Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Opgaven blev udført, få timer efter den var bestilt , en rigtig god oplevelse, kan anbefales,"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Opgaven blev udført, få timer efter den var bestilt , en rigtig god oplevelse, kan anbefales,"
Kokkedal
"Reyes was on time, very nice, and did a great job. Would hire him again."
Auning
"De sødeste hjælpere. Hurtige, effektive og positive! Vi var så tilfredse!"
København N
"Perfekt"
Malmö
"Joe er hårdtarbejdende og meget flink at omgås"
Hedehusene
"The service was excellent and very fast."
Aalborg
"tak for hjælpen"
Roskilde
"Sindssygt effekt og punktlig."
Virkelig sød og meget hjælpsom. Min ven aflyste med at bære sofa op. Det hjalp hun med
Hjælp til at flytte få møbler
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flyttet sten fra Randers til Højbjerg
1,500 kr
Randers NV
Afhent 450 brosten a 12 kg stk til levring kantsten i Højbjerg. På billedet ses 200 stk
Oliering af havemøbler
1,000 kr
Randers NV
Vi har havemøbler i teak der skal olieres. De skal have en ordentlig omgang med sandpapir inden. Det drejer sig om to lænestole, et rundt havebord, fire spisestole, to skamler og en to personers havebænk. Hvem kan hjælpe? Vi indkøber olien og har en sandpapirsmaskine. På forhånd tak.
Flytning af sofaer og lav reol fra hus direkte ud i container i indkørsel.
500 kr
Randers NV
Jeg skal have nogle store møbler - 2 stk sofaer og en lille sofa og en lav reol i 3 sektioner ud i en lille container der kommer til at stå i indkørslen (indkørslen er lige foran hoveddøren - så max 2 m tænker jeg alt efter hvor han "smider" containeren". Altså møblerne skal ikke smides ud - de skal opbevares i containeren. :) Hvis der er plads i containeren så måske også en lænestol og 2 lette reoler. Det er en lille container på kun 8 fod - så det begrænser opgaven. :) Ingen flyttekasser, ingen småting o.a. Det er KUN flytning af de store ting fra stuen - ud af huset - ind i containeren. Samme plan (et plans hus). Der er fysisk hjælp på adressen - men er der to der gerne vil hjælpes om opgaven, ja så er det helt optimalt.
Flytning af klaver Randers-Nyborg
1,930 kr
Randers NV
Klaver på ca. 300 kg. flyttes fra stueplan i Randers med fast underlag til stueplan med let niveauforskydning i Nyborg. I alt 412 km.
Hjælp til at løfte sofa op
500 kr
Randers NV
Ny sofa som skal løftes op på 1 sal
Fragt af skab
1,500 kr
Randers NV
Jeg skal have fragtet et skab fra Randers til København. Skabet kan skilles ad
Hjælp til at flytte få møbler
400 kr
Randers NV
3 persons sofa, 3 små reoler, 8 sække med tøj og bøger, sofabord,
Nedbæring 20 sække med tomme flasker til en trailer
Randers NV
Jeg skal have båret en masse sække en 18-20 stks. Med tomme plast flasker ned på en trailer. Da Jeg har en dårlig ryg og personen med en trailer ikke er helt ung længere. Det skal hver i hverdag efter kl. 12. Da det ikke er mig der har traileren giver jeg jeres nummer til den der har traileren så er det nemmere at aftale. I stedet for det skal igennem mig.
OPRÅB fra Randers NV - Handicap-Ledsager søges SNAREST!!!,,,,
Randers NV
Jeg er en handicappet Kvinde på 61 år, som sidder i manuel kørestol - og da min ALTiD så HjÆLPsomme Ledsager/Hjælper igennem cirka 2½ år af PERSONliGE årsager nu DESVÆRRE har måttet sige fra, søger jeg HERMED igennem HANDYHAND en ny Ledsager (m/k) til at trille mig rundt i kørestolen!! Nuvel!! Det er iKKE ofte; jeg har brug for hjælp - igennem de seneste par år UDELUKKENDE 4-5 timer (i STREG) om måneden!! Min hidtidige Ledsager/Hjælper blev godkendt sam,t aflønnet af Mariagerfjord Kommune; HViLKET en (eventuel) ny Hjælper OGSÅ gerne må være og blive!! Skønt dét PRiMÆRT er i Dytmærsken, vi opholder os, skulle jeg OGSÅ gerne trilles lidt rundt i min kørestol i Randers City!! Dét har hidtil ALTiD været den SiDSTE hverdag i måneden, min Ledsager og jeg har været inde i byen, hvor der bliver handlet lidt ind; spist på en Café - hvor jeg NATURLiGViS betaler for os BEGGE to - samt (for det meste) tager dén med ro!! Vi bliver kørt fra og til min bopæl i Handicap-Vogn!! Der vil DESUDEN (måske) være et par indkøbsture efter småting HVER måned, som Hjælperen SELV forretter!! Betalingen for at ordne DiSSE småindkøb sker OGSÅ igennem Kommunen, da jeg OPRiNDELiGT er blevet bevilliget 15 timer pr. måned OG må have samlet 90 timer sammen ALT i ALT!! Så der er NOK timer at tage af!! Dét var vist dét!! Er I i tvivl om noget?? Da; ser jeg LiGE NU, at det er mod HANDYHANDs politik at oplyse om (bl.a.) telefon#'re, FØR kontakt er skabt mellem to parter på HANDYHAND, må I henvende jer til mig for at få oplyst Mariagerfjord Kommunes # ELLER finde det via Nettet!! Dét er immervæk NEMMERE, at I FØRST tager kontakt med Kommunen, da I jo skal godkendes samt aflønnes af dem!! På forhånd TAK!! Love, Peace & AARON, Heidi *******-********!!!....
Nedbæring 20 sække med tomme flasker til en trailer
Randers NV
Jeg skal have båret en masse sække en 18-20 stks. Med tomme plast flasker ned på en trailer. Da Jeg har en dårlig ryg og personen med en trailer ikke er helt ung længere.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i randers nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i randers nv, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!