Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Great job! We had a language barrier but still managed to communicate fine! Thank you Erkan!"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hornbæk
"Super hjælp igen. Mange tak!"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Helsingør
"Venlig og hurtig"
Rødovre
"Han kom aldrig, som aftalt."
Aftalte at Benjamin ville hente bakkerne mellem 8-10 om tirsdagen, så han ville ankomme med dem på min adresse ved middagstid (så jeg kunne hjælpe med at læsse dem af). Kl 12 rykker jeg for hvor han bliver af og får besked på han er hos mig ved 13-15 tiden. Kl 19.00 ankommer han med halvdelen af bakkerne, resten har han sat af hjemme hos sig selv. Det undrer jeg mig meget over da aftalen var at de skulle leveres samme dag. Vi aftaler så, at han leverer resten om lørdagen ved 10 tiden. Fredag aften (dagen inden) skriver jeg at vi ses næste dag kl 10.00. Hører ikke noget før lørdag formiddag da jeg prøver at ringe til ham, hvor jeg får en sms at han ikke kan komme med dem i weekenden da han ikke kan leje en gratis trailer. Jeg siger så, at det bliver nød til at være denne weekend (som aftalt), ellers bliver jeg nød til at annullere aftalen og finde en anden der kan overtage. Hører intet og prøver at ringe flere gange for at finde en løsning. Benjamin SMS'er så frem og tilbage og det lykkedes ham så til sidst at låne en trailer et sted så han kan komme med dem om søndagen. Han har nu givet mig 1 stjerne pga at jeg burde have skrevet at bakkerne var tunge samt at man skulle tage en sækkevogn med. Jeg tænker at man godt selv kunne regne ud, at når der er faldet sne og har regnet en masse, så vejer de nok en smule. Målene på bakkerne fremgik samt billede hvor de står ude, samt at jeg har angivet at der var ca 20 meter fra hvor de stod til hvor man kunne parkere.
Flytte sedum bakker (25 kvm)
1,100,-
Adam var en fornøjelse at arbejde med. God kommunikation under hele forløbet og de var meget fleksible da vores behov ændrede sig. De varmeste anbefalinger herfra
Flyt en udendørsbænk i iron wood fra Gilleleje til Hornbæk
1,500,-
Meget professionel, dygtig og venlig.
Afmonter en gammel trampolin ned
500,-
Supert arbeide utført etter avtale,hyggelige gutter.
Frakt av haveavfald
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Mindre flytteopgave, jeg har en ekstra mand til at bære
1,200 kr
Hornbæk
Lille flytning, 4 små reoler a 71 cm brede . elevationsseng 120 * 200, vaskemaskine, kølefryseskab, lille havebord med 4 stole
Frakt av haveavfald
500 kr
Hornbæk
Frakt av grener og hageavfal. Innebærer å få grener og hageavfall på en tilhenger eller lignende, og kjøre til afvaldsplass. Høyde på hageavfall slik det er på bilder er 1 m. 600 danske kr.
Flytte en sofa
350 kr
Hornbæk
En lille to personers Ektorp sofa. Står i Hornbæk og skal leveres i Havnsø. Ved afhentning skal den bæres ned fra 1. sal. Ved ankomst er der ingen trapper, da det er i et sommerhus. Kan gøres fredag den 19. juli efter kl 16. Lørdag/søndag 20.-21. Juli efter kl 19. Eller (senest) mandag den 22. juli efter kl 18.
Flytning af skur gennem have
8,000 kr
Hornbæk
Vi vil gerne have flyttet skur 25 meter gennem haven Ukendt vægt måske 820 kg Materiale Træ 2,85x3,5 plud udhæng 2, 5 højt Almindelig plæne Sættes på nye lecablokke
Flytte sedum bakker (25 kvm)
1,000 kr
Hornbæk
Flytning af sedum bakker der er 58x38. Der er ca 25 kvm. Man kan parkere 20 meter fra hvor de står stablet på jorden. Skal sættes af på fortorv ved adresse.
Hentet en 3 personers sofa fra Hornbæk til Allerød
800 kr
Hornbæk
3 personers sofa - Ektorp fra Ikea - har ikke billede
Flytning af og samling inventar fra boxit container i have til hus - ingen trapper
2,500 kr
Hornbæk
Indbo fra sommehus oplagret i Boxit Container, som leveres til adressen af Boxit. Ingen trapper. At flytte fra container til hus: Ca 20 flyttekasser. Indbo: Sofa, Seng, 2 Lænestole, Spisebord, Skab, Stole, Lille bord, 2 Tæpper, 2 Cykler, TV, Lamper, Græsslåmaskine etc. At samle/montere: Seng, spisebord (monter ben), skab (monter 2 døre og 5 skuffer), lille bord. Vi tro, at opgaven kan klares af 2 personer på 6 timer. Vi kan ikke selv bære tunge ting, men er til stede til at hjælpe.
Flyttet sofa, havebord og stole, Morsø pizzaovn og nogle flyttekasser til sommerhus i Hornbæk
2,500 kr
Hornbæk
Sofa, havestole og bord, enkelte flyttekasser og nogle stole
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i hornbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i hornbæk, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,380.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!