
Se profil
Michael F..
Værløse
Seneste Anmeldelse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Verifikationer
Info

Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Arbejdet blev gjort godt"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Hvidovre
"Fint arbejde!"
Info

Se profil
Rødovre
"Super hjælpsom"
Info

Se profil
Valby
"Er meget tilfreds"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Bedste flyttefolk vi nogensinde har haft. Vildt søde, punktlige, samvittighedsfulde over for vores ting og hus, gik den ekstra mil. Varm anbefaling!
Flytning
4.380,-

Perfekt service, smil på læben og alt gik super smooth. Giver min varmeste anbefaling og kommer helt sikkert til at booke Tjalfe igen 🤩🤩🤩
Flytte skab og madras
1.200,-

💯
Hent og lever Brimnes seng
700,-

Super godt arbejde.
Flyttemænd
600,-

Du bliver tilfreds
Flyttemænd
1.200,-

Fint arbejde
Oprydning af affald, Trash to the disposal center
1.330,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Hente en pakke hos Quooker Rødovre bringe til Hellerup
Hente en lille pakke i receptionen hos Quooker. Skal hentes inden 12.30
Transport af Audi a6 st. Fra Rødovre til Køge
1.350 kr
Skal have flytte en Audi a6 st. fra Rødovre til Køge
Levering til Bornholm
2.000 kr
Vi skal have leveret et plankebord fra Rødovre til Allinge på Bornholm. Bordet er 100 cm x 250 cm. der med følger en tillægsplade på 50 cm samt et sæt ben. Der er nogen til at tage imod bordet. Bordet kommer usamlet og vejer ca. 70 kg. Bordet skal først leveres til Februar.
Hente skab samt levering
300 kr
Jeg søger en, eller 2 der kan hjælpe med at hente skab (samlet) og bære det, og kører det hjem til mig. Samt bære det op på 2 sal. Det er tøj skab
Indbæring, udpakning & montering af skabe (walk-in) + LED
4.000 kr
Indbæring, udpakning & montering af garderobeskabe (walk-in) + LED Jeg søger 2 erfarne og professionelle montører til en komplet opgave i Rødovre. Møblerne ankommer på palle og hele opgaven skal udføres samme dag. Den samlede vægt er ca. 1500 kg, men kun ca. 500 kg skal monteres (skabe og walk-in). Resten er lette møbler, der blot skal bæres ind. ⸻ 🔶 Opgaven inkluderer: • Indbæring af alle møbler (5–6 trin, stueplan – ingen elevator) • Åbning af palle • Udpakning og sortering af dele • Bortskaffelse af emballage (pap, plast, skum m.m.) 🔶 Montering (ca. 500 kg): • Walk-in garderobe (3 skuffer + 2 smalle moduler) • 2 garderobeskabe (rattanfronter er færdige) • Makeup-bord (skuffer er allerede samlede) 🔶 Ekstra: • Installation af LED-lys i walk-in • Finjustering, nivellering & sluttilpasning ⸻ 🕒 Tidsestimat: 5–6 timer for 2 personer 💰 Fast pris: 4.000 DKK 📍 Adresse: Rødovre 📅 Tidspunkt: Fleksibelt i januar 🛠️ Værktøj: Medbringes af håndværkerne
Flytning af billiardbord
1.000 kr
Flytning af billiardbord fra et rum i kælderen til et andet. Billiardbordet er tungt! Jeg har løsnet skruer, så bord og ben kan skilles ad, men bordpladen vejer formentligt stadig ca. 300 kg (ifølge google). Bordet skal vendes på siden for at komme ud af døren og derefter ind i et tilstødende rum igennem en gang. Derefter skal det stilles på gulvet. Bordet bliver nødt til at blive ført igennem begge døre samtidig (Se billede 4), da der ikke er plads til at vende bordet i den lille gang.(Billede 2) Der er som sådan ikke behov for værktøj, men møbelhunde eller bæreseler vil formentligt hjælpe en del. Jeg kan selv hjælpe, hvis det laves om aftenen, men gør det gerne i løbet af dagen. Jeg er tilgængelig for opklarende spørgsmål på telefonen.
Flytning
4.380 kr
Vi skal have tømt en standard container med alle vores ting og have dem flyttet ind i vores nyistandsatte hus. Vi sørger også for en flyttelift til husets førstesal, så den skal I kunne betjene. 150 m2 hus, noget skal i kælderen. Det er markeret på kasserne hvad der skal hvorhen.
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i rødovre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i rødovre, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 4.410,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!