Chano T.
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Meget flink, eff"
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Esbjerg
"Meget flink, eff"
Esbjerg
"Fantastisk arbejde!"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Aftalen overholdes, helt reelt.
Flytning af sofa samt seng til genbrugspladsen samt opsætning af seng, ( monteres ben) og samling af mindre sofa med chaiselong.
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af sofa samt seng til genbrugspladsen samt opsætning af seng, ( monteres ben) og samling af mindre sofa med chaiselong.
600 kr
Fanø
Er skrevet. Se beskrivelse der er lavet. 2 ting ud og 2 ting ind samt samle sofa med chaiselong. Dette er på Fanø Bad 1. sal
Bortskaffelse af asbestaffald
5,000 kr
Fanø
Bortskaffelse af asbestaffald fra nedrivning af 70 kvm tag. En hel flyttetrailers volumen af hele tagplader og lukkede poser med kontamineret isolering samt knækkede plade stykker.
Fjernelse af eternittag med asbest på sommerhus
8,000 kr
Fanø
Fjernelse af simpelt eternittag med asbest på sommerhus. Huset er 58 kvadratmeter, med lille taghældning. Pladerne skal bare nedtages og stables, så kan jeg selv køre dem på genbrugspladsen. Hvis nogle af dem er skadet skal de i klar plastikpose. Der kommer en tømrer og laver tag mandag d. 3. Juni, så jeg ser det helst gjort søndag d. 2. Juni.
Hentet madras til storskrald
250 kr
Fanø
160 madras køres på lossepladsen
Afmontering af dobbeltskab samt bortskaffelse. Det er et fint aflåseligt skab som evt. kan genanvendes. Skabet hænger på Fanø Bad Strandvejen 52.
1,440 kr
Fanø
Der skal nedtages og bortskaffes et dobbeltskab, som hænger på gangen, uden for lejligheden.
Fjernet grene fra fyrretræer
2,000 kr
Fanø
Grene skal køres væk. De ligger ud til indkørsel og kan let læsses
Fjerne vaskemaskine
920 kr
Fanø
Jeg er flyttet ind i et hus med en gammel kombineret vaskemaskine/tørretumbler fra Hoover, der er i stykker. Den skal fjernes og skrottes på genbrugsplads (eller medtages, hvis man selv ønsker at bruge den/dele af den). Den kan godt tænde i displayet, men den starter ikke. Den står på fliser i stueplan i entréen. Jeg har desværre ikke bil eller er specielt handy, så jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg vil samtidig gerne have fjernet bordpladen og skabet, som også skal skrottes/kan tages med, da jeg i stedet vil etablere en vaskesøjle.
Fjernelse af hybenroser
206 kr
Fanø
Fjernelse af hybenroser, ved afklip lige under sandhøjde og bort kørsel af afklip Det er ikke den præcise adresse, da sommerhuset ligger omkring nr. 57.
Afhentet byggeaffald til genbrugspladsen
1,000 kr
Fanø
Efter udskiftning af vinduer og døre i sommerhus,, så skal de gamle vinduer, rammer, lister og døre køres på genbrugspladsen. Alt er samlet foran sommerhuset og dørene er placeret ned langs terrassen.
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i fanø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i fanø, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,380.00,- til 8,450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!