Semi K.
Aarhus C
Seneste Anmeldelse
"Fin service"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus C
"Fin service"
Højbjerg
"Super tilfreds. Matin har den rigtige indstilling, og det er rart at arbejde med!"
Hadsten
"Ronnie er super effektiv, punktlig, fleksibel og imødekommende. Vi er meget tilfreds med arbejdet. De varmeste anbefalinger herfra"
Kokkedal
"Behagelig og samvittighedsfuld."
Viby J
"Godt arbejde 👌"
Aarhus N
"Over al forventing kan virkelig anbefale William. Trods sne og vejforholdene i Århus pt. var William på opgaven med en dags varsel:) Det var så trygt og dejligt at bare kunne læne sig tilbage og fra først besked fra Willams var jeg sikker på hans evner til at ta ansvaret for opgaven."
Viby J
"Perfekt udført opgave. Super kommunikation, og jeg hørte hurtigt fra ham efter han var valgt til opgaven. Hjalp endda med at vælge den bedste og pæneste løsning og havde al værktøj med selv, samt "dimser" til forskellige måder at løse ophængningen på. Punktlig og omhyggelig. Tålmodig og snakkesaglig. Kan klart anbefale!"
Malmö
"God kvalitet, og tager den ekstra tid der skal til."
Flot arbejde.
Transport af bord fra Aarhus til Kolind
1,000,-
Jeg fik nemt og effektiv afhentet og leveret to borde ved hjælp fra Ronnie :)
Transport af to små sofaborde, Åbyhøj - Arhus C
500,-
Matin og hans makker var super dygtige og gjorde et kæmpe stykke arbejde. De tog sig god tid til opgaven for at sikre en god kvalitet af arbejdet og var meget præcise i opsætning af gardiner, billeder mm. Det var en fast pris og de tog sig den tid det tog uden at stresse eller have en bagkant på opgaven. Jeg endte endda med på samme dag at booke Matin igen til en ekstra opgave, så tilfredse var vi med opgaven. Derudover var medbragte værktøj, skruer mm i top kvalitet og han havde ALT med til opgaven.
flytte kontor til overfor, skriveborde mm i kælderen. 2 mand 1-2 timer. Hjælp til opsætning af bille
2,000,-
Very effective and quick to get the job done! Would very much recommend 👏🏼
Hjælp til at flytte
300,-
En stor anbefaling herfra! Christian og hans bror var mega effektive og enormt søde, så flytningen gik som smurt. De havde endda en trailer med, selvom det ikke var aftalt, og blev dagens redning. Vi var færdige timer før forventet! Super skøn hjælp, kan kun anbefales - vil helt sikkert tage fat i Christian hvis jeg får brug for mere 😊
Flytte
1,224,-
Fremragende arbejde af Markus og hands ven med at få et par særdeles besværlige møbler ned af en ligeledes besværlig trappeopgang. Kan varmt anbefales!
Flytte to sofaer ned fra anden sal og over gaden
550,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Jeg skal have flyttet en 3 personers sofa fra Åbyhøj (ingen trapper) til Århus C 1 sal
500 kr
Åbyhøj
jeg skal have flyttet en 3 personers sofa
Optagning af fliser
500 kr
Åbyhøj
Optagning af fliser og placere dem ved garage. Jeg har en sækkevogn som kan bruges
Bæring af hårde hvidevarer
900 kr
Åbyhøj
En vaskemaskine skal bæres fra 1.sal og ned i kælderen af trapper i en hustand. Den vejer godt 80 kg. Der er nyt gulv i kælderen som ikke må beskadiges ved flytning. OG en tørretumbler skal flyttes fra container i indkørsel og ned i kælder. Den vejer ca 48 kg.
Hjælp til flytte ting ind i trailer som er pakket og klar. Og slutrengøring af lejlighed
1,000 kr
Åbyhøj
Hjælp til flytte ting i trailer og slutrengøring af lejlighed. Lejligheden er på 1 etage. Trailer holder lige ved trapperne. Lejligheden er en lille 1 værelseslejlighed, så det begrænset hvad der er af ting og rengøring Ca 10 flyttekasser. 2x enkeltmands senge 2x natborde Lille skrivebord 4-5 diverse genstande Tv
Jeg skal have flyttet en bar lavet af paller + kasser af max 15 kg pr. stk
1,000 kr
Åbyhøj
Ting der skal flyttes til en konference til og fra sted i Aarhus - Kørsel ikke mere end få km. En bar lavet af paller. Bemærk at det ikke er muligt at bruge en palleløfter i huset, men vi hjælper gerne med at få den til bilen, hvis du kommer før kl. 17:00 - Derfra er palleløfter muligt og kan køres lige ind på vores stand. Alternativt kommer I to mand Opbygning d. 4. marts i Musikhuset mellem kl. 18:00 og 21:00. Bemærk du bare skal sætte tingene på vores stand - Intet skal bygges. Kasser med merchandise, flyers mv, max 15 kg. stk. Jeg tænker det bliver 5-6 kasser + et tæppe på ca. 2 x 4 meter. Vi kan evt. tales ved om en opgave at hente tingene også. Der er nedtagning nedtagning d. 6. marts kl. 15.00 – 18.00. De resterende ting skal derefter køres til adresse i Viby, Aarhus fra Musikhuset Bud modtages - Jeg forventer ikke, det koster 1000,-
Flyttet en keramikovn vægt 102 kg 2,5 km. Skal flyttes fra A en baghave til B gennem have(græs/fli
1,000 kr
Åbyhøj
En keramikovn på 102 kg. Skal løftes gennem have v aflevering til bil. Køres ca 2,5 km og løftes gennem have til høj kælder. Der er KUN 3 trin. Se mål midt på billede 1.
I need someone with a car who can help me to transport a single bed frame. It is light.
Åbyhøj
Single bed frame - it is light.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i åbyhøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i åbyhøj, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690.00,- til 1,280.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!