Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Hedehusene
"God og professionel montering af tv"
Hvidovre
"Venlig og bliver ikke skræmt af min mor men professionel :)"
København N
"Punktlig og effektiv"
Kokkedal
"Rigtig flittig, pålidelig og venlig."
Roskilde
"Very good job, but his son was walking around the rooms in my apartment meanwhile, which could have been avoided."
Rødovre
"Virkelig flinke og utroligt hurtige og præcise. Næste gang jeg skal have udført en opgave, vil jeg håbe det er en opgave Michael vil påtage sig."
Roskilde
"Job fint udført😊"
God kommunikation og god pris
Seng på genbrugspalds
500,-
Nem at lave aftaler med, positv indstillet omkring opgaven og hurtig til at svare. Godt arbejde.
Bortskaffelse af affald
1,500,-
Nem at kommunikere med og opfølgende i forhold til vi skulle ændre tidspunktet. Jeg kan klart anbefale Martin til at udføre arbejdsopgaver.
Bortskaffe affald
1,200,-
NEKs mand kom med utrolig kort varsel, de var nemme at lave aftale med, og fremfor alt løste han opgaven super godt. Arbejdede hårdt og hurtigt og tænkte godt med på opgaveløsningen. Bedste anbefaling herfra!
Udpakning af container
2,000,-
God og hurtig kommunikation. Præcision i aftale. Udført som aftalt. Stor anbefaling herfra.
Bortskaffet klaver
1,000,-
Supersød og effektiv
Eternitplader bortskaffelse
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse af puds og strå i lofter
4,600 kr
Lejre
puds og strå fjernes fra lofter i 3 rum på i alt 57m2. bud hvor bortskaffelse af puds indgår vil blive prioriteret. opgaven er i lejre **. parkering på området.
Bortkørsel af jord
70,000 kr
Lejre
Ca 450m3 ren jord skal fjernes fra nybyggrund. Men adgang fra 3 sider. Jorden skal ikke meldes se (se bilag), kan køres derhen hvor man ønsker.
bort skaffelse af eternit fra 1969 tag plader der er taget ned og pakket ind efter anvisninger onkring håndtering af tagplader med asbest der er 120 plader der skal køres på affald plads
4,040 kr
Lejre
jeg skal have afhentet affald til bortskaffelse drejer sig om 130 kvm eternit tag med asbest nem adgang
Seng på genbrugspalds
1,000 kr
Lejre
Enkelt mands seng skal køres på genbrugsplads 200*90 Elevationsseng Stue plan Intet køretøj 7 km til genbrugspladsen.
Bortskaffe affald
1,200 kr
Lejre
Bunke med blandet affald skal køres på genbrugsstationen. Bunken består af plader, træ, haveaffald, blandet affald, pap,flamingo mv. Der skal bruges trailer. Medbring selv. Muligt at bakke helt tæt på bunken eller holde lige ved. Affaldet er usorteret.
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i lejre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i lejre, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 790.00,- til 5,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!