Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Hedehusene
"Perfekt udført arbejde."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Nærum
"Min opfattelse af Mehmet er at han er en erlig mand og man kan lave en aftale med ham som holder, bruger ham gerne iger"
Kongens Lyngby
"Super arbejde!"
Gentofte
"Klasse fyr"
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Tak for veludført transport af glasskab 💪🙏
Transport af glasskab/skænk
500,-
Mohamed har fra start af været positiv og meget pligtopfyldende og har udført opgaven til UG. En ekstra indsats viste han, da der (mod forventning) også skulle flyttes et skab. Heldigvis havde han sin søde voksne nevø med som hjælp. Vil med sikkerhed bruge Mohamed igen.
Skal have flyttet samt transporteret en seng, et spejl, mindre kommode samt et natbord.
1,200,-
Thomas er utrolig dygtig og hårdtarbejdende, og derudover, også meget flink og nem at snakke med. Thomas' udførte arbejde viser omhyggelighed og en grundig tilgang, hvilket resulterer i et fremragende resultat som blev udført på ingen tid. Han gik over al forventninger og viste sin dedikation og grundig tilgang til udførelsen af arbejdet.
Flytning af 1500kg jord
1,250,-
Emil er serviceminded, pålidelig, venlig, empatisk, kvik, smilende og præcis. Han gjorde alt for at skabene kom godt frem, både i forhold til at anbringe dem på forsvarlig vis i bilen og ved at køre bilen på en hensynsfuld måde. Det er tydeligt, at han har meget erfaring med flytteopgaver. De allerbedste anbefalinger herfra.
Hjælp til at flytte garderobeskab
1,050,-
Ebi var meget omhyggelig og udførte arbejdet som aftalt 😊
Flytning af grus, jord og stenmel, samt komprimering med pladevibrator
6,230,-
Mega imødekommende, søde og øje for detaljen. De tjekkede op på aftalen om morgenen, hvor sofaen skulle flyttes. Kommunikerede i løbet af dagen om eksakt tidspunkt. De fik ros fra hende, som de afhentede sofaen hos. Da de ankom hos mig var sofa svær at få ind pga smal gang. Men de hjalp med at tage ben osv af. De gav sig god tid og passede virkelig godt på vægge etc. En kæmpe anbefaling og jeg vil til enhver tid vælge ham og teamet igen.
Flytte sofa
1,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fragt af sofa
600 kr
Vedbæk
Jeg skal have flyttet et modulsofa fra Trørød til Charlottenlund.
Hjælp til at flytte sofaen
1,000 kr
Vedbæk
Hej jeg hedder Mohammed, jeg er 18 år
Rep af sofa
749 kr
Vedbæk
Bund faldet ud af 2 Pers E Jørgensen sofa Træ/uld Skal ikke flyttes
Flytte 20 havefliser (40 kg/styk) fra Vedbæk til Frederiksberg C
800 kr
Vedbæk
Hente 25 betonfliser (40 x 40 cm) som hver vejer 40 kg i Vedbæk og køre dem til Frederiksberg C. De er til afhentning her: ******************/betonfliser-b-60-l-60-ca/id-**********/#a146700d-5b41-490e-b251-56bd550d7146 Så I skal: - Køre til Vedbæk på adressen - Læsse dem på en bil - Køre dem til H. C. Ørsteds Vej 9 på Frederiksberg - Bære/køre dem om i haven bag huset (20-30 meter) (man kan ikke komme ind i haven med en bil, men måske med en slags trækvogn)
Bord på ca. 400 kg skal flyttes ca. 4 meter
600 kr
Vedbæk
Bordet på vedhæftede billede skal rykkes op af væggen. Det er kun få meter, men bordet er meget tungt. Ifm. købet af bordet fik vi at vide, at det vejer ca. 400 kg. Jeg er åben for forslag for hvordan opgaven bedst udføres, men det er vigtigt at løftet foretages på en måde så bordplankerne ikke knækker og klinkerne på gulvet ikke lider overlast. Min hustru og jeg kan godt hjælpe til.
Flyt med trillebør 1,6 t granitskærver max 60 meter
750 kr
Vedbæk
Flytte 1,6 t (1000 l) granitskærver fra bigbag til terasse og jævn ud. Vi har 2 skovl, 1 spade og 1 trillebør der kan bruges. Skal flyttes max 60 meter (måske kun 40 afhængig af hvor leveringen bliver sat). Halvdelen af vejen er der fliser den anden grus. Mængde: 1,6 t (1000 l) granitskærver Afstand: 40-60 meter Underlag: Halvvejs fliser, halvvejs grus Redskaber: 2 skovle, 1 spade, 1 trillebør til rådighed Udlægning: Skal jævnes ud på terrasse
Vi skal have flyttet et køleskab fra stueetage ned i kælderen
600 kr
Vedbæk
Køleskab der står ved trappen skal flyttes ned af trappen, fra stueetage til kælder. Ca. 15 trin. Der er ikke specielt meget plads. Stropper er måske en god ide.
flytning af spa bad på 1500 liter
1,428 kr
Vedbæk
Hej. Da vi skal flytte (endnu ikke specifikt tidspunkt), har jeg brug for at få et overslag på hvad det vil koste hvis I skal transportere et spa bad på 1500 liter ca 2 km til et opbevaringsdepot (Pelikan)? Vægt ca 400kg. Det skal selvfølgelig pakkes ind forsvarligt m.m. På forhånd tak. Mvh, Eline
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i vedbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i vedbæk, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!