Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Højbjerg
"God service"
Aarhus V
"Rigtig god service"
Randers NV
"Effektive gutter."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Det var perfect, Vi er meget taknemmelige for hjælpen.
Transport
350,-
David's service was great I recommend and would book again.
flytning. soges transport ogsa
2,000,-
Flot arbejde.
Transport af bord fra Aarhus til Kolind
1,000,-
Jeg fik hjælp til nedtagning, flytning og opsætning af mit shelter. Det var effektivt og grundigt arbejde. Alle shelterers dele blev nummereret ved nedtagning. Og nu sat perfekt op igen på ny placering. Jeg har booket Tommy til at hjælpe med flere opgaver. 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ herfra.
Nedtaget mit shelter i Vejle. Transporteret til Stauning ved Skjern. Og opsat ved mit sommerhus.
5,320,-
Godt arbejde!
Transport af cykel fra Århus til Odense
1,000,-
Super flinke fyre. Hurtige, flexible og effektive. Kan klart anbefale Ib
Sofatransport Breum-Ravnstrup
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af en stor seng
500 kr
Skanderborg
Afhentning og aflevering af en stor kontinentalseng fra en adresse til en anden. Man må være to. Men der er mulighed for at jeg selv kan tage med. Der er Ingen indbæring det gør vi selv.
Flytning af 4 spiseborde fra Skanderbrog til Jyderup. Skal leveres i Jyderup senest 15.30
2,000 kr
Skanderborg
jeg har en palle med 4 spiseborde der skal køres fra skanderborg til jyderup. fylder 130x130 i bredde og længde. spisebordene må gerne tages af pallen hvis det er en hjælp. hvert spisebord vejer 50 kg. afhentningsref: mærket oc227571 pallen står i hvert fald klar så hvis i kommer inden kl. 14.
Nedbæring af skænk fra første sal
500 kr
Skanderborg
Vi mangler to stærke mænd kort for at kunne bære en snedkerbygget skænk ned fra første sal i Skanderborg. (Vi er pt min mand og jeg). Den skal ned fra første sal af en trappe der drejer. Skænken måler 147 bred, 119 høj og 43,5 i dybden. Bygget i træ. Fronten er massiv, bagsiden er finer. For at se billeder af skænk og trappe skriv gerne (kunne ikke uploade i opgaven).
Deliver a Chatol and Mirror
Skanderborg
picking up a chatol from skanderborg and a mirror from aarhus c bringing to 3rd floor in **************, aarhus chatol h 97 cm b 90 cm d 45 cm mirror b 100 x h 200 x d 3 cm , 33kg
Flyttehjælp Skanderborg til rækkehus
2,030 kr
Skanderborg
Jeg skal flytte fra lejlighed på anden sal i Skanderborg uden elevator til et to etagers rækkehus uden elevator i ********. Der skal flyttes flyttekasser ca. 20-25 og af store ting skal der flyttes madrasser ( springmadras 160x200 cm og topmadras 160x200cm) sofa 220 cm lang og en skænk kender ikke vægt eller præcise mål, men den er lidt uhandy. Der vil være hjælp til at bære.
Tømning af varevogn for møbler
500 kr
Skanderborg
Hjælp til tømning af mellemstor varevogn for møbler, kasser, sække og løsdele. Parkering tæt på dør. Ingen tunge møbler. Det største og tungeste møbel er en Billy reol fra Ikea. Vi forventer to læs på to forskellige tidspunkter lørdag. Skriv gerne om du har mulighed for at deltage i begge eller kun en og hvad dit bud derfor er. Opgaven tager max. 1 - 1½ time. Vi er i forvejen 2 pers. der hjælper.
Afhentning og levering af kasser
500 kr
Skanderborg
Palle med kasser afhentes fra Sorø og leveres til Skanderborg
Afhentning af fyringsolie
Skanderborg
Jeg har ca. 300l fyringsolie fra en olietank. Det er tappet over i to 200l tønder. Hvad koster det at få afhentet? Jeg bor ved Skanderborg Mvh Mads
Flytning af legehus
500 kr
Skanderborg
Flytte et legehus på 700/900 kg. fra trailer og ind i haven. Huset måler 190 x 260 cm. Det skal placeres 25 meter fra grusvej bag huset. Men man kan evt. Kommer tættere på, ved at vi klipper hegnet op og dermed gør det muligt at køre ind i haven - afhængigt af størrelsen på kranbilen. Vi regner med selv at hente legehuset i Vejle, på en stor trailer. Medmindre nogen kan lave en god pris for både at hente det og placere det i haven. Jeg hører gerne bud på begge dele. Mvh. Fie Pilgaard Raaby
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i skanderborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i skanderborg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 830.00,- til 2,450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!