Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Effektivt arbejde. Og udført hurtigt. 5 stjerner."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hornbæk
"Super hjælp igen. Mange tak!"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Helsingør
"Venlig og hurtig"
Rødovre
"Han kom aldrig, som aftalt."
Adam var en fornøjelse at arbejde med. God kommunikation under hele forløbet og de var meget fleksible da vores behov ændrede sig. De varmeste anbefalinger herfra
Flyt en udendørsbænk i iron wood fra Gilleleje til Hornbæk
1,500,-
Meget professionel, dygtig og venlig.
Afmonter en gammel trampolin ned
500,-
Supert arbeide utført etter avtale,hyggelige gutter.
Frakt av haveavfald
500,-
Aftalte at Benjamin ville hente bakkerne mellem 8-10 om tirsdagen, så han ville ankomme med dem på min adresse ved middagstid (så jeg kunne hjælpe med at læsse dem af). Kl 12 rykker jeg for hvor han bliver af og får besked på han er hos mig ved 13-15 tiden. Kl 19.00 ankommer han med halvdelen af bakkerne, resten har han sat af hjemme hos sig selv. Det undrer jeg mig meget over da aftalen var at de skulle leveres samme dag. Vi aftaler så, at han leverer resten om lørdagen ved 10 tiden. Fredag aften (dagen inden) skriver jeg at vi ses næste dag kl 10.00. Hører ikke noget før lørdag formiddag da jeg prøver at ringe til ham, hvor jeg får en sms at han ikke kan komme med dem i weekenden da han ikke kan leje en gratis trailer. Jeg siger så, at det bliver nød til at være denne weekend (som aftalt), ellers bliver jeg nød til at annullere aftalen og finde en anden der kan overtage. Hører intet og prøver at ringe flere gange for at finde en løsning. Benjamin SMS'er så frem og tilbage og det lykkedes ham så til sidst at låne en trailer et sted så han kan komme med dem om søndagen. Han har nu givet mig 1 stjerne pga at jeg burde have skrevet at bakkerne var tunge samt at man skulle tage en sækkevogn med. Jeg tænker at man godt selv kunne regne ud, at når der er faldet sne og har regnet en masse, så vejer de nok en smule. Målene på bakkerne fremgik samt billede hvor de står ude, samt at jeg har angivet at der var ca 20 meter fra hvor de stod til hvor man kunne parkere.
Flytte sedum bakker (25 kvm)
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Mindre flytteopgave, jeg har en ekstra mand til at bære
1,200 kr
Hornbæk
Lille flytning, 4 små reoler a 71 cm brede . elevationsseng 120 * 200, vaskemaskine, kølefryseskab, lille havebord med 4 stole
Frakt av haveavfald
500 kr
Hornbæk
Frakt av grener og hageavfal. Innebærer å få grener og hageavfall på en tilhenger eller lignende, og kjøre til afvaldsplass. Høyde på hageavfall slik det er på bilder er 1 m. 600 danske kr.
Flytte en sofa
350 kr
Hornbæk
En lille to personers Ektorp sofa. Står i Hornbæk og skal leveres i Havnsø. Ved afhentning skal den bæres ned fra 1. sal. Ved ankomst er der ingen trapper, da det er i et sommerhus. Kan gøres fredag den 19. juli efter kl 16. Lørdag/søndag 20.-21. Juli efter kl 19. Eller (senest) mandag den 22. juli efter kl 18.
Flytning af skur gennem have
8,000 kr
Hornbæk
Vi vil gerne have flyttet skur 25 meter gennem haven Ukendt vægt måske 820 kg Materiale Træ 2,85x3,5 plud udhæng 2, 5 højt Almindelig plæne Sættes på nye lecablokke
Flytte sedum bakker (25 kvm)
1,000 kr
Hornbæk
Flytning af sedum bakker der er 58x38. Der er ca 25 kvm. Man kan parkere 20 meter fra hvor de står stablet på jorden. Skal sættes af på fortorv ved adresse.
Hentet en 3 personers sofa fra Hornbæk til Allerød
800 kr
Hornbæk
3 personers sofa - Ektorp fra Ikea - har ikke billede
Flytning af og samling inventar fra boxit container i have til hus - ingen trapper
2,500 kr
Hornbæk
Indbo fra sommehus oplagret i Boxit Container, som leveres til adressen af Boxit. Ingen trapper. At flytte fra container til hus: Ca 20 flyttekasser. Indbo: Sofa, Seng, 2 Lænestole, Spisebord, Skab, Stole, Lille bord, 2 Tæpper, 2 Cykler, TV, Lamper, Græsslåmaskine etc. At samle/montere: Seng, spisebord (monter ben), skab (monter 2 døre og 5 skuffer), lille bord. Vi tro, at opgaven kan klares af 2 personer på 6 timer. Vi kan ikke selv bære tunge ting, men er til stede til at hjælpe.
Flyttet sofa, havebord og stole, Morsø pizzaovn og nogle flyttekasser til sommerhus i Hornbæk
2,500 kr
Hornbæk
Sofa, havestole og bord, enkelte flyttekasser og nogle stole
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i hornbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i hornbæk, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,380.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!