
Se profil
Nazam M..
København N
Seneste Anmeldelse
"Tak"
Verifikationer
Info

Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København N
"Tak"
Info

Se profil
København Ø
verificeret
"No Response at all for days"
Info
Se profil
København Ø
verificeret
"Super sød, fleksibel og hurtig!"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Opgave udført perfekt. Ikke sidste gang jeg bruger Erkan."
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Hellerup
"Godt arbejde"
Info

Se profil
Værløse
"Kom til tiden, hyggelig og nem at snakke med og jobbet blev udført super hurtigt. Kan varmt anbefales!"
Info

Se profil
Gentofte
"Super service! Nicolai kunne komme hurtigt. Sans for detaljer og kom med gode tips. Klar anbefaling."
Info

Jeg kan ikke forestille mig en bedre flyttemand end Stig og hans makker Christian. Vi er en familie med to små børn der skulle fra Kbh til Århus. Det var en stor opgave og vi var spændte på selve flytningen. Stig var intet mindre en fantastisk! Tog alt i stiv arm og intet var på noget tidspunkt et problem. De passede rigtig godt på vores ting. De største anbefalinger herfra.
Flytning fra sjælland til jylland
8.000,-

Super fedt og effektiv service.... 350 brosten flyttet🙂
Transport brosten
4.500,-

Perfekt udført og hurtig til at svare. Kan anbefales.
Løft af en nyindkøbt oval grill (vægt 90 kg) der står foran huset op og igennem huset og ud på tera
250,-

Super service. Kan varmt anbefale Nazam, som løste en svær løfteopgave hos os
Bære brusekabinebund fra carport til 1. sal i villa
1.200,-

Hurtig, nem og overalt en dejlig oplevelse, tak igen :)
Transport af sovesofa
674,-

Sød og høflig og meget serviceminded. Kan anbefales.
Bære et skrivebord (80 kg) op på 1. sal. Kræver 2 mand og det skal gøres forsigtigt.
750,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
3,6 km; Hent bordplade i 2200 og aflevér i 2900
300 kr
Hent bordplade 60*275cm (længde) og lister fra Silvan og aflever ved stuen i ejendommen. Vi bærer selv op. Varevogn eller trailer at foretrække
Move boxes and furniture
3.000 kr
Move 10 moving boxes table 4 chairs, carpet, one baby chair and a bed and a bag and art. Bed is 220 wide.
Move couch 16:00
1.000 kr
Move couch from vingårds allé to Hellerupvej. Two men needed. Please bring a blanket or two for moving it to not make it dirty. Specifically between 16:00-16:30 at the first address.
Afhentning af amerikanerkøleskab på 1. sal (snoet trappe)
680 kr
Afhentning af brugt amerikanerkøleskab på 1 sal. Der er tale om en villalejlighed. Trappen op til lejligheden er "snoet", men ellers en helt almindelig trappe. God parkeringsmulighed lige udenfor huset.
Flytte marmorbord fra hus i Hellerup til Lejlighed på 1. sal på nørrebro
1.200 kr
Bordet på det meget gamle billede skal flyttes fra min fars hjem og til min lejlighed. Jeg har fået at vide at bordet vejer op mod 150-200 kg, men kan flyttes i to dele: bordplade og foden. De præcise mål til bordet kender jeg ikke, men jeg vil skyde på en diameter mellem120-150cm. Jeg vil gerne selv hjælpe med at flytte det, og leder efter 2 personer der kan give et nap med, og en bil der kan rumme bordet. Jeg antager ikke at det kræver værktøj men krydsede lige boksen af for at være sikker.
Fragtmand
805 kr
I har købt en sofa på dba som vi gerne vil have fragtet hjem til os. Den er 250cm og vejer ca 90kg, kan ikke skilles ad. Link til lignende sofa: https://www.bolia.com/da-dk/produkter/01-083-10_00185/
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i hellerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i hellerup, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 770,00,- til 1.470,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!