Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
":))"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hvidovre
"Punktlighed"
Alt ok
Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Udbæring af tungt pizzaudstyr
2,079 kr
Gudhjem
OPGAVE: Hjælp til udbæring tungt pizzaudstyr. STED: Gudhjem, 3760, Bornholm DATO: Tirsdag 3/9 TIDSRUM: 11-13 eller 12-14 Jeg står og skal bruge noget hjælp til at bære specifikt fire styks cateringinventar ud fra kælderen til gadeniveau. Det drejer sig om en pizzaovn, en køledisk, et gaskomfur og en 50L røremaskine. Vi skulle gerne have dem op fra kælderen og sat på Europa-paller for at læsse dem i den lastbil med lift jeg har lejet så jeg kan køre udstyret til køberen i København. Det er lidt en haster, da flyttebilen ankommer imorgen tirsdag 3/9 kl 11.00. Billeder af de fire effekter vedhæftet. Jeg hører meget gerne fra jer snarest muligt. Mvh Henrik Braasch
Flytte 3 papkasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytning af 3 kasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytte 3 papkasser og bord
467 kr
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytteopgave på Bornholm
Gudhjem
flytte opgave på bornholm,skal have flyttet 3 papkasser, og et klaver
Flytning af 10 papkasser
1,780 kr
Gudhjem
Skal have flyttet 10 papkasser, 5 af dem er tunge de skal fragtes til *******
Flytte opgave, sofa og 3 stole
1,500 kr
Gudhjem
10 papkasser og nogle møbler skal flyttes til den anden ende af byen, du har selv bil.
flytte opgave 5 papkasser ca. 5km
800 kr
Gudhjem
flytning af ca 5 papkasser, omkring 5km
Flytte opgave 10 papkasser
500 kr
Gudhjem
Flytning 5 km af 10 papkasser har ikke nogle bil
Flytte hele lejlighed
300 kr
Gudhjem
Hjælp mig flytte alt væk fra min lejlighed
Flyttehjælp til 4 sal
500 kr
Gudhjem
Flyttet et klaver og 10 papkasser til 3 sal
Flytning 10 papkasser
Gudhjem
Flytning af forskellige papkasser, ca. 10km
flytteopgave 3 sal
600 kr
Gudhjem
skal have flyttet en masse ting i forbindelse med jeg flyttter studie. 4 pap kasser
elektriker opgave ålborg
500 kr
Gudhjem
flytte opgave til gudhjem ca. 5km til nord.
flytteopgave til 3 sal
500 kr
Gudhjem
Her kan de se hvem der har ansøgt din opgave. Vi notificerer dig når der er nogen der har ansøgt om din opgave.
flytte opgave
1,000 kr
Gudhjem
flyttet 3 papkasser 2km med et skrivebord
Spartling og opsætning af filt og grunder
5,300 kr
Gudhjem
Maler opgaver som skal startes op, til sidste finnish
flytte ogpave
Gudhjem
skal have flyttet 10 papkasser til nord bornholm
Flyttehjælp til på søndag fra Oxholmvej 2 til Hasle.
Gudhjem
Flytning af: Seng (90x200 cm) tremandssofa (lille) kommode og 5 flyttekasser. 1. november 2020
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i gudhjem til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i gudhjem, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 30.00,- til 30.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!