Pernille F.
Skagen
Seneste Anmeldelse
"Godt samarbejde - kabler skiftet på græsslåmaskinen, og som ekstra service er bladet slebet - tommel op"
Self storage
Afhentning og levering
Pakning
Hjem flytninger
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skagen
"Godt samarbejde - kabler skiftet på græsslåmaskinen, og som ekstra service er bladet slebet - tommel op"
Kokkedal
"Punktlig."
Hedehusene
"Snorlige, lige til tiden, effektivt, lige efter aftalen."
København N
"Opgaven blev løst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale Nazam til andre, der har brug for hjælp til flytning eller lignende opgaver. Tusind tak for den store indsats – det var en kæmpe hjælp!"
Roskilde
"Super fint stykke arbejde! Emil var hurtig, effektiv og super behagelig. Jeg kan anbefale Emil."
Hvidovre
"Kan kun give Muhammed de bedste anbefalinger. Vil helt sikkert benytte mig af ham igen, hvis jeg får brug for det."
Randers NV
"Professionel, effektivt, hurtigt, venlig 🙂"
Aalborg
"Flink og punktlig. God kommunikation, forventningsafstemning og fik udført opgaven som ønsket"
Steffen og kammerat kom selv om Steffens bil var havareret. De lånte en anden bil. Var søde og venlige og udførte opgaven fuldt tilfredsstillende.
Flytning af køleskab, skab og kommode internt i lejlighed
850,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Transport af tremmesofa
4.000 kr
Skagen
Transport af en tremmesofa fra sommerhus. Skal hentes forinden d. 20 april. kan godt være tidligere. varen skal transporteres til destinationen inden d. 30 april. så det behøver ikke være dag til dag levering. mål på sofa: d: 76,5 cm h: 86 cm l: 160 vægt: 33 kg
Havebord og 8 stole
1.500 kr
Skagen
Vi har et havebord, der kan klappes sammen og otte stole, der skal flyttes fra Skagen til København. Tingene er ikke tunge. Der er ikke trapper eller andet. Bordet og stolene er i en garage, så bilen kan holde lige udenfor.
Flytning af køleskab, skab og kommode internt i lejlighed
1.630 kr
Skagen
Kommode, køleskab og skab. Ca. 50 kg pr. styk. Dørtrin i lejligheden. Enkelt trappetrin ned i bryggers. Kan ikke skilles ad.
Opbæring af lille opvaskemaskine
Skagen
En lille opvaskemaskine. Den står klar på jorden.
Flytte skabe,vaskemaskine,køleskab
3.000 kr
Skagen
2 skabe, skal skilles ad og samles igen Vaskemaskine og køleskab, skal afmonteres og skal byttes med det der står i huset, det gamle bortskaffes
Flytning fra jorden.
500 kr
Skagen
Opbæring af 2 boxsenge, 3 kommoder, 3 sengeborde, etc.
Transport af 60 dåser baked beans
1.200 kr
Skagen
Hej - jeg skal have kørt 60 dåser med 2,5 kg Baked Bean fra ********* *** **** Nørresundby til ************** i Skagen i dag. Varen skal være fremme inden kl. 14.00
Omdeling af flyers
250 kr
Skagen
djijfiogjopekgropgkopetgketf
Hjælp til at fjerne nogle sager
1.000 kr
Skagen
Der skal flyttes en tung sofa og to stole fra en lejlighed til en anden. Sofaen skal skilles ad. På samme etage. Desuden skal der flyttes spisebord, stole, to enkelt senge, en sofa og diverse småting fra 1 sal til kælderrum Hvis muligt også gerne nedtagning af to loftslamper
Tømning af restbo
4.500 kr
Skagen
Tømning af restbo: Køkken, kontor soveværelse og skur ( ingen beklædning eller personlige ting) Chatol, stresslessstol Rygerhjem
efterfyldning af kølevædske
1.000 kr
Skagen
Køleskabet "kører" hele tiden
Kørsel af 50 gæster (evt. af to omgange) fra sommerfest til stranden og retur halvanden time senere.
2.000 kr
Skagen
Selve turen er ekstremt kort Det er blot fra et sommerhusområde ned til stranden 2 km derfra og retur igen, så man kunne nok eventuelt dele selskabet i to og køre to gange, da selve køreturen vil vare mindre end 5 minutter. <image.png> Det kunne fx se således ud: 15:55: Opsamling af Hold A (sommerhus) 16:05: Ankomst strand 16:15: Opsamling af Hold B (sommerhus) 16:25: Ankomst strand -Pause- 17:30: Opsamling af Hold A (Strand) 17:40: Afsætning ved sommerhus 17:50: Opsamling af Hold B (Strand) 18:00: Afsætning ved sommerhus Hvad skulle sådan et par korte ture koste? Hvis det passer dårligt med mandskab, kunne vi evt. også være interesseret i et tilbud på blot at leje en vogn, da vi har flere i selskabet med buskørekort.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Når man planlægger en flytning, er det vigtigt at overveje faktorer som budget, transport, tidspunkt, boligforhold, logistik og hjælp fra professionelle flyttefolk. Det er også vigtigt at organisere og pakke tingene ordentligt samt at informere relevante parter om adresseændring.
Flyttefirmaer tilbyder normalt en bred vifte af tjenester, herunder pakning og udpakning af ejendele, demontering og montering af møbler, transport af gods, flytning af tunge genstande, opbevaring af ejendele og rengøring af boligen efter flytningen. Nogle firmaer tilbyder også forsikring for at beskytte ejendele under flytningen.
Der er flere måder at sikre, at ens ejendele bliver beskyttet under en flytning. Først og fremmest kan man pakke tingene forsvarligt ind i beskyttende materialer som bobleplast eller aviser. Man kan også bruge flyttekasser af god kvalitet og sørge for at stable dem forsigtigt. Desuden kan det være en god idé at leje professionelle flyttemænd, der har erfaring med at håndtere og beskytte ejendele under en flytning.
Nogle almindelige udfordringer, der kan opstå under en flytning, inkluderer organisering af ejendele, pakning og udpakning af kasser, koordinering af transport, adresseændring, opsigelse af kontrakter, og tilpasning til et nyt miljø. Desuden kan logistiske problemer, skader på ejendele og stress også være udfordringer, der opstår under en flytning.
For at finde et pålideligt og professionelt flyttefirma kan du følge disse trin: 1. Udfør grundig forskning online og læs anmeldelser fra tidligere kunder. 2. Spørg venner og familie om anbefalinger. 3. Kontroller firmaets licens og forsikring. 4. Få skriftlige tilbud fra flere firmaer og sammenlign priser og tjenester. 5. Spørg om deres erfaring og ekspertise inden for flytning. 6. Tjek om de tilbyder forsikring for skader under flytningen. 7. Vælg et firma, der har god kommunikation og er villige til at besvare alle dine spørgsmål.
Typisk prisen for en flytning varierer afhængigt af flere faktorer. En lokal flytning inden for samme by kan koste mellem 2.000 og 10.000 kroner, afhængigt af mængden af ejendele og størrelsen af boligen. En langdistanceflytning kan koste mellem 10.000 og 30.000 kroner. Prisen påvirkes også af ekstra services som pakning, nedpakning og transport af tunge genstande. Desuden kan tidspunktet for flytningen og sæsonen også påvirke prisen. Det anbefales altid at indhente tilbud fra forskellige flyttefirmaer for at få den bedste pris.