Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Kokkedal
"Rigtig flittig, pålidelig og venlig."
København N
"Punktlig og effektiv"
Hedehusene
"God og professionel montering af tv"
Aarhus V
"Rigtig god service"
Malmö
"Alt fint."
Auning
"Opgaven er blevet udført til fuld tilfredsstillelse."
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
God og effektiv hjælp og klar kommunikation, Daniel klarede med et smil.
Flyttehjælp fra lejlighed til rækkehus
2,500,-
Det gik super stærkt og meget effektivt, virkelig god service. Ville anbefale Omar til en hver tid!
Flyttehjælp med flyttebil
3,800,-
Supereffektiv. Mange tak for hjælpen
Hjælp til at flytte et klaver fra hus og ud til Århus affald i Lisbjerg
1,000,-
Super god hjælp af en meget flink fyr;)
Flyttehjælp til elevationssenge fra 1. sal til lejlighed på 2. Sal med elevator. Det er det tungeste. Ellers mindre møbler samt flyttekasser. Der er flere hjælpere på, men ikke til det tunge.
800,-
Det var en fornøjelse! Tingene blev gjort hurtigt og effektivt og humøret var højt ☺️
Flyttehjælp
500,-
"Helt i top 👍"
Flytte tv fra 2. Sal og ud fra gammelt byhus. Skal smides væk. Vejer 80 kg
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af 2-personers sofa
500 kr
Åbyhøj
Sofaen skal fragtes fra ét sted i Århus C til et andet. det er en lille 2-personers sofa.
House moving
3,662 kr
Aarhus N
On 30th Saturday 17:30 3 small single beds Dining Table + 6 chairs small table Small side table Microwave, TV and Keyboard Clothes, Etc.
Flytte 2 dobbelt senge og sofa op på førstesalen
1,000 kr
Hedensted
Skal have båret 2 dobbelt senge op + en sofa fra flytte bilen
Transport af spisebord
1,500 kr
Viborg
Transport af spisebord L175 x B90 x H72cm Fra Viborg til København NV Fra hus til lejlighed 1 sal. Bordet kan ej demonteres, metallben og tynd bøgplade
Flytning af tunge møbler
600 kr
Højbjerg
Jeg skal flytte mellem to lejligheder på stueplan (ca 100 meters afstand) og har brug for hjælp til at flytte nogle møbler. Det drejer sig om en sofa, et spisebord, en enkeltseng, en reol og en kommode, samt at hente en dør op fra et kælderrum. Jeg får brug for 2 mand og kan skaffe en trækvogn til at transportere møblerne. Datoen kan evt rykkes med 1-2 dage.
Moving out of apartment
500 kr
Aarhus C
We need help to empty our apartment and put everything in a truck 🙂 there is an elevator. No fridges or washing machines.
Flytning af sofa
Risskov
Flytning af sodes r Risskov tili Aarhus C Der skal to til at bære den ud Men alm sovesofa fra jysk
Flytning af 2 træer
1,200 kr
Silkeborg
To væltede træer ca.2m skal flyttes væk fra grund, ca.. 50 meter, sumpet underlag, min 2 mand
Bære et køleskab på 78 kg ned fra 3.sal
1,000 kr
Aarhus C
Skal bæres ned fra 3.sal og stå i opgangen, hvor det bliver hentet. Bedste tidspunkt for os er fredag den 29. nov imellem 7-8 ellers torsdag aften.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i thorsø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i thorsø, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!