Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Hjælpsom og dygtig."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Hjælpsom og dygtig."
Malmö
"Joe er hårdtarbejdende og meget flink at omgås"
København N
"Fantastisk service"
Middelfart
"Bedste hjælp nogensinde !"
Hedehusene
"Trapez tag udskiftet på overdækning, super flot udført 👌"
Roskilde
"Frisk og arbejdsom"
Hvidovre
"Godt arbejde og stor anbefaling!"
Randers NV
"Extremely helpful and friendly"
"Super hjælp!"
Hjælp til at hente en sofa
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til at tømme kælderrum
600 kr
Haderslev
Jeg har brug for hjælp til at tømme mit kælderrum. Man skal minimum være 2 mand, da der skal løftes tunge ting op ad en trappe. Der er et stort tungt sofabord, en havesofa af træ, lidt puder, og så er der 4 store kasser til planter som er ret tunge. Det kræver en trailer eller varevogn. En times arbejde burde sagtens kunne gøre det, ellers så når vi det vi når. Jeg hjælper naturligvis til!
Flyttet rundt på en masse (halvtunge) ting i en lejlighed
3,000 kr
Haderslev
I en telativ tim lejlighed skal en del ting ( kufferter, kasser, enkelte møbler m.m.) flyttes, så de er rigtig anbragt før en egentlig flytning.
Har 3 tunge ting det skal flyttes. Americaner køleskab, vitrineskab, og en skrivebord
2,500 kr
Haderslev
Amerikaner Køleskab (Ikea Vinterkall) Vitrineskab (Nordal Classic) Ikea Skrivebord/Computerbord
hej Jeg søger nogle som kunne hjælpe mig med at hente en sofa i fredericia og køre den til Haderslev
400 kr
Haderslev
jeg har brug for hjælp til at hente en sofa i fredericia og køre den til Haderslev og bære den op på første sal og tage min gamle sofa med og smide den ud på genbrugs pladsen jeg har ikke selv mulighed for at løfte så man skal nok være 2 mænd og selv om at der står 2 sal på min adresse er det kun på første sal når man kommer ude fra gaden jeg håber på at nogle kan hjælpe mig ,men jeg har ikke de store penge til at betale ,med desværre ,for sidder stramt økonomisk ,så håber alligevel at vi kan finde en løsning på forhånd tak vh helene
fleksibel selfølgelig Hej jeg søger nogle som vil hjælpe mig med at hente en sofa i 7000 Fredericia og køre den til 6100 Haderslev , samt tage min gamle sofa med og smide den ud på en genbrugsplads man skal nok være 2 til at bære sofaen , begge Sofaer kan deles i 2 stykker ,den sofa i Fredericia er i stuen , men jeg bor desværre på 2 sal ,men med trappetrinene svare det kun til ca 1 sal , det vil blive i Enten uge 23 eller 24 datoen ved jeg ikke endnu før nogle dage før , da min veninde som bor i fredericia for ny sofa og selvskabet vil nemlig kontakte hende nogle dag før Deres nye sofa kommer , så derfor kan jeg ikke pt give en dato men jeg er Selvfølgelig fleksibel med dato og Klokkeslæt på forhånd tak 😊
400 kr
Haderslev
sofaerne kan nemt ligge på en trailere eller ligge inde i en mellem størrelse kasse vogn ,man skal nok have noget reb med så man kan binde sofaen fast på traileren ,jeg har lige pt ingen billeder af sofaerne men skal nok få et af min veninde til dem som vil hjælpe mig
hej Jeg søger nogle som kunne hjælpe mig med at hente en sofa i fredericia og køre den til Haderslev
700 kr
Haderslev
jeg har brug for hjælp til at hente en sofa i fredericia og køre den til Haderslev og bære den op på første sal og tage min gamle sofa med og smide den ud på genbrugs pladsen jeg har ikke selv mulighed for at løfte så man skal nok være 2 mænd og selv om at der står 2 sal på min adresse er det kun på første sal når man kommer ude fra gaden jeg håber på at nogle kan hjælpe mig ,men jeg har ikke de store penge til at betale ,med desværre ,for sidder stramt økonomisk ,så håber alligevel at vi kan finde en løsning på forhånd tak vh helene
Hjælp til at hente en sofa
400 kr
Haderslev
Skal have hentet en sofa i kolding og fragtes hjem til mig selv i haderslev
Flyttehjælp
600 kr
Haderslev
Vi flytter indenfor Haderslevs bygrænse og har brug for hjælp til at bære flyttekasser og møbler ned fra 2. sal. Ingen elevator, men bred opgang - indflytning var intet problem. Mhp møbler, så er der to senge, en sofa og ellers små reoler og lignende. Ikke noget specielt tungt. Sofa og sengene kan skilles ad. Der vil formentlig være andre hjælpere til stede. Der er muligvis også brug for hjælp til at læsse flyttebilen af på den nye adresse. Forventet arbejdstid 1-3 timer. Giver 200 kr/time.
Skydedør skal skilles ad og smides ud
500 kr
Haderslev
Har en stor IKEA skabs-skydedør, som skal skilles ad og køres på lossepladsen, samt et par småting, der også gerne må køres væk. Jeg hjælper med at bære skydedøren og tingene ned, men behøver hjælp til at få skilt den ad.
Skydedør skal skilles ad og smides ud
500 kr
Haderslev
Har en stor IKEA skabs-skydedør, som skal skilles ad og køres på lossepladsen, samt et par småting, der også gerne må køres væk. Jeg hjælper med at bære skydedøren og tingene ned, men behøver hjælp til at få skilt den ad.
Skydedør skal skilles ad og smides ud
500 kr
Haderslev
Har en stor IKEA skabs-skydedør, som skal skilles ad og køres på lossepladsen, samt et par småting, der også gerne må køres væk. Jeg hjælper med at bære skydedøren og tingene ned, men behøver hjælp til at få skilt den ad.
Flytte en kommode fra 1. Sal til kælderrum
300 kr
Haderslev
Gammel kommode med spejl skal bæres fra min lejlighed på 2.sal - ned i mit kældrrrum. På samme adresse.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i haderslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i haderslev, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!