
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Perfekt arbejde"
Verifikationer
Info

Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Odense C
"Oplevelsen med Brian var rigtig god. Kommunikationen var god, og arbejdet var effektivt!"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Odense S
verificeret
"Fantastisk oplevelse med Zana og hans ven, som hjalp mig med at flytte. Begge var utroligt effektive, venlige og meget omhyggelige med mine ting. Flytningen gik hurtigt og var uden problemer. Kan varmt anbefale dem til alle, der har brug for hjælp 😃"
Info
Se profil
Odense S
verificeret
"Philip er både rutineret, serviceminded og seriøs i sit arbejde. - Jeg er således godt tilfreds med den opgave, som Philip har udført for mig."
Info

Se profil
Odense S
verificeret
"👍🏻👍🏻"
Info
Se profil
Odense NV
verificeret
"Godt arbejde de bedste anbefalinger herfra"
Info

The job was done carefully and smil. Petrica was in time at the point of meeting. My old furnitures arrive safe and in good condition. I really do recommend Petrica.
3 træ skabe
2.000,-

Meget hjælpsom og sød
Flytning af veteranmotorcykel
600,-

👍🏻👍🏻
Afhentning af boxmadrasse fra adresse til adresse
300,-

Fik med kort varsel aftale i stand. Fin kommunikation hele vejen igennem og veludført arbejde. (Flyttede stor madras fra Fyn til Mols).
Flytning af springmadras fra Odense til Ebeltoft
1.400,-

Fin og flexibel hjælp
2 mænd til flytning
2.800,-

God hjælp
Fl6tning af elevationsseng
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flyttehjælp
Flytning af indhold i lastbil til hus - stueetage og kælder. Ca 50 flyttekasser, seng; skabe, kommoder, skrivebord etc. Indhold fra lejlighed på 100 m2. Der er en mand til at hjælpe. Brug for 1-2 mand.
Flyttehjælp nedpakning
Vi har akut brug for hjælp af en studerende eller lign. til at pakke alt ned i flyttekasser. Ikke selve flytningen, men nedpakning. Det vil være en fordel, hvis du kan skrue lamper ned fra loftet, men intet krav. Vi arbejder hjemme, så det kan sagtens være i dagtimerne i denne uge + denne kommende weekend. Vi bor på Amager i et hus på 100 m2. Vi er en familie med 2 voksne og 2 små børn.
Flyttehjælp.
Flyttehjælp til flytning fra lejlighed ind til hus. Vi flytter 1,4 km langt fra lejligheden. Flytning fra lejlighed: sofa, skænk, 2 senge og en kommode. Andet er papkasser/flyttekasser.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Hus flytning koster typisk mellem 10.000 til 30.000 kroner. Prisen for hus flytning kan variere afhængigt af flere faktorer, herunder mængden af ejendele som skal flyttes, størrelsen af huset, afstanden til den nye destination og ekstra services som emballage og montage.
Ved hus flytning skal du være opmærksom på at planlægge flytningen i god tid, vælge et pålideligt flyttefirma med god forsikringsdækning, pakke omhyggeligt og aftale en klar tidsplan. Disse skridt vil bidrage til en vellykket og problemfri flytteproces.
Tiden for hus flytning varierer og afhænger af flere faktorer, herunder størrelsen på huset, afstanden til den nye destination, mængden af ejendele og det valgte flyttefirma. Mindre flytninger kan tage en dag, mens større flytninger kan tage flere dage.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i odense s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i odense s, i post nr: 5109 til 5832.

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!