Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Nazam’s help was great! We’re very grateful for his support!"
Self storage
Afhentning og levering
Pakning
Hjem flytninger
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Nazam’s help was great! We’re very grateful for his support!"
Hedehusene
"Erkan hjalp med at afhente et skab og udførte opgaven uden problemer."
Kokkedal
"Punktlig."
Roskilde
"Emil er en haardt arbejdende, selv-startende ung mand der faar arbejdet gjort effektivt og hurtigt. Jeg anbefaler ham som en fem-stjernet partner."
Hvidovre
"Pålidelig og nem at kommunikere med"
Værløse
"Perfekt og hurtigt udført"
Hvidovre
"God oplevelse"
Ishøj
"Hurtig, venlig og effektiv"
Alt ok
Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Flytning af møbler
1.500 kr
Rønne
Jeg kommer med en kassevogn og har brug for en medhjælper til flytning af elevationsseng i 4 dele 90×200cm., bordplade 200cm., 4 spisestole, stressless lænestol og multi træningsbænk i 5 dele, samt 6 flytte kasser og andre ca. 10 enkelte ting. Alle dele er håndterbare og køres på møbelhunde og delene skal ikke samles. Alt er klart til at blive flyttet. Der er ca. 40m. fra bil til elevator og ca. 80m. gang til lejlighed. Varighed Max 3 timer.
Bil transport
4.000 kr
Gudhjem
Bil fra Bornholm til Fyn
Kort transport med limousine til galla
1.000 kr
Rønne
4 mand skal d. 9 maj til galla og køres omkring 100 meter fra rønne ******* parkeringsplads til ****** bornholm i rønne
Afhentning af motorcykel på bornholm
2.000 kr
Rønne
Det er en Yamaha dragstar som skal hentes fra bornholm til Sjælland 4621
Læsse flyttebil 2 timer
1.000 kr
Svaneke
Tømme færdig pakket stuehus ud til flyttebil - estimeret 2 timer for 2 mand.
Partybus Bornholm
4.000 kr
Svaneke
Partybus med 17 personer i ca 2 timer på Bornholm. Mellem Nexø og Snogebæk. Ønsker musik
Flytning af klarver
1.000 kr
Allinge
klaver skal flyttes. skal flyttes fra hus i allinge til hus uden for svaneke. bæres ud fra start adresse og ved slut adressen kan det sættes ude. *********************
Limousinekørsel
800 kr
Hasle
limousinekørsel af brudepar fra ********* kl 13.45 til fotografering og til ******* *** (bornholm) kl 16.00. kan det lade sig gøre og hvad er pris
11 flyttekasser fra Bornholm til Glostrup
1.500 kr
Allinge
10 flyttekasser, en kiste på størrelse med en flyttekasse og en saxofonkuffert.
Udbæring af tungt pizzaudstyr
2.079 kr
Gudhjem
OPGAVE: Hjælp til udbæring tungt pizzaudstyr. STED: Gudhjem, 3760, Bornholm DATO: Tirsdag 3/9 TIDSRUM: 11-13 eller 12-14 Jeg står og skal bruge noget hjælp til at bære specifikt fire styks cateringinventar ud fra kælderen til gadeniveau. Det drejer sig om en pizzaovn, en køledisk, et gaskomfur og en 50L røremaskine. Vi skulle gerne have dem op fra kælderen og sat på Europa-paller for at læsse dem i den lastbil med lift jeg har lejet så jeg kan køre udstyret til køberen i København. Det er lidt en haster, da flyttebilen ankommer imorgen tirsdag 3/9 kl 11.00. Billeder af de fire effekter vedhæftet. Jeg hører meget gerne fra jer snarest muligt. Mvh Henrik Braasch
Køb krus hos Lov i Listed i Svaneke og send dem
1.300 kr
Svaneke
Opgaven er at tage til Lov i Listed i Svaneke, købe 12 krus, pakke derefter og sende dem med posten. Jeg vil selvfølgelig betale for alt. Ideelt set taler du også engelsk.
Flytning
794 kr
Rønne
Flytning af kommode, 5 stole, mindre sofabord og et par flyttekasser
Leje af bil til bryllupskørsel
2.942 kr
Nexø
Vi skal giftes og søger en “sjov/gammel/anderledes” bil som vi kan leje i 3 timer. Fra kl 13-16. Der skal være plads til 3 i bilen - en chauffør og os selv. Bilen må gerne være pyntet en lille smule. Vi har selv en chauffør.
Polterabend
7.000 kr
Nexø
Polterabend i Nexø, 14 personer køres til skov, medbragt latexsværd og 4 kasser øl. afhentes 2-3 timer efter det, køres til Nexø igen
Levering af mad
Allinge
Levering af mad fra Levertransfabrikken Adresse er Havnegade 7A 3770 Allinge Ønsker levering til Storegade 9, 3770 Allinge Ønsker Cheesburger samt french fries. Jeg er alene hjemme og sidder i kørestol.
Bryllupskørsel i sportsvogn
2.500 kr
Rønne
Hej. Lørdag d. 14/9-2024 omkring kl 14:30 ønsker jeg bryllupskørsel for mig og min kommende kone. Det er på bornholm fra kirken, ud og tage billeder og så til festen. Tænker det drejer sig om 1.5 times tid alt i alt. Det helt store ønske er en Chevrolet Camaro eller Ford Mustang. Begge af nyere dato som dem vedhæfter på billederne. Farven på bilen betyder ikke så meget. Et kæmpe ønske er at køre selv, men chauffør er også helt fint. Grundet brude frisuren kan vi desværre IKKE køre cabriolet
Leje af partybus med chauffør
6.000 kr
Allinge
Ønsker en leje en partybus inkl. chauffør den 16 august eftermiddagstid. Afhentning i eller omkring Allinge. Sættes af i Allinge. Kørsel i 1-2 timer. Bussen skal have musikanlæg.
Flytning af møbler og kasser
959 kr
Rønne
Flytning af + ind og udbæring af: Et skrivebord, 4 til 5 flyttekasser, en tørretumbler, et løbehjul Fra ********* *** **** Rønne , til Aars******** ** **** Rønne gerne på mandag d.
Flytte 3 papkasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Når man planlægger en flytning, er det vigtigt at overveje faktorer som budget, transport, tidspunkt, boligforhold, logistik og hjælp fra professionelle flyttefolk. Det er også vigtigt at organisere og pakke tingene ordentligt samt at informere relevante parter om adresseændring.
Flyttefirmaer tilbyder normalt en bred vifte af tjenester, herunder pakning og udpakning af ejendele, demontering og montering af møbler, transport af gods, flytning af tunge genstande, opbevaring af ejendele og rengøring af boligen efter flytningen. Nogle firmaer tilbyder også forsikring for at beskytte ejendele under flytningen.
Der er flere måder at sikre, at ens ejendele bliver beskyttet under en flytning. Først og fremmest kan man pakke tingene forsvarligt ind i beskyttende materialer som bobleplast eller aviser. Man kan også bruge flyttekasser af god kvalitet og sørge for at stable dem forsigtigt. Desuden kan det være en god idé at leje professionelle flyttemænd, der har erfaring med at håndtere og beskytte ejendele under en flytning.
Nogle almindelige udfordringer, der kan opstå under en flytning, inkluderer organisering af ejendele, pakning og udpakning af kasser, koordinering af transport, adresseændring, opsigelse af kontrakter, og tilpasning til et nyt miljø. Desuden kan logistiske problemer, skader på ejendele og stress også være udfordringer, der opstår under en flytning.
For at finde et pålideligt og professionelt flyttefirma kan du følge disse trin: 1. Udfør grundig forskning online og læs anmeldelser fra tidligere kunder. 2. Spørg venner og familie om anbefalinger. 3. Kontroller firmaets licens og forsikring. 4. Få skriftlige tilbud fra flere firmaer og sammenlign priser og tjenester. 5. Spørg om deres erfaring og ekspertise inden for flytning. 6. Tjek om de tilbyder forsikring for skader under flytningen. 7. Vælg et firma, der har god kommunikation og er villige til at besvare alle dine spørgsmål.
Typisk prisen for en flytning varierer afhængigt af flere faktorer. En lokal flytning inden for samme by kan koste mellem 2.000 og 10.000 kroner, afhængigt af mængden af ejendele og størrelsen af boligen. En langdistanceflytning kan koste mellem 10.000 og 30.000 kroner. Prisen påvirkes også af ekstra services som pakning, nedpakning og transport af tunge genstande. Desuden kan tidspunktet for flytningen og sæsonen også påvirke prisen. Det anbefales altid at indhente tilbud fra forskellige flyttefirmaer for at få den bedste pris.