Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emil er super super fed at arbejde med."
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Tølløse
"Super arbejde!"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
"Kommer til aftalt tid, effektiv, høflig. Bruger gerne Mikkel igen."
Afhentning af jord til genbrugsplads
2,500,-
Udførte opgaven helt som aftalt.
Afhentning af få møbler og afsætning på genbrugsplads
1,200,-
"Hurtig og effektiv."
Afhentning af tung 3 personers sofa til genbrugsstation.
800,-
Hurtig reaktion. Det ønskede arbejde færdiggjort nogle timer efter jeg havde slået arbejdet op. Var ikke hjemme, men fin dokumentation for at arbejdet var foretaget som ønsket via fotos fra Steffen
Afhentning af haveaffald mv. til genbrugsstation
1,600,-
Super oplevelse
Møbler til genbrugspladsen
900,-
Til tiden perfekt udført arbejde
Afhentning af grene fra fældet træer
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kørsel af haveaffald
500 kr
Gørlev
Kørsel af haveaffald, 6kvm brombærhæk - så en del. Præcist omfang kan jeg ikke yderligere beskrive da det endnu ikke er klippet. Fra gørlev midt, så ca 1.2km fra genbrugspladsen.
Bortskaffelse af 50 asbestplader
2,000 kr
Gørlev
Har ca 50 B7 asbestplader fra tag stående i haven. Nogle er i stykker. Let at komme til med trailer
Bortskaffelse af Bunke med affald fra haven.
700 kr
Gørlev
Bortskaffelse af Bunke med affald fra haven. Bunken indeholder også sten og lidt jern, samt en bjælke man kan skære over hvis nødvendigt. Bunken ligge lidt ud til vejen og man kan nemt have en trailer lige op til bunken.
Afhentning af store sten og muligt også en bunke affald fra haven.
3,000 kr
Gørlev
Bortskaffelse af store sten fra grunden, samt en bunke affald fra haven - hvis muligt. Alt ligge lige ud til vejen og er nemt at komme til.
Udskiftning af indendørs dør og bortskaffelse af materiale
2,000 kr
Gørlev
Udskiftning af indendørs dør og bortskaffelse af materiale.
Fjerne spånplader og haveopgaver
2,200 kr
Gørlev
1. Nedtagning af spånplader i stort haveskur 2. Tilklipning af buske mv. ved to af havens sider, inkl. fældning af mindre udgået træ, da buskene er vokset for meget ind i min have 3. Bortskafning af plader, afklip mv.
Afhentning af ca 100 tagplader eternit med asbest, er nedtaget og står på paller i postnummer 4281
8,000 kr
Gørlev
Jeg har fået nyt tag på mit sommerhus, jeg har ca 100 eternittagplader med asbest stablet på Palle. Nogen som kan hjælpe med, at hente/bortskaffe disse. Står i gørlev 4281
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i gørlev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i gørlev, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,730.00,- til 5,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!