
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Veludført arbejde i rigtig høj kvalitet. Virkelig dygtig og detaljeorienteret, og nok den bedste handyman jeg har fundet på platformen."
Verifikationer
Info

Hjælp til stort og småt
Transport af inventar
Nedpakning og udpakning
Privat- og erhvervsflytning
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Veludført arbejde i rigtig høj kvalitet. Virkelig dygtig og detaljeorienteret, og nok den bedste handyman jeg har fundet på platformen."
Info

Se profil
København N
verificeret
"Godt arbejde"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Værløse
"Kom hurtigt og effektivt, og fik en umulig sofa med ud."
Info

Se profil
Ishøj
"All good"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Xx"
Info

Super oplevelse, jeg kan kun anbefale de unge menmesker😀👏👏
Sofa og puk
600,-

Vi er fortsat glade for at bruge Emil
Hente møbler Vestergade
1.080,-

Fantastisk hjælp
Handymand
225,-

Emil er hurtig, dygtig og venlig.
Afskaffe brændeovn
750,-

Godt arbejde og meget hjælpsom.
Hjælp til at flytte brænde
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Optagning af billardbord fra kælder
600 kr.
Vi skal ha et 1/4 match billardbord op af en kælder, bordet er skilt ad, så det er “kun” pladen og de løse ben. Det skal dog om et kedelig 90 graders hjørne og 8 trin op, men det er blevet båret ned i sin tid. Vi sørger selv fra transport og aflæsning på destinationen. (Så du/I behøver ingen transport) Pladens mål er 218 lang, 115 bred og 10 tyk også er det en 25mm skiferplade, vejer omkring 200 kg. Vi stiller selv med 5 mand, 3 møbelhunde og 2 stk. løfteseler (1 med øjer og 1 med krog), men vi er uerfarne i denne type opgave. Tidspunkt ca. kl 14:00
Transport af pengeskab
1.400 kr.
Afhentning samt transport af et pengeskab fra Ringsted til Hedehusene. Skal på leveringsadressen bæres op af en trappe til 1.sal. Mål: H:93 (uden træ-sokkel), B:65 & D:62 Vægt: 200-300 kg.
Transportere et skrivebord ca. 4 km. + opbæring til 2. sal
Jeg skal have transporteret et skrivebord fra en forretning og hjem til mig selv 4 km. væk og op på 2. sal. Det kræver en stor personbil, eller en bil med trailer. Det er ikke specielt stort, min bil er bare for lille.
Opbæring af Billardbord fra kælder - Holbæk
800 kr.
Vi skal ha et 1/4 match billardbord op af en kælder, bordet er skilt ad, så det er “kun” pladen og de løse ben. Det skal dog om et kedelig 90 graders hjørne og 8 trin op, men det er blevet båret ned i sin tid. Vi sørger selv fra transport og aflæsning på destinationen. Pladens mål er 218 lang, 115 bred og 10 tyk også er det en 25mm skiferplade, vejer omkring 200 kg. Vi stiller selv med 5 mand, 3 møbelhunde og 2 stk. løfteseler (1 med øjer og 1 med krog), men vi er uerfarne i denne type opgave. Tidspunkt ca. kl 14:00
Flytning
1.500 kr.
2 sofa, chatol, kommode, seng, bord, 3 reoler, skrivebord, stole, malerier, 15-20 flyttekasser og seng, tv
flytning med flyttefolk
2.210 kr.
ca 20-25 flyttekasser 2 senge en komode et 75 tom tv en skænk en vaskemaskine tv skænk 5 hyndebokse spisebord med stole mindre lædersofa nogle plastposer med tøj en seng til 1 sal 3 sengeborde et køkkenskab et par små skabe lænestol med skammel sofabord
Afhentet og leveret et skrivebord antik, jeg har købt i 4300 og skal afleveres i 7500 og gerne hjælp til at bære det ind
1.200 kr.
Dette antikke bord - afhentes i 4300 / fragtes til 7500 og hjælp til at bære det ind. Se målene på billedet. Jeg tror ikke det kan skilles ad Dato er fleksibelt - bare et forslag
Flyr skrivebord fra Holbæk til Holstebro
1.000 kr.
Flyt af skrivebord fra Holbæk til Holstebro
Transport Sofa From Ilva
250 kr.
I bought a new sofa and it needs to be transported from Ilva Slagelse to my home. We can take an Ilva trailer to transport.
Hjælp til flytning af vaskemaskine
250 kr.
Hjælp til en vaskemaskine som skal ned af trapperne, trappen er smal og vaskemaskinen vejer Der kræves 2 stærke personer som kan løfte vaskemaskinen over metal-sidelinjen og løfte ned (Se billeder) Skriv for mere info
Hente et vitrineskab
500 kr.
Et vitrineskab H: 217 B 150 D 40 Vi kan hjælpe med indbæring på Ellekær
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp kan også findes uder disse betegnelser:
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer eller udstyr udover måske flyttebil, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd skal kunne stå for følgende, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag, men det kan variere fra 2 timer til 10. Det afhænger af, hvor forberedt du er, er hvor meget der skal flyttes og hvor langt du skal flytte.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det. Gør det gerne ekstra tydeligt i din opgave, hvornår du har brug for hjælp til flytning.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige og dygtige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder du både flyttemandens anmeldelser og en 'udførselsrate' baseret på tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er. På den måde kan du selv sikre, at din flyttemand er pålidelig.
Hvis en handyhander ikke lever op til vores krav til udførselsrate og retningslinjer, bliver de udelukket fra platformen. På den måde sørger vi for, at det er de dygtige og pålidelige flyttemænd, der er tilbage.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Prisen for en flytning bestemmes ud fra det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven, og vælger derefter det bud, der passer bedst. Husk at være realistisk - hvis du har rigtig mange ting, der skal flyttes, bør dit bud også reflektere det. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd på, hvad de mener, det vil koste at løse opgaven.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
Under flytning kan der opstå flere behov, man ikke havde set komme:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig. Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Handyhand gør det nemt at finde en flyttemand i sejerø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttemænd i sejerø, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Flyttemand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650,00,- til 2.210,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!