
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super service - hurtig og effektiv."
Verifikationer
Info

Self storage
Afhentning og levering
Pakning
Hjem flytninger
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Super service - hurtig og effektiv."
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Værløse
"Alt gik som smurt"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info

Se profil
Ishøj
"Super søde og effektive, MEGET hjælpsomme! Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊"
Info

Helt fantastisk oplevelse. 2 søde serviceminded gutter. De kom præcist som aftalt og det var en sand fornøjelse.
Flytning
500,-

Det var en fornøjelse! Tingene blev gjort hurtigt og effektivt og humøret var højt ☺️
Flyttehjælp
500,-

Fantastisk hjælp
Handymand
225,-

"Han er super flink og effektiv, hensynsfuld og skånsom overfor tingene. Jeg kan klart anbefale ham!"
flytning af ting fra 1.værelses kælderrum i stuen til 2. sals lejlighed.
500,-

Mødte op som aftalt, god og hurtig kommunikation. Løste opgaven effektivt og professionelt.
Flytning af klaver
900,-

Var effektiv, venlig og leverede til aftalt tid.
Levering af seng
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flyttehjælp
500 kr
Flytning af indhold i lastbil til hus - stueetage og kælder. Ca 50 flyttekasser, seng; skabe, kommoder, skrivebord etc. Indhold fra lejlighed på 100 m2. Der er en mand til at hjælpe. Brug for 1-2 mand.
flyttehjælp
1.200 kr
Flytning af ca 10 møbler (sofa, skab, spisebord, kommode samt et antal stole) + ca 40 flyttekasser fra én bygning til en anden (ca 50 meter mellem husene). Tingene skal bæres ned fra 1. sal, over en gårdsplads, og ind i en lav stueetage. Varighed 2 timer.
Flyttehjælp
500 kr
Kl. 11:30: Flytting af møbler (sofa, bord, seng, fryserskab) og flyttekasser (et mindre hushold) fra lastebil på gaten til lejlighed på stueplan og bod i kælder. Behøver bare bærehjælp. Det er 3 andre der hjælper, så jeg antager at det tager ikke mere end 2 timer.
Flyttehjælp
1.234 kr
Det drejer sig om hjælp til at bære 10-12 flyttekasser, en seng 120*200, en kommode, og lidt småting. Ankommer selv med flyttegodset til gadeplan og det skal op til 4.sal. Kom med et fornuftigt og rimeligt bud på opgaven.
Fylde flyttetrailer
Flyttekasser 2 reoler 2 kommoder og poser med tøj skal flyttes fra kælder i hus på Amager og ind i flyttebil. Desuden skal reolerne lastes af og stilles i lejlighed 10 minutters kørsel derfra (der er elevator i bygningen). Resten kører vi selv til destinationen. Jeg har selv flyttebil og medhjælpere så jeg søger 1-2 personer der vil hjælpe med at løfte. Opgaven tager 1-2 timer. Onsdag d 20. juli om morgenen.
Flyttehjælp fra Vejle til Vejle
1.500 kr
Flytter fra en 35m2 studiebolig til en anden i samme by som ligger på 2. sal. Ting der skal flyttes: 10 flyttekasser, 3 plastik kasser, en enkeltmandsseng + gavl, et IKEA bord, gamingstol, og fjernsyn. Jeg og en ven hjælper til!
Flytte hjælp af store og tunge ting
1.000 kr
Ca 5-6 ting tunge (ca 30 kilo) eller store ting, som skal bæres fra lastbil og ind i stueetagen af huset.. og evt. 2 enkelt senge som skal bæres op på først salg. 1 bord og 1 bænk som skal bæres fra en butik (ca 400 m fra huset,) ind i en lejet last bilen og fra bilen ind i huset .. tror hele opgaven vil ta ca 2 mand 2 timer..
Flyttehjælp
2.000 kr
Fra hus til lejlighed. Mølleparken 13, 1.1. i Skanderborg .. Møbler og flyttekasser til en 2-værelses lejlighed. Få store møbler.. Dragkiste 50 kg. Indflytning på 1. sal hvor der er elevator... Der er nogen til at hjælpe...
Flyttehjælp til kasser/møbler
Flytning af møbler og kasser fra lastbil til lejlighed på 1. etage. Jeg og andre hjælper også - vi har bare brug for ekstra hænder Mødetid er tirsdag d. 9 november kl. ca 15 til 16. Dette aftales nærmere.
Flytte møbler fra hus til container
2.000 kr
Vi skal flytte og derfor have båret alle vores møbler og flyttekasser fra 120 kvm to-etagers rækkehus til en container, der herefter bliver transporteret videre. Hjælpen er derfor til flytning uden transport. Vi kan hjælpe lidt med at bære ud, men ikke de tungeste ting. Møbler, der skal flyttes; to børnesenge, to dobbeltsenge, hvoraf den ene er 140 og ret uhandy at få ned, reoler fra 1. Sal resten står i stueplan og omfatter sofa, kommoder, reoler, spisebord samt stole mm.
Flyttehjælp - fra lejlighed til flyttebil
Vi søger et par ekstra hænder til at bære flyttekasser mv. ned i en stor flyttebil. Hele vores lejlighed (3 værelses) er pakket ned (næsten udelukkende i flyttekasser - lige på nær seng skab stole og bord). Så det er udelukkende ‘transporten’ fra Lejligheden og ned i bilen vi mangler hjælp til. Vi bor på første sal og det ligger på Frederiksbjerg i Aarhus C. Er det noget du kan hjælpe os med? Og hvad vil det koste? På forhånd tak for svar - ser frem til at høre fra dig. kh Heidi og Matts Tidspunktet for flytningen er mandag d. 14. Omkring 17-tiden (men det kan aftales nærmere).
2 en halver skal pakkes ned i flyttekasser. Nedtaging lamper, pakning af køkken osv.
2.000 kr
Vi skal flytte om 3-4 uger og mangler hjælp til at pakke lejligheden ned. De skal foregå over 2 dage af 3 timer. Nedtagning af lamper og malerier, pakning af ca. 2-3 flytte kasser i køkken. pakning af glas og småting fra reol og skab + lidt diverse. Vi er to gamle pensionister, så vi kan kun hjælpe lidt til. Kom eventuelt forbi se hvad der skal laves. Venlig hilsen Marin og Marie
Nedtagning af lamper, TV, seng skal skilles ad og flyttekasser skal flyttes rundt huset (5-8 timer)
1.000 kr
Vi skal flytte og skal have taget diverse ting ned fra vægge og lofter (lamper). Vi har pakkede flyttekasser fordelt på 1. sal, stue og kælder og har brug for hjælp til at samle alle kasser i stueetagen, så det er klart til selve flytningen den 30. maj. (er arrangeret). Har behov for en stige på 3 meter til at få en lampe ned.
Flyttehjælp
500 kr
Lille lejlighed på 30m2 skal flyttes. Den bestilte flyttemand kommer til kantsten. Vi er 3 der flytter kasser men flyttemanden skal have hjælp til at flytte nogle af de større ting heriblandt to sovesofaer. Her får vi brug for dig. Du skal også hjælpe med at flytte kasser ned og fylde vognen op. Det er på 2. sal og der er elevator så ingen trapper. Vi har brug for din hjælp i halvanden times tid. Du bedes have erfaring med flytteopgaver, så du kan hjælpe flyttemanden bedst muligt med de tungere ting.
Hjælp til flyttemand
500 kr
Lille lejlighed på 30m2 skal flyttes. Den bestilte flyttemand kommer til kantsten. Vi er 3 der flytter kasser men flyttemanden skal have hjælp til at flytte nogle af de større ting heriblandt to sovesofaer. Her får vi brug for dig. Du skal også hjælpe med at flytte kasser ned og fylde vognen op. Det er på 2. sal og der er elevator så ingen trapper. Vi har brug for din hjælp i halvanden times tid. Du bedes have erfaring med flytteopgaver, så du kan hjælpe flyttemanden bedst muligt med de tungere ting.
Flyttehjælp - pakning - montering
Vi skal flytte til et andet hus på samme gade i Odense M i juni/juli 2020. Vi søger en der kan hjælpe os med nedpakning og afmontering i det gamle hus samt udpakning og montering i det nye hus. Desuden hjælp til at flytte nogle af tingene. De mest uhåndterlige ting bestiller vi 3x34 til at flytte (medmindre du også kan hjælpe med det). Huset er på 88 kvm. plus kælder. juni/juli 2020
Hjælp til hel flytning
2.000 kr
Der skal flyttes cirka 20 flyttekasser samt mindre møbler, en sofa, en seng, et skab og et spisebord (100kg). Vi overtager lejligheden d. 1 august, hvorfor datoen er fleksibel. Vi skal være forældre til august og leder derfor efter effektiv flyttehjælp. Der skal flyttes fra en 1. sal til en høj stue. Vi søger et makkerpar eller flere, der kan udføre opgaven sammen så vi ikke selv skal hjælpe til.
Hjælp til at tømme lejlighed - bære alting ned i flyttebil
1.500 kr
Vi skal flytte, og har lejet en bil til formålet. Vi har brug for 2 personer som kan hjælpe med at bære vores ting fra lejligheden på 1. sal og ned i bilen som vil holde på gaden foran bygningen. Lejligheden er 70kvm og udover en seng, spisebord + stole, skab og sofa regner vi med 20 flyttekasser. Vi har ligeledes et kælderrum som skal tømmes, men det bør ikke tage mange gange frem og tilbage. Vi er her selv til at hjælpe, men har brug for ekstra hænder.
Flyttehjælp
2.200 kr
Vil gerne have hjælp fra 2 personer, som kan medbringe kassevogn el. lign. Vi skal flytte ud af vores lejlighed og vil gerne have hjælp til 2 opgaver: Opgave 1: Hjælp til at bære flyttekasser, mindre møbler og diverse ned fra 4. sal via trapper og ned til vores egen flyttebil, som senere kører mod Jylland. Vi er selv 2-3 personer der også hjælper - vi vil bare gerne have flere hænder. Estimeret tid, Max 2 timer. Opgave 2: Vi har en kommode (100x50x95cm) og et skab (95x55x190cm) som skal bæres ned og køres til Jonstrup (Måløv) via jeres medbragte kassevogn og læsses af i parcelhus. Når de 2 møbler er læsset af er opgaven færdig.
Flyttehjælp
500 kr
Jeg ønsker hjælp til at flytte ca. 20 flyttekasser + 3-4 småmøbler lørdag d. 21/4. Jeg skal have hjælp til at bære ned fra 1. sal og læsse på/af trailer. Det skal flyttes fra min lejlighed i Aarhus C til Boxit i Aarhus N. Tidspunkt på dagen er jeg fleksibel med.
Flytning
1.500 kr
Flytning fra værelse i villa til lejlighed i grundplan. Seng 180x140 2 havestole og klapsammen bord Måske en modulsofa Måske tv-møbel Kasser med ting Sække med tøj Lidt billeder og planter Tv Flytteopgaven involvere trapper: Opsamlingssted Distance: 5.89 km. Flytning af: Lejlighed
Flyttehjælp
10.000 kr
2-værelses-lejlighed, sofa, seng, tremmeseng, spisebord, tv-møbel, bogreal, puf mv. + ca. 30 flyttekasser og kælderrum. Hjælp til at adskille og samle IKEA PAX klædeskab 200 cm. Evt. hjælp til nedtagning og ophængning af lamper. Vigtigt at hele flytning sker på én dag.
Hjælp til at flytte møbler i forbindelse med flytning fra 4. Sal til ny bolig 500 meter væk.
2.500 kr
Køleskab En enkeltmands seng Et spisebord Et skrivebord En kontorstol En sofa 2 kommoder 3 skabe/reoler
Flyttehjælp
400 kr
Nogle møbler og kasser. Af store ting 1 skab, 2 enkeltmandssenge og 1 sofa.
Flyttehjælp
2.500 kr
Vi skal have flyttet alt lige fra senge, reoler, spisebord, stole, legetøj, Alm. Tøj køkkenting ovs. Huset vi fraflytter er 140 kvadratmeter
Flyttehjælp- Flyttes fra stuelejlighed til opbevaring ca 2 km væk.
Der er blandt andet en gammel MEGET tung skænk. En mindre skænk. Et klædeskab med to spejllåger. En chaiselong. 3 gammeldags stole. En smal reol. Et bord med 4 stole. Giv et bud når du svarer. Flyttes så hurtig som muligt kan også aften. Giv et bud når du svarer.
Flyttehjælp
3.500 kr
det er en lille 50m2 lejlighed, dvs den er nok nærmere 40m2 , så der er : sofa - sofabord, - skænk - cafebord - dobbelt seng sengeborde, et par stole samt flyttekasser etc.. billeder og diverse ting køkken etc.. og nogle flyttekasser i kælderen.. Tror der er et læs i en lille varevogn.
Hjælp til flytning af ting i lejlighed
1.200 kr
Flytning af ting fra 1. Etage til 3. Etage i naboopgang. Ting der skal flyttes: Køleskab (180cm højt), seng (140x200), to Montana kommoder, gas grill, mindre sofa, vitrineskab (kan deles i to), fjernsyn, skrivebord, ca 10 flyttekasser.
Flytte store ting fra 2 sal til ny hus
1.200 kr
Sofa, spisebord, sofa, skænk, reol, tv og tv bord, 2x senge. Enkelte flyttekasser.
Flytning
750 kr
Flytning cirka 2 km inden Hjørring Fire enkle rammemadrasser, et skab, en boghylle, en skjenk, et bord, fem kommoder, en lille sofa, åtte stoler, et keyboard, to lille bord, en computer. (Flytting av ett spisebord og et skab på sluttstedet) Samt 20-30 banankasser og nogle sekker.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når man planlægger en flytning, er det vigtigt at overveje faktorer som budget, transport, tidspunkt, boligforhold, logistik og hjælp fra professionelle flyttefolk. Det er også vigtigt at organisere og pakke tingene ordentligt samt at informere relevante parter om adresseændring.
Flyttefirmaer tilbyder normalt en bred vifte af tjenester, herunder pakning og udpakning af ejendele, demontering og montering af møbler, transport af gods, flytning af tunge genstande, opbevaring af ejendele og rengøring af boligen efter flytningen. Nogle firmaer tilbyder også forsikring for at beskytte ejendele under flytningen.
Der er flere måder at sikre, at ens ejendele bliver beskyttet under en flytning. Først og fremmest kan man pakke tingene forsvarligt ind i beskyttende materialer som bobleplast eller aviser. Man kan også bruge flyttekasser af god kvalitet og sørge for at stable dem forsigtigt. Desuden kan det være en god idé at leje professionelle flyttemænd, der har erfaring med at håndtere og beskytte ejendele under en flytning.
Nogle almindelige udfordringer, der kan opstå under en flytning, inkluderer organisering af ejendele, pakning og udpakning af kasser, koordinering af transport, adresseændring, opsigelse af kontrakter, og tilpasning til et nyt miljø. Desuden kan logistiske problemer, skader på ejendele og stress også være udfordringer, der opstår under en flytning.
For at finde et pålideligt og professionelt flyttefirma kan du følge disse trin: 1. Udfør grundig forskning online og læs anmeldelser fra tidligere kunder. 2. Spørg venner og familie om anbefalinger. 3. Kontroller firmaets licens og forsikring. 4. Få skriftlige tilbud fra flere firmaer og sammenlign priser og tjenester. 5. Spørg om deres erfaring og ekspertise inden for flytning. 6. Tjek om de tilbyder forsikring for skader under flytningen. 7. Vælg et firma, der har god kommunikation og er villige til at besvare alle dine spørgsmål.
Typisk prisen for en flytning varierer afhængigt af flere faktorer. En lokal flytning inden for samme by kan koste mellem 2.000 og 10.000 kroner, afhængigt af mængden af ejendele og størrelsen af boligen. En langdistanceflytning kan koste mellem 10.000 og 30.000 kroner. Prisen påvirkes også af ekstra services som pakning, nedpakning og transport af tunge genstande. Desuden kan tidspunktet for flytningen og sæsonen også påvirke prisen. Det anbefales altid at indhente tilbud fra forskellige flyttefirmaer for at få den bedste pris.