus, vil han pludselig have 2/3000kr mere for at flytte for mig. Han mente at jeg i min beskrivelse ikke havde gjort det tydeligt nok, at alle senge stod på 1. Sal, hvor mange papkasser jeg havde og at der jo også var ting på 1. Sal. Jeg gjorde ham det klart at, det var hans opgave at spørge mere ind til opgaven før han giver et bud, hvis han ud fra min beskrivelse ikke er helt klar over opgavens omfang. En helt igennem dårlig oplevelse.
Flytning
4.250,-

Anja imødekommende, fleksibel og ansvarsfuld . Meget glad for hjælpen.
Flytning Hammel til ********** 4.4
2.500,-

Kunne jeg give 10 stjerner, havde jeg gjort det. Costel og hans kammerat, trådte til i en akut situation, hvor jeg havde en uheldig oplevelse, med en anden fra handy hand. Der blev i den grad arbejdet effektivt, samtidig med at de passede på mine ting og dørkarme. Kæmpe ros og kun de allerbedste anmeldelser herfra. Jeg vil til en hver tid vælge costel igen, uanset opgave, en aftale er en aftale og han kører ikke før opgaven er løst.
Flytning
4.000,-

Helt perfekt og som ønsket. Sørgede for kontakt til lejer og afhentning og aflevering gik helt efter planen. Varm anbefaling herfra.
Flytte klaver
2.000,-

Danny hentede min bil, der ikke kunne køre, og bugserede den ind til nærliggende værksted. Ingen problemer af nogen art. Sød mand.
flytning af bil med motorstop, ca 25 km
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning
4.000 kr
Jeg skal ha flyttet 110 kvm fra et rækkehus. Der er tunge ting som motionscykel og elevations senge på første sal. Derudover er der opvaskemaskine og tørretumbler. Alt mit indbo skal flyttes. Alm senge ( 1. Sal) sofa, cykler, havemøbler, skabe og en masse kasser. Altså en hel lejlighed på 110kvm. Jeg havde bestilt en, men skulle diskutere pris på adr. Derfor mangler jeg en akut til flytning Alt mit indbo, skal stables fint i en garage. Det er nemt at holde ved rækkehuset og ved den nye adr
Flytning
3.988 kr
Jeg skal ha flyttet mit 2 plans rækkehus. På 110 kvm. Der er to elevationssenge og en motionscykel på 1. Sal der skal bæres ned og selvfølgelig flyttes. Derudover er der sofa, spisebord, opvaskemaskine, tørretumbler, havemøbler, alm senge og div indbo der skal flyttes. Alt skal flyttes ind i en garage, hvor det skal stables og placeres pænt. Jeg sørger selv for at pakke ned i kasser. Hele mit indbo skal flyttes, ti min kørsel og det er nemt at komme til både ved fraflytning og ved den nye bolig. Hvis du kan hjælpe fredag den 10.10, vil det være perfekt.
Flytning
3.988 kr
Jeg skal ha flyttet mit 2 plans rækkehus. På 110 kvm. Der er to elevationssenge og en motionscykel på 1. Sal der skal bæres ned og selvfølgelig flyttes. Derudover er der sofa, spisebord, opvaskemaskine, tørretumbler, havemøbler, alm senge og div indbo der skal flyttes. Alt skal flyttes ind i en garage, hvor det skal stables og placeres pænt. Jeg sørger selv for at pakke ned i kasser. Hele mit indbo skal flyttes, ti min kørsel og det er nemt at komme til både ved fraflytning og ved den nye bolig. Hvis du kan hjælpe fredag den 10.10, vil det være perfekt.
Fragt af marmorbordplade fra 2830 Virum til 8450 Hammel
2.000 kr
Jeg har købt en bordplade i solid marmor, som måler 150 x 100 x 3 cm. Den står i en kælder, 10 meter fra elevator. Den skal fragtes fra 2830 Virum til 8450 Hammel.
Flytte opgave
2.500 kr
4 lamper 2 x sengebord Seng 180x200 Lænestol + skammel 4 små kommoder Sofa 3 personer Spisebord + 4 spisebordsstole Lille skrivebord 3 reoler 30 flyttekasser 15-20 sække med tøj/sko/div. 3 plast skokasser TV 50 tommer To aflange kommoder 1 høj kommode Vitrineskab Spejl Der er elevator ved det nye sted Vi har flytte bil og chauffør til at køre bilen Dog skal du selv eller med en ven flyttet tingene altså fylde og tømme bilen for min svigermor som skal flyttes da vi ikke kan hjælpe da min kone og jeg er kommet til skade Det er fra et hus og til 1 etage i lejlighed i et bo fællesskabe for ældre hvor der er elevator og med god plads til at komme omkring
Flytning af løbebånd fra 1. Sal ned til skur udenfor
500 kr
Løbebåndet skal flyttes fra værelse på 1. Sal i vores hus og ned ad en trappe til et skur udenfor. Trappen er lidt smal og der er et sving forneden af trappen. Løbebåndet kan godt skilles ad i 2 dele, så den øverste del med displayet kan skrues af inden flytningen, men det er stadig et rimelig stort og tungt løbebånd. Der er rimelig bred indgang til skuret med en skydedør derind.
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i hammel til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i hammel, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 3.620,00,- til 5.800,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!