
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Perfekt arbejde"
Verifikationer
Info

Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Ishøj
"Super søde og effektive, MEGET hjælpsomme! Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Vallensbæk
"Hurtig respons og vi fik klaret opgaven indenfor samme time efter vi oprettede opgaven. Han tog endda køleskabet med i sin varevogn, selvom det ikke var en del af aftalen. Det lettede det enormt formod og vi var meget glade. Han havde totalt kontrol over og øje for at passe på alle skarpe kanter, mens han bugserede rundt med køleskabet. Mega sejt."
Info

Hurtig ekspedition. Vi havde 10 meget store tunge gamle vinduer stående vi ikke selv kunne flytte. Klaus var meget hurtig til at få opgaven udført til fuld tilfredshed:) klar varm anbefaling herfra.
Transport af vinduer
1.150,-

Flytteopgave løst helt som aftalt . Omhyggelig og professionel . Kan helt klart anbefales
Flytning
2.300,-

Super sød og god service :-)
Flytte ting
1.200,-

Opgaven løst rigtig godt. Jeg er meget tilfreds og Kåre er meget behagelig at samarbejde med
Udpakning af ca 50 flyttekasser med bøger mm
2.023,-

Super hjælpsom 🌻 Ham bruger jeg gerne igen til en anden opgave (:
Hente kuglegrill i Albertslund
600,-

"Virkelig godt arbejde"
Hentet sofa
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Folie lægning på køkkenskabe
1.000 kr
Jeg skal have pakket køkkenskabene,skuffer og køkken bordet ind i folie. Gav det selv et skud og det var sku ikke så nemt som man skulle tro. Så meget gerne en der har gjort det før og har styr på det. Folien har jeg selv.
Flytte seng
400 kr
Jeg har en seng med opbevaring jeg synes er for tung til vi selv kan flytte den. Så umiddelbart kun sengen og ikke de andre ting. Meget gerne en pris på hvis i også skulle hjælpe med at flytte mine papkasser med
Fragtmand - lang pakke
700 kr
Returnering af tagrender til firma, grundet ændring af renovering. Tagrenderne er nye og fremstillet af plast. Samlet længde 6 m. Samlet højde og bredde er 20 x 20 cm. Samlet vægt 22 kg. Tagrenderne er pakket/bundet sammen med film/pakfilm til én pakke. Afhentes ved kantsten, hvor pakken ligger klar.
Adskillige et stort klædeskab med skyde døre og sættes op en ny adresse transport står vi selv for
1.000 kr
Adskille et klædeskab og montere det er med skydedøre det er tungt. det en ny adresse transport står vi selv for fra Ishøj til Albertslund
Elevationsseng
300 kr
En elevationsseng skal hentes fra jysk Glostrup og den skal afleveres. Den skal indbæres til 1 sal . 90x200.
Transport af sofa
1.600 kr
Transport af sofa, inkl. ud -og indbæring. Den er i to dele, se foto. Den store del er ca. 270cm og der er behov for 2 personer. Den befinder sig på stueplan og skal bæres ind på stueplan, så ingen trapper.
Hjælp til at flytte sofa og bord
1.000 kr
Et stort bord skal flyttes op på første sal samt 4 midre reoler. Mindre sofa skal flyttes en etage ned.
Afhente 3 personers sofa i rækkehus i albertslund og levere til Karlslunde 2. sal (med elevator)
En 3 personers sofa fra Albertslund (stuen) leveres til Karlslunde lejlighed der er elevator tror godt den kan være der, har målt. Ellers er der trapper til leverings stedet.
flytning 2 mand og bil
2.500 kr
2 enkelte elevationssenge Sengegavl 4 enkelte skabe. Skænk Spisebord Glasvitrineskab. Sofabord. Enkelt seng. Stor kommode Lænestol Fra stueplan køres 2 km og op i lejlighed på 2. sal (den ligger 1,5 etage oppe). Begge adresser i Albertslund. 3 dele er tunge (under 45 kg.). Vi er tilstede, men kan desværre ikke hjælpe med at løfte.
Transport af sovesofa
500 kr
2 personers sovesofa skal fra Kanalens kvt. i Albertslund til Brøndby haveforening. Køreturen tager ca. 10 min. Den skal bæres ned fra 1. sal i en rimelig rummelig omgang/trappe. Og bæres ind i et lille sommerhus gennem døren. Både trappe og døråbning burde ikke give de store problemer. Sofaen er dog rimelig tung. Den er blød i stof.
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i albertslund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i albertslund, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 2.130,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!